15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

לא רק הרכבת: דרעי נלחם נגד פתיחת עסקים בשבת בתל אביב

כבר לא 24/7: השר דרעי מתנגד לפתיחת עסקים בשבת, אך מסכים להחריג עסקים בנמלים ובמתחם התחנה
 |  47
עיר ללא הפסקה?
Share
לא סתם נוהגים לכנות את תל אביב כעיר ללא הפסקה, שכן היא בין הערים היחידות (שאינה נחשבת למעורבת או בעלת רוב שאינו יהודי) בה קיים חוק עזר עירוני שמתיר פתיחת עסקים בשבת. עם זאת, על פי דיווחים שר הפנים, אריה דרעי, פועל בימים אלה בקידום החלטה שתאסור באופן גורף את פתיחת בתי העסק בתל אביב בזמן השבת, כולל פיצוציות ומרכולים.


אף על פי ההחלטה הקיצונית שאינה תואמת את רוח העיר, דרעי מציע שבנמל יפו, בנמל תל אביב ובמתחם התחנה לא יאכף חוק שעות עבודה ומנוחה בהתאם למדיניות העירייה, והממשלה לא תתערב בכך - כך ששלושת המקומות הללו יוכלו להמשיך ולפעול בשבת. עוד החריג דרעי את חנויות הנוחות הסמוכות לתחנות דלק, שגם בהן לא יפגע הסטטוס קוו.

נציין כי חוק העזר התל-אביבי שתקף מאז 2014 עומד כיום בבחינת ועדת גרונר שאמורה להציע חלופות שיפתרו את המחלוקות בעניינו, והממשלה אמורה לקבל החלטה בחודשים הקרובים. הוועדה מציעה נכון לעכשיו שלוש חלופות - הראשונה היא אשרור החוק העירוני, שמתיר לכ-160 בתי עסק לפעול בשבת; השנייה היא הפחתה של 20% במספר העסקים הפתוחים בשבת.החלופה השלישית היא הקרובה ביותר להצעתו של דרעי, ולפיה ינתן אישור לחנויות נוחות צמודות תחנות דלק ולמתחמי הקניות שצוינו לעיל לעבוד בשבת. החלופה מציעה גם שמספר מועט של מרכולים ופיצוציות יפתחו בשבת לסירוגין, בדומה לבתי מרקחת תורנים, אך לכך דרעי מתנגד.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

