רמי שביט חוזר לפוגל אוגילבי: המשרד צפוי לטפל ברשת השיווק COST 365
לפני מספר שנים כשרמי שביט נחלץ לעזרתה של רשת הכלבו המשביר לצרכן, רכש אותה כשניצבה בפני פירוק והשיק אותה מחדש תחת השם המשביר החדש לצרכן היה זה משרד הפרסום פוגל אוגילבי, בשנים יפות יותר שלו, שליווה את המהלך ואת שביט.
כעת, כ-6 שנים מאוחר יותר רשת המשביר לצרכן מטופלת על ידי מקאן אריקסון ופוגל אוגילבי כבר מזמן לא נכלל ברשימת אריות הענף, למרות שמעולם לא נפרד מרשימת 20 המובילים. בימים הקרובים, למרות שטרם יצאה הודעה רשמית בנושא צפויה קבוצת המשביר לצרכן להכריז על בחירה בפוגל אוגילבי למשרד הפרסום שילווה את השקתה של רשת השיווק החדשה בשוק - COST365 של רמי שביט, במה שיהווה את סגירת המעגל עבור שביט ואוגילבי ויכול לשלוח מסר חיובי לגבי עתיד המשרד.
בשבועות האחרונים התקיים מכרז על התקציב, מתחת לרדאר של הענף. בין משרדי הפרסום שהשתתפו נטלו חלק משרדי פרסום בעלי סדר גודל בינוני-קטן כמו פרסום AVRAHAM ושמעוני פינקלשטיין ברקי. לאייס נודע כי בקבוצת המשביר ניהלו במקביל שיחות עם מספר משרדים נוספים.
תקציב ההשקה של הקמפיין עתיד לעמוד על כ-15 מיליון שקלים. המתחרים הישירים של רשת השיווק ששמה מעיד על כוונותיה ומטרותיה יהיו מטבע הדברים רשתות כמו 'רמי לוי - שיווק השקמה', 'יינות ביתן', 'שופרסל דיל' ועוד. שביט, איש עסקים מכוון מטרה שם כרגע את כל יהבו על רשת השיווק שעתידה לפתוח בחודשים הקרובים 3 סניפים. הראשון בהם בכפר סבא.
אחד היתרונות עליהם יושם דגש ברשת השיווק החדשה הוא הצעת מחיר שתיטיב עם חברי מועדון 365. בסניפי COST 365 יוצעו לחברי מועדון 365 (כפי שנעשה בסניפי המשביר) מחירים אטרקטיביים, בשונה מהקהל הרחב.
עבור פוגל אוגילבי מדובר בבשורה חיובית בעלת משקל רב. התקציב של שביט יצטרף לתקציבים נוספים כמו פייזר, פיליפס וסודה סטרים שהתקבלו במשרד בתקופה האחרונה, במה שעשוי לסמן שנה פוריה יותר עבור המשרד שהתדרדר לתחתית רשימת 20 המובילים. מעבר לזאת, מדובר בסוג של אמירה והבעת אמון מצד רמי שביט, עניין בעל ערך מוראלי גבוה עבור עובדי המשרד.
ניר פרח, המנכ"ל הנכנס לפוגל אוגילבי, יכול לסמן לעצמו תחילת קדנצייה ברגל ימין. עבור פרח שהגיע מ-JWT (שם כיהן כסמנכ"ל קריאייטיב) והחליף בפוגל את עדנה מאור, המנכ"לית היוצאת, מדובר באתגר שיווק-פרסום מן המעלה הראשונה והזדמנות טובה לתצוגת תכלית.
מפוגל אוגילבי לא נמסרה תגובה לידיעה.
- 2.מה עושים פוגל? 21/10/2012 09:27הגב לתגובה זואם מישהו זוכר מהלך אחד סביר שפוגל עשו, שירים יד.סודה סטרים היה פשוט סוג של עבודת שנות השמונים שלא הזיזה ללקוח את המכירות בשקל.
- 1.רפי 19/10/2012 20:46הגב לתגובה זופוגל עשה עבודה נהדרת עם פרסומים חדשניים ומדליקים עד שעבר לסוחרי האינצים שבמקאן. הם רק עשו מבצעים על מבצעים עם אפס השקעה בתדמית והפכו את המשביר לרשת זולה ולא מעניינת. שיעזוב את מקאן.זה רק יעזור למשביר

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
