טלטלה בצמרת פרטנר: יעקב גלברד ביקש לסיים תפקידו, חיים רומנו ימונה למנכ"ל

במהלך תקופתו של גלברד התמודדה החברה עם רגולציה נוקשה במיוחד ששיאה היה בהפחתת דמי הקישוריות. רומנו שכיהן בעברו כמשנה למנכ"ל פרטנר יחליף אותו מה-2 לאוקטובר
תומר קורנפלד | (14)

מעט יותר משנה לאחר שנכנס לתפקיד מנכ"ל פרטנר הודיע יעקב גלברד על התפטרותו מהתפקיד, ככל הנראה בשל התוצאות הכספיות החלשות וההרעה בביצועים של חברת הסלולר. בתקופתו של גלברד התמודדה החברה עם רגולציה נוקשה במיוחד ששיאה היה בהפחתת דמי הקישוריות - דבר אשר פגע ברווחיות של החברה.

במקומו של גלברד ימונה לתפקיד חיים רומנו, אשר כיהן כעברו כמשנה למנכ"ל פרטנר - בטרם עזב את החברה לטובת תפקיד בחברת אל על. רומנו ייכנס לתפקידו ב-2 לאוקטובר.

רומנו היה ממייסדי חברת פרטנר וכיהן בין היתר בתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש, סמנכ"ל חטיבת שרות הלקוחות ובתפקידו האחרון בחברה כיהן כמשנה למנכ"ל.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    איזי 15/09/2011 09:50
    הגב לתגובה זו
    לאור השיקולים הכושלים של בן דב אני מציע לעזוב את פרטנר- יש הצעות יותר טובות בשוק וכל חברה תשמח ללקוח חדש. רומנו כשלון שרק ידרדר את מצבה של פרטנר!!
  • עובדי PTNR עושקי ציב 17/09/2011 12:49
    הגב לתגובה זו
    תחזיר עבדים מסורים שפיטרת ועשקת שלא בצדק ובנה לך מועצת מנהלים מבפנים על בסיס אותם מפוטרים ותעסיק 1000 עובדים שפוטרו על ידך ישאיר לך עוד עודף לתשלום בעלי אג" ח טאו ולא שילמת, הרי חובות צריך להחזיר ואתה לאו וחבל
  • 10.
    שורטיסט 14/09/2011 12:47
    הגב לתגובה זו
    ואל תשכח לתת לרומנו שכר של שני מליון ש" ח בחודש (בנושא הזה אפשר לסמוך על רומנו). השורטיסט מחייך בהנאה.
  • 9.
    אחד שיודע 14/09/2011 11:20
    הגב לתגובה זו
    את גלברד מניע אך ורק כסף והרבה. אם הוא עוזב זה אומר שהוא לא היה אמור לקבל בונוס גבוה מאוד. לא נורא עזב רומני והגיע רומנו
  • 8.
    נרו 14/09/2011 10:13
    הגב לתגובה זו
    הלוואי שתפשוט את הרגל בן דב. ותעשה תספורת עצמית טוטאלית. מצפון הרי אין לך ממילא.....
  • 7.
    רומנו היה הצלחה גדולה בפרטנר (ל"ת)
    מאחלת לו בהצלחה 14/09/2011 09:33
    הגב לתגובה זו
  • עוד מקבלת 14/09/2011 09:51
    הגב לתגובה זו
    או אפילו קרובת מישפחה מדרגה ראשונה
  • 6.
    גלברד 14/09/2011 09:31
    הגב לתגובה זו
    לרומונו שקיבל כבל כבר שכר כנ" ל מאלעל, יש לזכור אלה חברות ציבוריות שנסחרות בבורסה שכרו מקוזז מיאחזקתינו באגחי" ם ובמניות ומרוחי החברות, ומצד שני מהמיר שאנו משלמים כלקוחות. שכר הזוי.
  • 5.
    בן דוב השתגע 14/09/2011 09:27
    הגב לתגובה זו
    הזוי תלוש מהמציאות לבחור בנפל ניהולי שרק תלוש המשכורת האישי שלו מעניין אותו?
  • 4.
    התורם 14/09/2011 09:26
    הגב לתגובה זו
    קשה קשה לו מיסכן..איך יוכל להיסתדר אים משכורת פחות מ1000000שקל בחודש
  • 3.
    על רומנו 14/09/2011 09:23
    הגב לתגובה זו
    באל על לא הצליח, אבל בפרטנר הצליח בגדול והיתרון - מכיר את המערכת ואת העבודה טוב מאוד. מאחל לו בהצלחה.
  • בן דוב? זה אתה? 14/09/2011 09:42
    הגב לתגובה זו
    לך ליוגה המורה מחכה
  • 2.
    חיים רומנו????? אחי, בן דב, מה נסגר איתך? (ל"ת)
    חובב כלכלה 14/09/2011 09:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחרי שגנב את אל על 14/09/2011 09:12
    הגב לתגובה זו
    מקבל פרס על ביצועים גרועים רק במדינת חלם
ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.

ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.