מה הסכום האדיר שתקבל ווסטהאם על דקלן רייס?
מנצ'סטר סיטי סיימה עונה חלומית עם תואר משולש: אליפות אנגליה, גביע וליגת האלופות. היא צפויה להיפרד הקיץ ממספר כוכבים משמעותיים. הבוקר פרסמנו על עזיבתו של הקשר, אלקאיי גונדואן, שצפוי לחתום לשלוש שנים בברצלונה. גונדואן סיים חוזה בסיטי והעדיף לא לחדשו אלא לעבור לספרד.
מחפשים קשר חדש. שחקני סיטי (צילום: טוויטר מנצ'סטר סיטי)
במועדון האנגלי כבר חושבים קדימה ובימים האחרונים דווח כי שם מעלים הילוך בכדי לצרף את הקשר של ווסטהאם, דקלן רייס. בין השאר דווח שסיטי מתכוונת להגיש הצעה של 100 מיליון ליש"ט עבור הקשר.
מי שהייתה מועמדת עיקרית לצרפו היא ארנסל שכבר הגישה שתי הצעות של 80 מיליון ליש"ט ולאחר מכן גם של 90 מיליון ליש"ט. שתי ההצעות נדחו על ידי ווסטהאם וכעת ההצעה של סיטי עשויה לטרוף את הקלפים. רק לפני שנתיים הציעה סיטי סכום דומה במעבר של ג'ק גריליש מאסטון וילה.
- 20 שנה ארסנל מחכה לזכות באליפות. החמצה אחת אמורה למנוע ממנה לחגוג
- כמה שוות הקבוצות בליגת האלופות והאם זה מרמז על העולות לחצי הגמר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גם מנצ'סטר יונייטד הביעה עניין ברייס, אבל חוסר הוודאות סביבת עתידם של הבעלים, האחים גלייזר, מעכבת עסקאות גדולות. גם באיירן מינכן הביעה עניין ברייס אבל גם היא לא תרצה להוציא סכום שמתקרב ל-100 מיליון אירו.
פפ גוארדיולה רואה ברייס כמחליף הולם לעזיבתו של גונדואן. גם קשר צ'לסי, מתאו קובאצ'יץ', עלה כמועמד להגיע ואף הוצע לצ'לסי סכום של כ-25 מיליון ליש"ט עבור השחקן - אבל המטרה הראשונית היא רייס.
רייס נחשב לאחד הקשרים המרכזיים הצעירים המוכשרים בעולם והתנאים האישיים עם רייס לא יהוו בעיה עבור סיטי, עם הצעה של כ-200 אלף ליש"ט לשבוע.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
