רמי שביט חוזר לפוגל אוגילבי: המשרד צפוי לטפל ברשת השיווק COST 365

למרות שטרם הוכרז על כך רשמית, משרד הפרסום פוגל אוגילבי צפוי לטפל בתקציב הפרסום של רשת השיווק החדשה שתשיק קבוצת המשביר לצרכן
משה בנימין | (2)

לפני מספר שנים כשרמי שביט נחלץ לעזרתה של רשת הכלבו המשביר לצרכן, רכש אותה כשניצבה בפני פירוק והשיק אותה מחדש תחת השם המשביר החדש לצרכן היה זה משרד הפרסום פוגל אוגילבי, בשנים יפות יותר שלו, שליווה את המהלך ואת שביט.

כעת, כ-6 שנים מאוחר יותר רשת המשביר לצרכן מטופלת על ידי מקאן אריקסון ופוגל אוגילבי כבר מזמן לא נכלל ברשימת אריות הענף, למרות שמעולם לא נפרד מרשימת 20 המובילים. בימים הקרובים, למרות שטרם יצאה הודעה רשמית בנושא צפויה קבוצת המשביר לצרכן להכריז על בחירה בפוגל אוגילבי למשרד הפרסום שילווה את השקתה של רשת השיווק החדשה בשוק - COST365 של רמי שביט, במה שיהווה את סגירת המעגל עבור שביט ואוגילבי ויכול לשלוח מסר חיובי לגבי עתיד המשרד.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בשבועות האחרונים התקיים מכרז על התקציב, מתחת לרדאר של הענף. בין משרדי הפרסום שהשתתפו נטלו חלק משרדי פרסום בעלי סדר גודל בינוני-קטן כמו פרסום AVRAHAM ושמעוני פינקלשטיין ברקי. לאייס נודע כי בקבוצת המשביר ניהלו במקביל שיחות עם מספר משרדים נוספים.

תקציב ההשקה של הקמפיין עתיד לעמוד על כ-15 מיליון שקלים. המתחרים הישירים של רשת השיווק ששמה מעיד על כוונותיה ומטרותיה יהיו מטבע הדברים רשתות כמו 'רמי לוי - שיווק השקמה', 'יינות ביתן', 'שופרסל דיל' ועוד. שביט, איש עסקים מכוון מטרה שם כרגע את כל יהבו על רשת השיווק שעתידה לפתוח בחודשים הקרובים 3 סניפים. הראשון בהם בכפר סבא.

אחד היתרונות עליהם יושם דגש ברשת השיווק החדשה הוא הצעת מחיר שתיטיב עם חברי מועדון 365. בסניפי COST 365 יוצעו לחברי מועדון 365 (כפי שנעשה בסניפי המשביר) מחירים אטרקטיביים, בשונה מהקהל הרחב.

עבור פוגל אוגילבי מדובר בבשורה חיובית בעלת משקל רב. התקציב של שביט יצטרף לתקציבים נוספים כמו פייזר, פיליפס וסודה סטרים שהתקבלו במשרד בתקופה האחרונה, במה שעשוי לסמן שנה פוריה יותר עבור המשרד שהתדרדר לתחתית רשימת 20 המובילים. מעבר לזאת, מדובר בסוג של אמירה והבעת אמון מצד רמי שביט, עניין בעל ערך מוראלי גבוה עבור עובדי המשרד.

ניר פרח, המנכ"ל הנכנס לפוגל אוגילבי, יכול לסמן לעצמו תחילת קדנצייה ברגל ימין. עבור פרח שהגיע מ-JWT (שם כיהן כסמנכ"ל קריאייטיב) והחליף בפוגל את עדנה מאור, המנכ"לית היוצאת, מדובר באתגר שיווק-פרסום מן המעלה הראשונה והזדמנות טובה לתצוגת תכלית.

מפוגל אוגילבי לא נמסרה תגובה לידיעה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מה עושים פוגל? 21/10/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    אם מישהו זוכר מהלך אחד סביר שפוגל עשו, שירים יד.סודה סטרים היה פשוט סוג של עבודת שנות השמונים שלא הזיזה ללקוח את המכירות בשקל.
  • 1.
    רפי 19/10/2012 20:46
    הגב לתגובה זו
    פוגל עשה עבודה נהדרת עם פרסומים חדשניים ומדליקים עד שעבר לסוחרי האינצים שבמקאן. הם רק עשו מבצעים על מבצעים עם אפס השקעה בתדמית והפכו את המשביר לרשת זולה ולא מעניינת. שיעזוב את מקאן.זה רק יעזור למשביר
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.