47 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 יש ר א לי 07/09/2016 09:12 העבריין דרעי מנהל את חיינו, כפייה דתית מעצבנת. נמאסת!!! (ל"ת)
33 יוסי 06/09/2016 15:21 אם זה ימומש, ההפגנות של 2011 יהיו בדיחה לעומת
חילונים בכמויות שהפעם יציתו את הרחובות ותחל מלחמת אחים. נתניהו הטיפש עוד יוביל לכך.
32 עצבני מידי 06/09/2016 15:10 שיעזוב אותנו בשקט, אפס מאופס. (ל"ת)
31 אבי 06/09/2016 14:15 עבריין מורשע
עברין מורשע מנהל לנו את המדינה
30 לא משנה 06/09/2016 13:59 התרומות
הכי חשוב, שאפשר לקבל תרומות. גם אם זה בשבת, הבורא יסלח))) גם אם התרומות הם שוחד, הבורא יסלח.
29 אחד 06/09/2016 13:28 למה שלא יילחם נגד גיוס בנות חילוניות לצה"ל?למה להפלות? (ל"ת)
28 עופר 06/09/2016 13:19 הציבור מהמגזר החזירי ושלוחיו לא יירגעו עד שתפרוץ מלחמת (ל"ת)
27 אלי 06/09/2016 13:18 מה קורה פה ?
בוגר הקולג' מעשיהו הרב המושחת שמחזיק את ביבי בביצים ומבקש לשבש את חיי מאות אלפי תושבים .בניגוד אליו הם שרתו ומשרתים בצבא , עובדים ומשלמים מסים מהם גוזרים קיצבאות לאברכים שלו. באיזה זכות ומאין החוצפה ?. מעניין מאד מה העלתה החקירה בענין הדירות והאחוזה שלו ?
אחד 06/09/2016 13:31 בגלל היעדר הסבר לרכישת הארמון בגליל נראה שצריך לחזור למ
עשיהו.
26 רון 06/09/2016 12:55 דרעי
קומץ של אוכלי חינם שלא משרתים בצבא לא משלמים מיסים נטל על קופת המדינה .מכתיבים לנו איך לחיות
25 הוא צודק 06/09/2016 12:49 מי שעובד 7 ימים בשבוע הוא עבד אמיתי -צריך לתת לו לנשום. (ל"ת)
24 כבר לא אכפת מדתיים 06/09/2016 12:46 הרגשות של מישהו במדינה הזאתי חוץ מהדתיים חשובים למישהו?
הרגשות שלי נפגעים מכפייה דתית באזורים שאין בהם בכלל דתיים
חילוני שרוצה שפיות 06/09/2016 13:19 די לכפייה חילונית
רוצה יום חופש בשבועאתה עובד שבעה ימיםjQuery20309887838184367865_1473156936164??למה שאני אעבוד במקומך?
23 בבר 06/09/2016 12:46 מכלוף ענק
אין עליך, תראה לאגודה שהם לא מסוגלים ורק אתה יכול.
בבר עם שרשרת 06/09/2016 14:34 חחחחחח..אתה בדיוק דפוק כמו מכלוף דרעי העבריין (ל"ת)
22 מוטי 06/09/2016 12:43 תל אביב
רוני תדרוש אוטונומיה גם ככה יש לך משטרה צבא של פחקים וארגזים של כסף ועוד היד נטויה מדינה אלק חבורה של חלשים שמחפשים בכח לעשות רע פעם הייתה ארץ אוכלת יושביה עכשיו ארץ שותה אזרחיה פשוט בא לבכות
21 אנונימי 06/09/2016 12:31 הלוואי שתצליחו לסגור את תל אביב בשבת. רק ככה
תומכי הליכוד ואוהדיו סוף סוף יתפקחו ויבינו שצריך להחליף דחוף את ראש הממשלה הנוכחי.
20 מאיר 06/09/2016 12:18 בסוף כולנו נאלץ לגדל פיאות ולהניח תפילין ולשים כיפה (ל"ת)
19 קובי 06/09/2016 12:14 קצבת נכות לכל חרדי
בקצב הזה שנתניהו שומר על כסאו הקדוש, בקרוב יאושר לפארזיטים קיצבת נכות קבועה באישור ביבי והכסא הקדוש
18 תביעה יצוגית 06/09/2016 12:04 לך לאירן די לחושך ולפרמיטיביות די (ל"ת)
17 Z13 06/09/2016 11:59 צודק
קודם מדינה יהודית אחר כך דמוקרטית.
אני 06/09/2016 13:20 מר צודק: אתה זבל (ל"ת)
16 אסייג גדי 06/09/2016 11:59 רק בממשלת נתניהו יכול אדם כמו דרעי לכהן . הזוי.. כ
דרעי אדם נוכל חמקמק ועבריין שהורשע . בילה בכלא ושם מקומו ! האיש אין בו לא תורה ולא מוסר . ואין לו אלוהים . מושחת מיסודו והחברה בישראל צריכה להקיא אדם כזה מכל תפקיד ציבורי וממלכתי - במקום לתת לו במה שייחנק עם ש"ס מפלגתו המושחתת בעליל ( רוב חברי הכנסת מטעמה הואשמו בפלילים ובילו בבתי סוהר ) פשוט מפלגה הזויה
אנונימי 06/09/2016 12:49 לא יעזור לך כלום הוא קיבל 5 מנדטים בבחירות ואז הוא שולט (ל"ת)
