כמה יעלה המחליף של ניימאר לפריז סן ז'רמן?
לאחר צירופו של עוסמאן דמבלה מעונייינים במועדון הצרפתי גם בחלוץ הצרפתי קולו מואני. מה הייתה ההצעה ומה תג המחיר שלו?
פריז סן ז'רמן פתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו ובמועדון הצרפתי מבינים כי המהפכה בסגל הקבוצה טרם הסתיימה. כידוע הקבוצה נפרדה הקיץ משניים מכוכביה כמו ליאו מסי וניימאר כאשר גם הבלם סרחיו ראמוס עזב וגם עתידו של הקשר, מרקו וראטי, לא ברור. מאידך הקבוצה צירפה את מרקו אסנסיו מריאל מדריד ואת עוסמאן דמבלה מברצלונה וכעת בפריז מעוניינים גם בחלוץ רנדל קולו מואני. האחרון משחק באיינטרכט פרנקפורט ונחשב לאחד הקשרים הטובים בליגה הגרמנית.
יגיע לפאריז? מואני (צילום: טוויטר איינטרכט פרנקפורט)
על פי הדיווחים הציעו ראשי פריז סן ז'רמן בסוף השבוע סכום של 65 מיליון אירו תמורת החלוץ ואילו במועדון הגרמני דורשים תג מחיר של 100 מיליון אירו. בינתיים השחקן התחיל את העונה בקבוצתו הגרמנית אך הביע רצון לעבור למועדון מעיר האורות.
גם שכרו של השחקן אינו צפוי להוות מכשול כאשר באיינטרכט הוא מרוויח כ-2.5 מיליון אירו לעונה ובפריז הבטיחו אף להכפיל את שכרו. בפרנקפורט מסרבים בשלב זה לשחרר את השחקן והמנהל הספורטיבי של המועדון, מרקוס קרושה, ציין: "לרנדל יש חוזה לארבע שנים אצלנו והמצב לא השתנה. אנחנו רוצים שישלים את חוזהו אצלנו ואנחנו שמחים שהתחיל את העונה אצלנו. בסופו של דבר זה תלוי רק בנו".
- עם מעלית ייעודית למכוניות - הפנטהאוז שניימאר רכש ב-54 מיליון דולר
- 100 מיליון אירו - על מה? ניימאר לא מצדיק את הסכומים בסעודיה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בפריז לא מתרגשים מההצהרות של המועדון הגרמני ובטוחים שעד תום מועד ההעברות האירופי, קולו מואני, יהיה שחקן של המועדון. "אם יהיה צורך אז נגדיל את ההצעה גם מעבר לסכום האחרון שהצענו" אמרו בפריז.
מואני, 24, גדל במחלקת הנוער של טורסי ובשנת 2016 החל את קריירת הבוגרים בקבוצה השנייה של נאנט. ב-2018 הוא עלה לקבוצה הראשונה אבל לאחר עונה אחת הושאל לקבוצה מהליגה השלישית בצרפת. ב-2022 סיים החלוץ את חוזהו בנאנט וחתם לחמש שנים באיינטרכט פרנקפורט ובעונה שעברה נבחר לאחד השחקנים המצטיינים של המועדון.
- 2.יאללה שיבוא לחיפה (ל"ת)אחד שמבין 21/08/2023 08:11הגב לתגובה זו
- 1.שחקן גדול מביא אותו לכל קבוצה (ל"ת)אחד שמבין 21/08/2023 08:10הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
