מדיטציה בטיקטוק לבני נוער - מה זה אומר והאם זה אפקטיבי?
תרגיל ציני של יח"צ או עזרה אמיתית?
יש בזה משהו ציני - טיקטוק והרשתות החברתיות בכלל, יוצרות אי שקט ולחץ אצל בני הנוער. יש מקומות ברחבי העולם שמתחילים לאסור בהם שימוש ברשתות. לא בטוח שאפשר לאכוף את זה, בני הנוער ולא רק הם די מוכרחים את הרשתות, אבל יש תמימות
דעים שזה לא טוב לבני נוער. אז מה עושות הרשתות החברתיות? הן מתעוררות ומביאות לנו כלים נגדיים שמוכיחים שהן גם מועילות. ראשית - בטח שהן מועילות. יש הרבה דברים טובים ברשת, צד דברים "רעים", שנית - כדאי לבחון את זה גם בלי ציניות. נכון שהמטרה של הרשתות להיראות
טובות-מועילות-הוגנת
, אבל אם יש פיצ'רים שניתנים שמתאימים לכם - זה מצוין.
הפעם - טיקטוק מרגיעה אתכם עם פיצ׳ר מדיטציות מובנה באפליקציה. הפיצ'ר החדש נועד לעזור למשתמשים
להירגע לפני השינה, כשהוא יוגדר
כברירת מחדל בחשבונות של בני נוער; בנוסף, טיקטוק תתרום 2.3 מיליון דולר לארגוני בריאות נפש מ-22 מדינות, במטרה לעודד רווחה נפשית
לרגל חודש המודעות לבריאות הנפש, טיקטוק
מודיעה על השקת תרגילי מדיטציה מודרכים
בתוך האפליקציה, עבור כל קהילת המשתמשים. עבור בני נוער מתחת לגיל 18, הפיצ'ר יופעל כברירת מחדל, בעוד משתמשים מבוגרים יוכלו להפעיל את הפיצ'ר בכל עת דרך הגדרות זמן המסך באפליקציה.
sans-serif="">לאחרונה טיקטוק הודיעה על בחינת פיצ'ר חדש שנועד לעודד צעירים
לכבות את האפליקציה בלילה. במהלך הבחינה עלה, כי 98% מבני הנוער שביצעו מדיטציה עם טיקטוק בחרו להמשיך ולעשות כן. מחקרים מראים שמדיטציה מודעת יכולה לשפר את איכות השינה בקרב אנשים בכל הגילאים,
ולכן בחרה טיקטוק להכניס את פיצ'ר המדיטציה לשעות הערב לכל המשתמשים
שלה, ללא קשר לגילם.
- טראמפ מוכן להאריך שוב את מועד מכירת טיקטוק
- טיקטוק תישאר בחנות האפליקציות של אפל ל-75 ימים נוספים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אם בן נוער יבחר להשתמש בטיקטוק לאחר השעה 22:00, על גבי הפיד שלו יופיע תרגיל מדיטציה מונחה שיעזור לו להירגע לקראת השינה.
אם בן הנוער יחליט להמשיך להשתמש בטיקטוק גם לאחר התזכורת
הראשונה, תופיע תזכורת שנייה, הפעם על גבי מסך מלא, במטרה לעודד אותו לקחת רגע להירגע בסוף היום ולשפר את איכות השינה הצפויה שלו.
בנוסף, כאמור הודיעה
טיקטוק כי תתרום תרומה בשווי 2.3 מיליון דולר בקרדיטים
לפרסום ל-31 ארגוני בריאות נפש מ-22 מדינות ברחבי העולם, כחלק מקרן החינוך לבריאות הנפש שלה. בשילוב עם הכשרה שתסופק על ידי טיקטוק, מימון זה יסייע לארגונים הללו ליצור תוכן אינפורמטיבי ומרתק בנושא בריאות הנפש
עבור קהלים ברחבי העולם.
מאז שהוקמה קרן החינוך לבריאות הנפש לפני כשנתיים היא סייעה לארגונים לצבור יותר מ-173 מיליון צפיות בתכנים שלהם, מעל ל-600,000 עוקבים חדשים לחשבונותיהם,
יותר מ-200,000 ביקורים באתרים, ולגייס
486 מתנדבים חדשים.
