12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

07:50 פעיל חמאס נעצר הלילה כשברכבו 70 אלף שקלים שיועדו למטרות טרור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אסף הראל מאבד עשתונות על נתניהו: "לא נופתע גם אם בחצר אצלו בקיסריה קבורה גופה של מנקה" - צפו בקטע

 |  316
מאבד שליטה
Share
אסף הראל כבר עורר מהומה אחת או שתיים בתכנית הלילה שלו 'לילה טוב', אבל אמש הוא הלך צעד אחד קדימה כאשר הוא התייחס לעניין דחיית התחלת הפעילות של 'תאגיד השידור' וסגירת רשות השידור. בהודעה משותפת עם יו"ר ההסתדרות נכתב כי השידור הציבורי החלופי עדיין לא ערוך", למרות שיו"ר תאגיד השידור אמר אתמול שהנושא בכלל לא הובא לידיעתו והוא קרא עליו לראשונה אמש בתקשורת. 


במונולג הפותח של התכנית, אמר אסף הראל בין היתר: "הרי כל מי שרואה איך אתה מנהל את המדינה, באיזה חוסר יושר, נכלוליות, אפס ערכים ו-100% אופורטוניזם - לא יופתע אם הכל התגלה עליך. שלקחת לכיס 100 מיליארד דולר, שמכרת את נתניה, שנתת מתנה פצצת אטום לשלדון אדלסון ליום הולדת, שבחצר בקיסריה קבורה גופה של מנקה - הכל אפשר להאמין עליך. לא כי אתה מפלצת. פשוט כי אין לך ערכים".

880 שיתופים יש לסרטון תוך 4 שעות. הנה הקטע:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