מימוני 06/09/2016 13:24 לתגובה 16 גדי . אתה פשוט צודק - רק בש"ס יש כאלה דברים (ל"ת)
15 יובל 06/09/2016 11:58 רק שיפתח את הבורסה בשבת שתמשיך לעלות (ל"ת)
14 אבי 06/09/2016 11:58 החרדים בדרכ לא מתפרנסים ומפריעים לאחרים להתפרנס.
תפסו את החולשה של ביבי על מנת לכפות את אורחות חייהם על החילונים
חרדי 06/09/2016 13:18 אתה מכיר חרדי א ח ד אישית?
או סתם ללכלך..
חרדי . עברתי במקרה 06/09/2016 13:26 מה הקטע ? רוב מוחלט !! חרדים מובטלים ופארזיטים... (ל"ת)
13 אמנון 06/09/2016 11:57 מצוין זה רק טוב יעשה לעם ישראל (ל"ת)
12 שמוליק 06/09/2016 11:57 פושע עם אות קלון יושב במשרת שר בזיון ביבי 0 (ל"ת)
שולה מעפולה 06/09/2016 13:47 ברור שרק אצל ביבי נתניהו דרעי (הגנב לשעבר ) חוגג ... (ל"ת)
11 איציק 06/09/2016 11:56 רחוק מדעותיו של דרעי אבל כאן הוא צודק
חברים . באופן כללי אני רחוק מאד(!!) מדעותיו של דרעי אבל:גם אני רוצה יום מנוחה וחופש עבורי ועבור משפחתי. וזה לא קשור כאן לכפיה דתית וכו.אני עובד ופותח את העסק בשבתות כיום רק כי אני מוכרח וכל המתחרים שלי עושים זאת.הייתי שמח שלא לעבוד בשבת (גם אם זה אומר להרוויח קצת פחות)
10 דרעי 06/09/2016 11:41 איך זה שלא רצה להחליט בגז
קיבל כסף לסלול דרכים לקברות צדיקים וטען שזה יתרום לכלכלה שיחזור לכלא המושחת הזה בבחירות הבאות לא ביבי לא קחלון לא לפיד ולא סתיו שפיר מרץ תעלה חזק. גם לא גדעון סער שהתחרד שישאר עם התינוקות שלו בבית ויעזוב אותנו במנוחה. דרעי המסכן המליונר
9 מיואש 06/09/2016 11:40 פרה פרה
ככה זה אצל החרדים. פרה פרה. המשך יבוא.
8 מדינת אירן 06/09/2016 11:39 מי הוא בכלל
אם זה קורה , אני עוזב את הארץ .כפייה דתית לא בבית ספרנו ...
שמוליק 06/09/2016 11:58 לצערי הרב הוא השר לו הכוח בזיון פושע עם כלון ביבי 0 (ל"ת)
7 דנידין 06/09/2016 11:33 בכוח העסקנים העלובים החרדים רוצים להוריד את רמת החיים
במדינה לעולם 3...קיבלו רוח גבית מזה שהזמין לכאורה חשמלאי ביום כיפור וכפף ראשו מולם.
שרה /חרדים/מתנחלים. 06/09/2016 13:22 מה הקשר לעזאזל
נראה לי שרה רוצה לסגור בשבת כדי שתוכל לרדות בעובדים שלה.קשורjQuery20309887838184367865_1473156936164?בדיוק כמו הפנטזיות שלך
6 דרעי צודק 06/09/2016 11:33 צוגק 10000 אחוז
אני עובד בשבת כי אין לי ברירה. המעסיק דורש ואני כל שבת עובד בחוסר חשק ומפקיר את המשפחה ו ה י ל ד י ם שלי. נמאס כבר מזה. או שכולם יעבדו כולל משרדי ממשלה ועיריות או שאף אחד לא יעבוד. אני בטוח לחלוטין שאלה שרוצים שיהיה פתוח בשבת - לא עובדים בשבת . רוצים להנות ולבלות על חשבון אחרים.
5 יעקב 06/09/2016 11:30 גבר גבר
צוחק על. כולנו
4 סרגיי 06/09/2016 11:20 נמאס!!! בקהילה דתית על תפתח עסקים. תפסיקו להפריע לנו
לחיות כמו בני אדם מודרניים ולא קדמונים.
3 אזרח 06/09/2016 11:20 יש לי פיתרון, נשאיר את המדינה לדתיים, ואנחנו נעבור
לאירופה, מה אתה אומר דרעי?
שרון 06/09/2016 12:57 ברור שזה מה שיקרה. שאלוהים יציל אותם כמו שהיציל בשואה
המסקנה העיקרית היא שהעם היהודי לא לומד מהנסיון . החלוצים בנו מדינה לעם היהודי בחירוף נפש ובקורבנות אישיים עד מוות. העם בהנהגת השפן והקיסרית המטורללת מחסל את הסיכוי לשרוד. רבותי ההיסטוריה חוזרת וחבל!
דוד 06/09/2016 11:53 אחלה רעיון
המדינה הזו שייכת לאלוהים ולעושי רצונו
2 תום 06/09/2016 11:16 מישהו ראה אותו נלחם נגד השחיתות הגדולה בעיריות שבאחריות (ל"ת)
1 דהן מדימונה 06/09/2016 10:45 דרעי האדם הכי דוחה... נוכל ועבריין ! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש