רייטינג

המספרת של בייל, הרייטינג של רשת: 20.9% לגמר הצ'מפיונס

נתון נאה לגמר בעידן שאחרי פיצול ערוץ 2. לפני המשחק הפריצה לבית האח הגדול ניפקה 17.7%. יום ו': שי בשישי ניצחה את דידי בשישי. יום ה': 15.9% למשחקי השף
אלכסנדר כץ |

הניצחון של ריאל מדריד אמש (מוצ"ש) בגמר ליגת האלופות על ליברפול (רשת 13), כולל המספרת של בייל והטעויות של שוער האדומים, הניב 20.9% במגזר היהודי, ו-689 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על נתון טוב בעידן שאחרי פיצול ערוץ 2.

 

הנה נתוני הרייטינג של גמר ליגת האלופות ב-5 השנים האחרונות, כשהיו רק 3 ערוצים ארציים:

2015 - ברצלונה ניצחה את יובנטוס - רשת, ערוץ 2 - 24.6%

2017 - ריאל מדריד ניצחה את יובנטוס - רשת, ערוץ 2 - 22.6%

2013 - באיירן מינכן ניצחה את דורטמונד - רשת, ערוץ 2 -  21.9%

2016 - ריאל מדריד ניצחה את אתלטיקו מדריד - ערוץ 10 - 19.3%

2014 - ריאל מדריד ניצחה את אתלטיקו מדריד - ערוץ הספורט - 15.5%

 

עוד לפני השידור, עלה ערוץ רשת 13 בפריצה לבית האח הגדול עם ההודעה לדיירים על פרישת העורכת הראשית. השידור הניב 17.7% (520K). מנגד רשמה כמה רחוק (קשת 12) 14.9% (380K), ואילו גב האומה (ערוץ עשר) הסתפקה ב-6.8% (177K).

 

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע של חדשות 2 בקשת קיבלה 10.9% (304K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 9.9% (273K)

(בחישוב מצרפי: 20.8% ו-577K),

המגזין (ערוץ עשר) עם 7% (193K), כשליש מהנתונים של חדשות 2,

חדשות השבת (כאן 119 הניבה 3.4% (83K), ואחריה רואים עולם (כאן 11) עם 3.5% (88K)

 

 

יום ו'

 

פרק של הסדרה סברי מרנן (קשת 12) הניב 10.2% (301K), ואחריה שידור חוזר של 'סברי מרנן' (קשת 12) עם 9%. שי בשידור (ערוץ עשר) ניצחה שוב את דידי בשישי (רשת 13) - 6.9% ו-186 אלף צופים, מול 4.2% ו-117K. שידור חוזר של הערב יהיו כאן (כאן 11) 1.6%.

 

שידור חוזר של 'כמה רחוק' (קשת 12) רשם 6%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) ניפק 5.4%, 'בייבי בום - רגע לפני' (ערוץ עשר) קיבלה 4.9%, שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת 13) גירד 3.3% והסרט 'בחזית' (ערוץ עשר) עם 3%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.3%,

מול הבוקר של קשת (קשת 12) שרשמה 2.6%

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 2.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) ממשיכה להוביל את הרצועה עם 6.6%,

'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) ניפקה 5%,

ואילו 'הדוח השבועי' (רשת 13) עם 4.1%.

 

בגזרת החדשות:

אולפן שישי של חדשות 2 בקשת רשמה 7.6% (218K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 5.8% בלבד (187K)

(בחישוב מצרפי: 13.4% ו-405K).

שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) ניצחה את רשת ונצמדה לרשת עם 7.3% (192K),

חדשות השבוע (כאן 11) ניפקה 3.8% (96K).

 

יום ה'

 

משחקי השף (רשת 13) רשמה נתון נאה של 15.9% (432K), וגברה על עובדה (קשת 12) עם 9.7% בלבד (232K). פנים אמיתיות (ערוץ עשר) הניבה 6.7% (167K), ואילו המרדף (כאן 11) הסתפקה ב-3.5% (78K).

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 5.4% חזקים במיוחד,

מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.1%,

ואורלי וגיא (ערוץ עשר) עם 2.7%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 9.6% (235K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.6% (216K)

(בחישוב מצרפי – 19.2% ו-451K),

חדשות עשר הניבה 8% (209K),

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.2% (70K),

ואילו חדשות ערוץ 20 עם 1.4% (33K).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״