316 תגובות ב-174 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
174 עציון 31/08/2016 00:43 אסף האומלל
איש אומלל המייצג את הבוהמה המתוסכלת. תתבייש
173 אס-ף 01/08/2016 12:57 אס-ף חושב שהוא הר-אל-הזוי (ל"ת)
172 אחד, ירושלים 31/07/2016 08:52 כשאסף הראל מדבר על אפס ערכים (ל"ת)
171 המלך עירום 27/07/2016 17:08 אספהראל כזה מטומטם שנראה שהוא שתול של נתניהו (ל"ת)
170 דר 27/07/2016 14:23 אסף
הדרך היחידה לקבל התייחסות או להיות סוף סוף זו הדרך אדם מסכן הוא שכח שבזכות ביבי יש לערוץ 10 מה לאכול
169 עופר גולדשטיין 25/07/2016 18:23 הפעם אמת !!! דיברת .
בהצלחה לך ולתוכנית השונה והמענינת שלך . בתקווה שביביהו לא יסגור אותה .
168 נאוה 25/07/2016 06:23 להשמיע 3 פעמים ביום
כדי שיחלחל ושגם אלו שלא רואים ומבינים יתחילו להבין ולהודות איזה ראש ממשלה רדוד ערכים יש לנו.
167 מאיר 24/07/2016 21:17 אדם שפל וחצוף
גם אם אני לא מסכים עם מישהו, יש דרך תרבותית להעביר ביקורת. ביב הוא ראש הממשלה הנבחר אז קצת כבוד. אתה רק מבזה את עצמך ומחזק את הימין. מקווה שערוץ 10 ייסגר בקרוב כי פשוט אין לו זכות קיום עם תת רמה שכזאת.
שמטוב 25/07/2016 05:51 אין כבוד לשקניהו. זה שהוא ראש ממשלה באמצעות רמאויות
וקומבינות אינו סיבה לתת לו כבוד ולאפשר לו להשתין על אזרחי ישראל.
166 חיחיחיחההה 24/07/2016 18:26 שיאכלו תלב כל השמאלנים...אאמממ..אאמממממ...אוו טעים (ל"ת)
165 ביבי מלך 24/07/2016 17:18 רק ביבי ותתפוצצו (ל"ת)
164 מאזין לעובדות 24/07/2016 12:19 יש פה כמה רפי שכל
חברים, חבל על המהומה. קודם כל כל הכבוד לאסף הראל על האומץ, מהקריינות והמיני נאום היותר נועז שנאמרו פה עשרות שנים, עם רובו אני מסכים לחלוטין. יש פה כמה חיות שקופצות שאסף הוא שמאלי , כי פה לא כתבו את כל מה שהוא נאם וכמובן העצלנות והשיעמום גורמים פה לתגובות לא עובדתיות. הוא בהמשך על כלבלביותו של בוזי והשמאל הרפה שלא עושה דבר , לכן מי קבע שהוא שמאלני? השתלח בכ ו ל ם! אבל פה יש גאונים..
163 פדיקוריסטית 24/07/2016 10:34 אחת שמבינה בגבות
הולדת מהגבות יותר מדי !!!זה פגע לך בהבנה מי הוא ראש הממשלה.
162 אלפי 24/07/2016 10:25 כש- אסף מתהפך הוא - אפס (אותיות)
כשלאיש שיכרון במה ואין לו רטינג אז מה נשאר לו חוץ מלבזות ראש ממשלה בישראל, יש לי בטן מלאה על ביבי, אבל כך בערוץ תקשורות לבזות מנהיג בישראל, זה שפלות בלתי נתפסת, אני מניח שה-אפס האמיתי(אסף) היה מוכן להרקיד את אישתו ערומה על עמוד בתוכנית על מנת שמישהו ישים לב שהוא האפס עדין קיים.
161 נאה דורש נאה מקיים 23/07/2016 22:47 אם זה היה עיתונאי ימני אז היו דורשים לפטרו על הסתה..... (ל"ת)
160 אסף היה ילד כאפות 23/07/2016 21:17 הייתי איתו בכיתה.
2
שמטוב 25/07/2016 05:52 אז מה ? איפה הוא ואיפה אתה ? (ל"ת)
159 אבי 22/07/2016 20:18 יאלה ביבי לך הביתה....
שלום ותודה...
158 אסף התותח 22/07/2016 14:16 כל מילה בסלע (ל"ת)
157 דביר 21/07/2016 21:24 אתה מלך-שרה תסבירי לביבי עם איקיו 1000 (ל"ת)
156 לא פוליטקלי קורקט 21/07/2016 21:20 אסף הוא זבל אשפתות אפס מוחלט (ל"ת)
155 אסף 21/07/2016 17:12 אסף הראל ליצן מודרני
במאה הקודמת לא היו טלווזיות , הליצנים היו מופעים ברחובות. לצערינו במאה הזו הליצנים מופעים בטלווזיה ושכחו את מקומם. ליצן נשאר ליצן זה לא משנה באיזו תקופת זמן
154 מלחמה במחירי הדירות 21/07/2016 16:17 פתרון למשבר הדיור
לא שוכרים דירות ! בעלי הדירות ממנים את ההלוואות שלהם על חשבון גב השוכרים, אנחנו הציבור שללא דירות מתלונן על מחירי דירות ומחירי שכירויות ולא מבינים שבמו ידינו אנחנו גורמים לבועה להתנפח. איך מנפצים אותה? משלמים מחיר אישי, לא שוכרים דירות ויהי מה. כל מי שלקח דירות בצורה ממונפת (רוב השוק) יקבל זפטה שלא יהיה לו איך להחזיר את המשכנתא ואז הכח יחזור אלינו למי שאין לו דירה. זה הכל.
153 גבי זוהר 21/07/2016 10:07 ירדת נמוך
למה לרדת כל כך נמוך? למה נתנו לו במה ?בושה אתה משפיל את עצמך בשביל כותרת ? הפוסל במומו פוסל , לא מכובד ,שפל
152 מוסולוני 21/07/2016 08:04 המנקה תהייה אמא שלך (ל"ת)
151 ישראל 21/07/2016 06:55 אל תתולננו שמחרמים אותכם שמאלנים דפוקים (ל"ת)
שמטוב 25/07/2016 05:56 מר הביביהו תפסיק להסית באמצעות טוקבקיסטים בשכר
שיטת ההסתות של ביבי על כל מה שאומרים נגדו: שמאל שמאל איכס, שמאלנים נגד יהודים ... אירן אירן אירן פחד אלוהים ... המוני ערבים נוהרים לקלפיות ... ןעוד ספינים של שקרניהו במקום מתן תשובות לשאלות. מאחל לעם ישראל שהשקרן נתניהו יסולק מהר מראשות הממשלה.
