רמי שביט חוזר לפוגל אוגילבי: המשרד צפוי לטפל ברשת השיווק COST 365

למרות שטרם הוכרז על כך רשמית, משרד הפרסום פוגל אוגילבי צפוי לטפל בתקציב הפרסום של רשת השיווק החדשה שתשיק קבוצת המשביר לצרכן
משה בנימין | (2)

לפני מספר שנים כשרמי שביט נחלץ לעזרתה של רשת הכלבו המשביר לצרכן, רכש אותה כשניצבה בפני פירוק והשיק אותה מחדש תחת השם המשביר החדש לצרכן היה זה משרד הפרסום פוגל אוגילבי, בשנים יפות יותר שלו, שליווה את המהלך ואת שביט.

כעת, כ-6 שנים מאוחר יותר רשת המשביר לצרכן מטופלת על ידי מקאן אריקסון ופוגל אוגילבי כבר מזמן לא נכלל ברשימת אריות הענף, למרות שמעולם לא נפרד מרשימת 20 המובילים. בימים הקרובים, למרות שטרם יצאה הודעה רשמית בנושא צפויה קבוצת המשביר לצרכן להכריז על בחירה בפוגל אוגילבי למשרד הפרסום שילווה את השקתה של רשת השיווק החדשה בשוק - COST365 של רמי שביט, במה שיהווה את סגירת המעגל עבור שביט ואוגילבי ויכול לשלוח מסר חיובי לגבי עתיד המשרד.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בשבועות האחרונים התקיים מכרז על התקציב, מתחת לרדאר של הענף. בין משרדי הפרסום שהשתתפו נטלו חלק משרדי פרסום בעלי סדר גודל בינוני-קטן כמו פרסום AVRAHAM ושמעוני פינקלשטיין ברקי. לאייס נודע כי בקבוצת המשביר ניהלו במקביל שיחות עם מספר משרדים נוספים.

תקציב ההשקה של הקמפיין עתיד לעמוד על כ-15 מיליון שקלים. המתחרים הישירים של רשת השיווק ששמה מעיד על כוונותיה ומטרותיה יהיו מטבע הדברים רשתות כמו 'רמי לוי - שיווק השקמה', 'יינות ביתן', 'שופרסל דיל' ועוד. שביט, איש עסקים מכוון מטרה שם כרגע את כל יהבו על רשת השיווק שעתידה לפתוח בחודשים הקרובים 3 סניפים. הראשון בהם בכפר סבא.

אחד היתרונות עליהם יושם דגש ברשת השיווק החדשה הוא הצעת מחיר שתיטיב עם חברי מועדון 365. בסניפי COST 365 יוצעו לחברי מועדון 365 (כפי שנעשה בסניפי המשביר) מחירים אטרקטיביים, בשונה מהקהל הרחב.

עבור פוגל אוגילבי מדובר בבשורה חיובית בעלת משקל רב. התקציב של שביט יצטרף לתקציבים נוספים כמו פייזר, פיליפס וסודה סטרים שהתקבלו במשרד בתקופה האחרונה, במה שעשוי לסמן שנה פוריה יותר עבור המשרד שהתדרדר לתחתית רשימת 20 המובילים. מעבר לזאת, מדובר בסוג של אמירה והבעת אמון מצד רמי שביט, עניין בעל ערך מוראלי גבוה עבור עובדי המשרד.

ניר פרח, המנכ"ל הנכנס לפוגל אוגילבי, יכול לסמן לעצמו תחילת קדנצייה ברגל ימין. עבור פרח שהגיע מ-JWT (שם כיהן כסמנכ"ל קריאייטיב) והחליף בפוגל את עדנה מאור, המנכ"לית היוצאת, מדובר באתגר שיווק-פרסום מן המעלה הראשונה והזדמנות טובה לתצוגת תכלית.

מפוגל אוגילבי לא נמסרה תגובה לידיעה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מה עושים פוגל? 21/10/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    אם מישהו זוכר מהלך אחד סביר שפוגל עשו, שירים יד.סודה סטרים היה פשוט סוג של עבודת שנות השמונים שלא הזיזה ללקוח את המכירות בשקל.
  • 1.
    רפי 19/10/2012 20:46
    הגב לתגובה זו
    פוגל עשה עבודה נהדרת עם פרסומים חדשניים ומדליקים עד שעבר לסוחרי האינצים שבמקאן. הם רק עשו מבצעים על מבצעים עם אפס השקעה בתדמית והפכו את המשביר לרשת זולה ולא מעניינת. שיעזוב את מקאן.זה רק יעזור למשביר
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.