אלווריון: רווח קל ברבעון השלישי, רוכשת את ווייביון מאלרון ב-30 מיליון דולר

אלווריון סיכמה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 47 מיליון דולר ורווח זעום של 300 אלף דולר. ערן גורב: "התוצאות עמדו בתחזיות שלנו"
תומר קורנפלד | (11)

חברת אלווריון פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה. במקביל לדוחות הודיעה החברה על רכישת חברת ווייבון מידי חברת אלרון תמורת סכום של כ-30 מיליון דולר.

חברת אלווריון עוסקת בפתרונות לתקשורת אלחוטית אשר מבוססים על טכנולוגיה מהדור הרביעי. הכנסותיה של החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-47 מיליון דולר, ירידה של 15% ביחס לרבעון השני של השנה. ברבעון שחלף מסרה החברה משלוחים בהיקף של 39.9 מיליון דולר, ירידה של 19% ביחס לרבעון השני של השנה.

בדומה לרבעון הקודם, אלווריון הצליחה לחתום את הרבעון עם רווח נקי מתואם (Non-GAAP) צנוע בשיעור של 300 אלף דולר. על פי עקרונות החשבונאות המקובלים, רשמה החברה הפסד של 7.5 מיליון דולר שרובו מיוחס למחיקות חשבונאיות הקשורות לחברת אופן ריינג' - לקוח של חברת אלווריון שהגיש בקשה להקפאת הליכים).

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון: "תוצאותינו לרבעון השלישי עמדו בתחזיות שלנו, ואנו מדווחים שוב על רווח תפעולי ורווח נקי על בסיס Non-GAAP. אנו ממשיכים לממש את התוכנית האסטרטגית שלנו, שמטרתה העברת החברה ממיקוד בפתרונות RAN מבוססי WiMax לחברה המספקת פתרונות אלחוטיים שלמים מרובי טכנולוגיות של תקשורת פס-רחב".

במקביל לדוחות הודיעה החברה על רכישה אסטרטגית של חברת וויביון מידי חברת אלרון. וויביון החברה יישומי WiFi המיועדים לשטחים פתוחים באיזורים עירוניים ולא-עירוניים, ופתרונותיה פרוסים ביותר מ-75 מדינות. רכישת החברה תסייע לאלווריון לעבור ממיקוד בתחום פתרונות RAN מבוססי טכנולוגיית WiMax למעצמת פתרונות פס רחב אלחוטיים בטכנולוגיות מרובות.

בשנה החולפת רשמה החברה הכנסות של 16 מיליון דולר. השלמת העסקה צפויה להיסגר לפני סוף השנה. אלווריון מתכננת לממן את העסקה באמצעות הלוואה של 30 מיליון דולר מבנק סיליקון ואלי וצופה כי העסקה תתרום לשורת הרווח המתואם כבר ברבעון השני של 2012.

"ווייביון היא הבחירה הטבעית ליישום השלב הבא באסטרטגיה שלנו, מכיוון שהצוות בה בנוי ממומחי WiFi בעלי נסיון רב, ויכולת לצפות את תפקידו של ה-WiFi בפתרון חלק מבעיות הקיבולת והכיסוי הקשות ביותר", אמר ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    י 04/11/2011 07:25
    הגב לתגובה זו
    5. החברה בכיוון הנכון אלון 02.11 | 13:24 מגוון הפתרונות שהחברה מציעה עם הרכישה החדשה עונה על רוב דרישות השוק. החברה בדרך הנכונה להציג רווחים. נקודת כניסה מצויינת. הוסיפו תגובה
  • 8.
    אלי מה עניינים ? (ל"ת)
    אורי 02/11/2011 15:02
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    תביטו עוד שנה בגרפים... 75 אחוז (ל"ת)
    אחד 02/11/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אלי 02/11/2011 13:34
    הגב לתגובה זו
    חברים לאט לאט
  • אלווריון כנראה הסוף ! ולא סוף סוף (ל"ת)
    המספיד 02/11/2011 15:02
    הגב לתגובה זו
  • אלי מה קורה ? עדיין מאמין באלווריון ? (ל"ת)
    אורי 02/11/2011 14:35
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אלון 02/11/2011 13:24
    הגב לתגובה זו
    מגוון הפתרונות שהחברה מציעה עם הרכישה החדשה עונה על רוב דרישות השוק. החברה בדרך הנכונה להציג רווחים. נקודת כניסה מצויינת.
  • 4.
    זוהר 02/11/2011 13:15
    הגב לתגובה זו
    זה יתחיל להוכיח את עצמו ב2012. החברה כבר לא מפסידה ומכאן הדרך לחברה רווחית נוחה יחסית.
  • 3.
    אחת שמבינה 02/11/2011 12:55
    הגב לתגובה זו
    אלווריון הכי מאכזבת מכל המניות, לאיזה שפל הגיעה מ5000 הגיעה לשער המגוחך הזה,מי שמעונין בכל זאת לקנות רק לסיבובים קצרים בלבד.
  • 2.
    גם טוב. עצירה בהדרדרות המניה. (ל"ת)
    מושקע-אורי 02/11/2011 12:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אבי 02/11/2011 12:40
    הגב לתגובה זו
    20 רבעונים רצופים של רוו-הפסד שנע בין מינוס 5 סנט למניה לפלוס 5 סנט למניה.מה שנקרא טחינת מים ואכילה של קופת המזומנים שהולכת ונמחקת.
ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.

ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.