- מנכ"ל גוגל: "האינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות"
- פיקסל 10 של גוגל: הסמארטפון שנבנה סביב בינה מלאכותית
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
ג'והנה ס. קנדל, מייסדת ומנכ"לית הברית הלאומית להפרעות אכילה, אמרה: "לטיקטוק הייתה השפעה משנת חיים על טווח
ההגעה שלנו לקהלים שונים והאפקטיביות
של הארגון שלנו. דרך הפלטפורמה הצלחנו להגיע ליותר מ-44 מיליון אנשים, וליצור רמת מודעות חסרת תקדים לנושא הפרעות האכילה. החשיפה הזו תורגמה ישירות לתמיכה שחווינו בעולם האמיתי, שאפשרה לנו לחבר יותר אנשים ומשפחות למשאבים מצילי
חיים שהם זקוקים להם".

מנכ"ל גוגל: "האינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות"
סונדאר פיצ'אי על העתיד - אינטרנט, משקפיים חכמים, בינה מלאכותית והחזון
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל סבור שהבינה המלאכותית תחולל מהפכה הגדולה יותר מזו של האינטרנט. הוא מזכיר שכאשר האינטרנט החל את דרכו, גוגל כלל לא הייתה קיימת, ובאותו אופן הוא צופה שבעתיד הקרוב ייווצרו חברות, מוצרים וקטגוריות שכיום איננו יכולים אפילו לדמיין. פיצ'אי אומר את משנתו בתקשורת האמריקאית, ראיונות ופודקאסטים, אספנו את עיקרי הדברים מהזמן האחרון
משקפיים חכמים: מיליונים ינסו את המוצר בשנה הקרובה
גוגל חתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מותגי האופנה הבינלאומיים Gentle Monster ו-Warby Parker, ומתכננת להשיק גרסאות למפתחים עוד השנה. לדברי פיצ'אי, המוצרים שיגיעו למפתחים יהיו קרובים מאוד לגרסאות הסופיות שיגיעו לשוק הרחב.
הוא צופה שמיליוני אנשים ינסו את הטכנולוגיה. עם זאת, עדיין לא מדובר במוצר שיהפוך למיינסטרים ברמה של האייפון. האתגר המרכזי, לדבריו, הוא לשכנע אנשים לענוד מכשיר על הפנים שלהם לאורך זמן - רף שגבוה משמעותית מאשר להחזיק טלפון בכיס.
פיצ'אי מתמודד עם ביקורת חריפה מצד מפרסמים ובעלי אתרים, שבעצם מאשימים את גוגל בגניבת תוכן ובשימוש בו ללא תמורה כלכלית. הוא טוען שגוגל היא החברה היחידה שעדיין מתעדפת שליחת תעבורה לאתרי אינטרנט, בעוד שמתחרים חדשים מצהירים בגלוי שאינם מתכוונים לעשות זאת. הוא מציג מידע כי דפי האינטרנט הזמינים לסריקה של גוגל גדל ב-45% בשנתיים האחרונות בלבד - נתון שלדבריו סותר את הטענות על "מות האינטרנט". כשנשאל אם הגידול נובע מתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית, הוא מסביר שלחברה יש מגוון טכניקות לזיהוי תוכן שנוצר על ידי מכונות, וזה לא מסביר את המגמה הכללית.
- גוגל משנה כיוון: האם הבינה המלאכותית שלה בדרך לשימושים צבאיים?
- גוגל מזנקת אחרי פריצת דרך בתחום המחשוב הקוונטי; מה ההשפעות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הוא משוכנע שכמו בכל המעברים הטכנולוגיים של 25 השנים האחרונות, גם הפעם התוצאה הסופית תהיה חיובית עבור בעלי האתרים.
האם עידן החיפוש המסורתי מגיע לקיצו?
לראשונה מזה 22 שנה נרשמה ירידה בחיפושים בדפדפן Safari של אפל, מה שהוביל לירידה זמנית במחיר המניה של גוגל. פיצ'אי דוחה את החששות ומתעקש שהחברה רואה צמיחה כוללת בשאילתות חיפוש, כולל במכשירי אפל.