סכום שיא: הטוטו יעניק חסות לליגת העל ויעביר 40 מיליון שקל
דירקטוריון מנהלת הליגות אישר הסכם כלכלי חסר התקדים שייחתם בין הטוטו לליגות המקצועניות - סכום שיא של 40 מיליון שקל לעונת 2024/25. להערכת גורמים בענף, הטוטו הכניס בשנה שעברה סכום שיא של כ-130 מיליון שקל.
ההסכם כולל בתוכו חסות חדשה. ליגת העל תיקרא מעתה ליגת WINNER. להערכת שני הצדדים, ההסכם הכלכלי החדש ימשיך לכלול גם שורה של שיתופי פעולה בתחומי הקהילה, הרווחה וקידום מטרות חברתיות וקהילתיות שונות בקרב אוכולוסיות ובני נוער בסיכון.
שבתאי צור, יו"ר הטוטו, אמר: "הטוטו גאה להיות נותן החסות הראשית לליגת העל בכדורגל – ליגת ווינר, מפעל הספורט הפופולארי ביותר בישראל. אפשר בהחלט לומר שעכשיו, עם החסות לגביע הטוטו, ולגביע המדינה ווינר, הושלם שיתוף הפעולה המלא בין הטוטו לבין הכדורגל הישראלי.
"אני רוצה להודות לשר הספורט, לראשי המנהלת וההתאחדות לכדורגל על שיתוף הפעולה שהביא להבנות בנוגע להסכם. אני כולי תקווה כי הדירקטוריון החדש של הטוטו יוכל בקרוב להתכנס על מנת לאשר גם כן את ההסכם, וכן שתקציב המועצה יאושר על פי חוק, וכך נוכל להוציא את ההסכם לפועל ב-3 העונות הקרובות".
- הישראלים אוהבים להמר: הטוטו עם מעל 2 מיליארד שקל הכנסות במחצית הראשונה של 2025
- מיהי "אשת השיווק" של חודש דצמבר ולמה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאיר ברדוגו, מנכ"ל הטוטו: "זהו יום חשוב לכדורגל הישראלי. החזרת החסות הראשית של הטוטו לליגת העל בכדורגל, היתה אחת המטרות החשובות שהציב לעצמו הטוטו בשנים האחרונות מהטעם שהיא מבטאת באופן הטוב ביותר את החיבור ההדוק והטבעי שקיים לאורך השנים בין הטוטו לספורט הישראלי בכלל והכדורגל בפרט.
"אני גאה שהצלחנו לא רק לעמוד ביעד, אלא גם להגיע להבנות ביחס להסכם מסחרי חדשני יוצא דופן בספורט הישראלי שכולל לא רק מרכיבים של שיווק, פרסום ותפעול, אלא גם היבטים חשובים בייחוד בימים אלה של קידום מטרות חברתיות ותרומה לקהילה.
"אני שמח מאוד שההסכם ימשיך את שיתוף הפעולה של הטוטו עם הכדורגל ישראל גם במפעלים האחרים- גביע המדינה וגביע הטוטו. אין לי ספק שהמרוויח העיקרי מההסכם הוא קהל אוהדי הכדורגל בישראל".
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "אני שמח ששוב הגענו להסכם כלכלי שמראה את כוחו של הכדורגל המקצועני בישראל. אחרי שורה של חברות מסחריות מובילות במשק אנחנו ממשיכים עם עוד מותג על. בהזדמנות זאת ברצוני להודות לשותפנו בשנתיים האחרונות בנק ONE ZERO על הסכם מוצלח. ברצוני להודות לראשי הטוטו ששוב בחרו להעניק אמון בכדורגל הישראלי והבינו שזה הענף המוביל בספורט במדינה. אני בטוח שסכומי השיא שיגיעו לכדורגל שלנו יקדמו את הענף לגבהים חדשים".
- 1.חצי למכבי חיפה ות"א, והשאר לשאר קבוצות הליגות (ל"ת)שירי 28/08/2024 13:25הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
