ויקטור אוסימהן
צילום: טוויטר נאפולי רשמי

"רוצים את אוסימהן? שלמו 150 מיליון אירו"

ראשי נאפולי החליטו לשים קץ לגבי שמועות על המלפפון החם בליגה. מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי בראש הרשימה
מיכאל וייסרמן | (3)
נושאים בכתבה נאפולי

נאפולי נמצאת בדרך לאליפות היסטורית באיטליה לאחר שנים רבות שכלל לא הייתה במירוץ. השבוע הקבוצה הודחה ממפעל ליגת האלופות מול מילאן כאשר הפסידה במשחק הראשון בתוצאה 0:1 והמשחק השני הסתיים בתיקו 1:1. שער השיוויון של נאפולי נכבש על ידי ויקטור אוסימהן בתוספת הזמן. החלוץ עוד ניסה להפוך את התוצאה אך זה לא קרה וקבוצתו תמשיך את העונה כשהיא מרוכזת רק בדבר אחד: אליפות איטליה.

יימכר בקיץ? אוסימהן (צילום: טוויטר נאפולי רשמי)

כבר מספר חודשים שאוסימהן הפך לאחר המלפפונים החמים אך לא שוחרר מנאפולי מתוך תקווה שיביא את התואר. הקיץ נראה כי לא יהיה מנוס מפרידה. בנאפולי החליטו לשים קץ לשמועות לגבי עתידו של החלוץ והבוקר פורסם באיטליה כי ראשי המועדון הציבו תג מחיר שעומד על 150 מיליון אירו. בנאפולי רוצים שאוסימהן ימשיך עונה נוספת במועדון, אך מבינים שאי אפשר לעצור את התקדמות החלוץ ליעד הבא, גם מבחינה מקצועית, תוך רצון לזכייה בתארים משמעותיים לאורך שנים וגם בשל העובדה שקבוצות אחרות יכולות לשלם לו שכר ג בוה מ-5 מיליון אירו לעונה. באיטליה דווח כי נאפולי אף מוכנה לשדרג את שכרו, אך מועדונים כמו מנצ'סטר יונייטד ואפילו פריז סן ז'רמן יכולים להציע אף שכר כפול מהם. גם שמה של באיירן מינכן עלה בעניינו של אוסימהן, אך המחיר הנקוב עשוי להיות קריטי עבור הקבוצה הגרמנית שתרצה להתחזק בעמדות נוספות ולשמור על תקציב מאוזן.

אוסימהן, 24, הוא חלוץ ממוצא ניגרי שהתחיל את הקריירה שלו בוולפסבורג, אז עבר לשרלואה כאשר את הפריצה עשה בליל הצרפתית ממנה נקנה על ידי נאפולי ב-70 מיליון יורו. הוא שותף ב-62 משחקים בנאפולי וכבש 33 שערים. בנבחרת ניגריה הספיק לשחק כבר ב-23 משחקים וכבש 15 שערים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    פלוני אלמוני 23/04/2023 03:06
    הגב לתגובה זו
    כל שנה ארבע מהמובילות של שנה הקודמת מגיעות לתיבת האלופות. אם היא לא הייתה במירוץ כמו שאתם אומרים אז איך הם שיחקו בליגת האלופות ? בליגה האיטלקית שמונה קבוצות מתוך עשרים יכולות לזכות באליפות.
  • 2.
    ממש בדיחה-סיטי שילמה 90 מליון על האלנד,ואוסמהן עולה 150 (ל"ת)
    מרקו 22/04/2023 18:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אבנר 22/04/2023 15:50
    הגב לתגובה זו
    הוא לא בסקאלה של השחקנים ששווים מעל 150 מיליון יורו (האלאנד, אמבפה).
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.