רמי שביט חוזר לפוגל אוגילבי: המשרד צפוי לטפל ברשת השיווק COST 365
לפני מספר שנים כשרמי שביט נחלץ לעזרתה של רשת הכלבו המשביר לצרכן, רכש אותה כשניצבה בפני פירוק והשיק אותה מחדש תחת השם המשביר החדש לצרכן היה זה משרד הפרסום פוגל אוגילבי, בשנים יפות יותר שלו, שליווה את המהלך ואת שביט.
כעת, כ-6 שנים מאוחר יותר רשת המשביר לצרכן מטופלת על ידי מקאן אריקסון ופוגל אוגילבי כבר מזמן לא נכלל ברשימת אריות הענף, למרות שמעולם לא נפרד מרשימת 20 המובילים. בימים הקרובים, למרות שטרם יצאה הודעה רשמית בנושא צפויה קבוצת המשביר לצרכן להכריז על בחירה בפוגל אוגילבי למשרד הפרסום שילווה את השקתה של רשת השיווק החדשה בשוק - COST365 של רמי שביט, במה שיהווה את סגירת המעגל עבור שביט ואוגילבי ויכול לשלוח מסר חיובי לגבי עתיד המשרד.
בשבועות האחרונים התקיים מכרז על התקציב, מתחת לרדאר של הענף. בין משרדי הפרסום שהשתתפו נטלו חלק משרדי פרסום בעלי סדר גודל בינוני-קטן כמו פרסום AVRAHAM ושמעוני פינקלשטיין ברקי. לאייס נודע כי בקבוצת המשביר ניהלו במקביל שיחות עם מספר משרדים נוספים.
תקציב ההשקה של הקמפיין עתיד לעמוד על כ-15 מיליון שקלים. המתחרים הישירים של רשת השיווק ששמה מעיד על כוונותיה ומטרותיה יהיו מטבע הדברים רשתות כמו 'רמי לוי - שיווק השקמה', 'יינות ביתן', 'שופרסל דיל' ועוד. שביט, איש עסקים מכוון מטרה שם כרגע את כל יהבו על רשת השיווק שעתידה לפתוח בחודשים הקרובים 3 סניפים. הראשון בהם בכפר סבא.
אחד היתרונות עליהם יושם דגש ברשת השיווק החדשה הוא הצעת מחיר שתיטיב עם חברי מועדון 365. בסניפי COST 365 יוצעו לחברי מועדון 365 (כפי שנעשה בסניפי המשביר) מחירים אטרקטיביים, בשונה מהקהל הרחב.
עבור פוגל אוגילבי מדובר בבשורה חיובית בעלת משקל רב. התקציב של שביט יצטרף לתקציבים נוספים כמו פייזר, פיליפס וסודה סטרים שהתקבלו במשרד בתקופה האחרונה, במה שעשוי לסמן שנה פוריה יותר עבור המשרד שהתדרדר לתחתית רשימת 20 המובילים. מעבר לזאת, מדובר בסוג של אמירה והבעת אמון מצד רמי שביט, עניין בעל ערך מוראלי גבוה עבור עובדי המשרד.
ניר פרח, המנכ"ל הנכנס לפוגל אוגילבי, יכול לסמן לעצמו תחילת קדנצייה ברגל ימין. עבור פרח שהגיע מ-JWT (שם כיהן כסמנכ"ל קריאייטיב) והחליף בפוגל את עדנה מאור, המנכ"לית היוצאת, מדובר באתגר שיווק-פרסום מן המעלה הראשונה והזדמנות טובה לתצוגת תכלית.
מפוגל אוגילבי לא נמסרה תגובה לידיעה.
- 2.מה עושים פוגל? 21/10/2012 09:27הגב לתגובה זואם מישהו זוכר מהלך אחד סביר שפוגל עשו, שירים יד.סודה סטרים היה פשוט סוג של עבודת שנות השמונים שלא הזיזה ללקוח את המכירות בשקל.
- 1.רפי 19/10/2012 20:46הגב לתגובה זופוגל עשה עבודה נהדרת עם פרסומים חדשניים ומדליקים עד שעבר לסוחרי האינצים שבמקאן. הם רק עשו מבצעים על מבצעים עם אפס השקעה בתדמית והפכו את המשביר לרשת זולה ולא מעניינת. שיעזוב את מקאן.זה רק יעזור למשביר
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.
פריים טיים
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית
הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות
שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד.
