למה רק יעקב שחר יכול לרכוש את עדי יונה מבית"ר ירושלים?
לפני כחודש דיווחנו לכם כאן לראשונה שמכבי חיפה מעוניינת בעדי יונה. כבר אז, כך התברר, יעקב שחר סימן אותו כרכש המרכזי לקראת הקיץ הבא. אוהדי מכבי חיפה יצאו מגדרם: הם יודעים שיונה יכול לשדרג את הקבוצה שלהם, וכשהוא בא בתוספת לתכנית המקצועית של בכר, שמתכוון להעמיד כאן את אחד הסגלים הטובים שנראו בשנים האחרונות, הסיכוי לאליפות גבוה יותר.
יש לו יתרון. שחר (רמי כהן שמאלי, אתר ישראל ספורט)
יונה כבש שישה שערים ובישל עוד ארבעה העונה, שני רק לירדן שועה. אברמוב סיפר למקורביו כי ידרוש סכום של 2-2.5 מיליון אירו עבור השחקן, מה שלא בא בחשבון מבחינת מכבי חיפה. נכון, חלאיילי נמכר בשבעה מיליון אירו, אבל זה לא אומר ששחר יפזר כל כך הרבה כסף על שחקן ישראלי, בכיר ככל שיהיה.
צריך להבין, שמעבר של שחקן מבית"ר ירושלים למכבי חיפה הוא לא עוד מעבר. יעקב שחר עזר המון בעבר לבית"ר ירושלים. לפני שהגיע למכבי חיפה הוא שימש כספונסר שלה מאז עזר לה לא מעט: הוא רכש את חן עזריאל בסכום שיא, הרבה מעל שווי השוק שלו באותה תקופה, הקל במעבר התשלומים על ירדן שועה, רכש את אביאל זרגרי למרות שלכולם במכבי חיפה היה ברור שמקצועית אין לו מקום בהרכב וסייע לא מעט במעבר של מושאלים.
- לקה באירוע מוחי אחרי עימות עם אוהדי בית"ר -האם הביטוח מכסה את האירוע?
- ההזדמנות האחרונה של דור מיכה: כמה הוא מרוויח והאם זאת עונת השיקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גורם בבית"ר ירושלים אמר השבוע לביזספורט: "אם יונה יעבור לקבוצה בארץ, זה יהיה כנראה רק לחיפה, למרות שאברמוב לא ממש רוצה לשחרר אותו. אנחנו צריכים להמתין ולראות מה יקרה בקיץ עם גרסיה ואז נהיה חכמים יותר. לברק יש את ההחלטות שלו והוא יעשה מה שהכי נכון למועדון".
יונה נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל הישראלי ואחת האפשרויות שעלתה על הפרק היא שמכבי חיפה תרכוש חלק מכרטיס השחקן שלו, כשחלק יישאר בידי בית"ר. בתמורה, חיפה עשויה להעביר גם שחקנים. בית"ר תוכל רק להרוויח מכך: חיפה תשחק באירופה ויונה יהיה חשוף יותר לסקאוטים והוא יוכל להימכר במחיר גבוה יותר אם יעבור לירוקים, בנוסף לדמי ההעברה ואולי גם שחקנים שחיפה תעביר לבית"ר.
זווית מקצועית (מאת: האנליסט גל משה)
מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים נמצאת בתפקוד נמוך בשנים האחרונות ותחתיה קבוצת הנוער שנמצאת בליגה הלאומית. המחלקה הזו הצליחה לייצר בשנים האחרונות את הכישרון הגדול ביותר שידעו בבירה בשנים האחרונות - עדי יונה.יונה רשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של בית"ר בסוף עונת 2021/22. הוא עלה ל-17 דקות כמחליף במשחק חסר חשיבות בסוף העונה, בעונה לאחר מכן הוא התברג כשחקן סגל בקבוצה הבוגרת ורשם 820 דקות ב-21 הופעות. הפריצה הגדולה של עדי יונה הגיעה השנה בעונת 23/24 בה הוא הופך לאחד השחקנים החשובים ביותר של בית"ר ירושלים.
יונה הוא קשר אמצעי שיכול לשחק בעמדות הקישור 8-10, לרוב הוא משחק באמצע שמאל שרגלו החזקה היא הימנית מה שמאפשר לו לבצע הרבה כניסות מהצד השמאלי פנימה עם רגלו החזקה, האוריינטציה ההתקפית שלו בולטת בעיקר בזכות יכולת טכנית אדירה, שבשילוב עם הזריזות מעניקות לו יכולת דריבל מרשימה גם במשחק פתוח, אך גם תחת שטח קטן ושמירות כפולות של היריב.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
בזכות היכולות האלה הוא מצליח לכפר על המבנה הפיזי הקטן שלו ואף להפוך את זה ליתרון שלו בהתגברות על היריבים שלו, סט היכולות שלו הוא מגוון ובנוסף לכך שמדובר בשחקן שיודע להשתתף במשימות של בניית משחק ואחזקת כדור באזורים נמוכים יותר, הוא מבטא את היכולות שלו גם בשליש השלישי של המגרש - האזור ממנו מגיעים השערים ומצבי הבקעה.
אחת הסיבות העיקריות להתפוצצות של עדי יונה העונה היא הביטחון על המגרש שהצליח לפתח - לצורך השוואה, בעונת 2022/23 היו לו 6 איומים לשער בסה"כ ב-820 דקות (כל 136 דקות), העונה ב-2023/24 הוא איים 43 איומים לשער ב-1825 דקות (כל 42.5 דקות).
- 2.יניב 18/04/2024 23:06הגב לתגובה זושחקן חלש פיזית לא מהיר אין לו בעיטה איכותית ומדויקת עוד קשר עשר בינוני לא מעבר הילד בן שימול שכבר נמצא בבוגרים של מכבי חיפה שחקן יותר מוכשר ממנו יעשו טעות אם יקנו אותו בזבוז של כסף כשיש לך כבר עכשיו שחקן טוב ממנו פשוט טמטום
- 1.נתי 17/04/2024 15:42הגב לתגובה זולא חי את מה שקורה כאן ומקבל החלטות מאוחר מדי אם בכלל
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