150 אנחל 20/07/2016 23:11 פעם המדינה החזיקה בתי משוגעים
היום היא מחזיקה משוגעים.
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 10:03 "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוק
מה רצה לפרסם בספר בעלה הראשון של שרה נתניהו דורון נויברגר, אבל נמנע בעקבות "לחצים...אבל כשבלילה(מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה,ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים...ונפלט ממנה ב-ח ו ש ך אל כביש מספר אחד(1) בצעקות היסטריות...שרה טופלה (ועדיין מטופלת) טיפול פסיכיאטרי במחלת הנפש ממנה היא סובלת: באופן פרטי וחשאי.... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
שמטוב 21/07/2016 10:47 או נותנת ראשות ממשלה לבעל שגעון גדלות (ל"ת)
149 עוד שמאלני מסכן... 20/07/2016 20:43 העם אמר את דברו!!! (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 10:04 30% של בעלי זיקה לנגיף קטלני " ז י ק ה "?מזן סיבו (ל"ת)
148 דב 20/07/2016 18:45 נותנים ל-0 -במה
כל הפוסל במומו פוסל.
147 רונית 20/07/2016 17:51 כל מילה של אסף בסלע!
מילים מדוייקות. ומי שלא מבין אותך פשוט "טומן ראשו בחול" או שפשוט אהבל.
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 10:06 צריך היות באמת גיבור מול סנקציות של ביבי נוסח פוטין...
בהיסטוריה היו די הרבה מקרים של מנהיגים שהתחרפנו ואיבדו את הקשר עם המציאות (לדוגמא: קליגולה, צ`אוצסקו ואידי אמין בעבר, ארדואן ונתניהו בהווה..... . ג'ודי פה ג'ורה וסילבן סטיבי שלום עוד לא אמרו מילתם האחרונה . כסף סופרים במדרגות , וצוחק מי שצוחק אחרון . קאפיש ? .
חחחחחחלחלחחחחחח 21/07/2016 09:15 העם אמר את דברו!!!השמאל בדרך למחיקה!!! (ל"ת)
אברמינו 21/07/2016 08:56 והיכן טמנת את ראשך?
הוא לא חכם במיוחד ולפי תגובתך כניראה שמצבך לא משהו. כמה חבל.
146 כל הכבוד לאסף הראל 20/07/2016 15:46 משחקים באנו אל תפלו למלכודת אני לא מאמין שאנשים ממשיכים
משחקים באנו אל תפלו למלכודת אני לא מאמין שאנשים ממשיכים לאכול את החרא שהם מגישים לכם הכל כלכך שקוף שעושים עלינו סיבוב אבל מכיוון שהחברים שלכם קנו דירה "ועלו על הרכבת" אתם גם חייבים דירה נניח פחית קולה עולה 7 ש"ח והם מעלים את המחיר ל 20 ש"ח ואז הרבה אנשים מתבכיינים שזה יקר ואז הם מציעים לעשות הגרלה ומי שיזכה בהגרלה יוכל לרכוש את הפחית ב18 ש"ח ולשעבד את החיים שלו לבנק ותמיד תוכלו להתנפח ולספר לחברה שקניתם דירה באמת תודה שר האוצר היקר מאוד אני וחברי נבחר בך שוב בבחירות הבאות מפני שאנחנו לא חכמים כל כך משחקים בנו אל תהיו כלים בלוח השחמט שלהם הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור
145 דוד 20/07/2016 13:32 מעניין אותי מי בכלל רואה את התוכנית של האיש הזה
דבר הזוי, איש חסר חינוך בסיסי שמשתלח בראש ממשלת ישראל ובתומכיו. למרות שאינני מתומכיו של ביבי הוא נבחר בבחירות דמוקרטיות ודמורטיה זה לא רצפט להשתין במרק אם אתה לא אוהב אותו
144 אופיר 20/07/2016 11:42 טיפש חנון = טיפשון (ל"ת)
143 דוד 20/07/2016 08:53 זה השמאל הישראלי...... (ל"ת)
דן 20/07/2016 09:23 זה השמאל הישראלי
זה טוב או רע ?
142 גל 20/07/2016 08:21 צריך לתבוע את אסף (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 10:09 " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו.
"אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...שקד, נזכיר, הייתה תלמידתו של ביבי. שניים-שלושה דברים היא בכל זאת למדה ממנו. " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
141 בנימין 20/07/2016 08:17 סוף סוף הבנתי
הדביל עובד אצל נתניהו . ככל שאפסים כמו אסף הראל ירדו לרמה של ביוב כך תגדל התמיכה בביבי . לי זה בודאי גורם להצביע ביבי
140 אחד העם 20/07/2016 08:11 אסף כל הכבוד, כל מלה נכונה!
סוף סוף מישהו אומר על הקיסר נתניהו (המזכיר את ארדואן) את מה שהרבה אנשים חושבים עליו. רק מטומטמים עדיין לא הבינו שנתניהו לא סופר אותם.
139 אמנון 20/07/2016 07:41 מצוין פעם 59 מנדטים. תמשיכו התקשורת לרדת עליו
גם את טראמפ התקשורת לא רוצה ויורדת עליו, בסוף זוכה מי שהתקשורת נגדו.כמו שהתקשורת נגד הבורסה ככה הבורסה עולה יותר.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 22:03 כל התקשורת של ביבי-"ישראל היום"="וואללה" לאלוביץ' ביבי
"אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... שנפגשת עם נוחי דנקנר ערב פרסום דו"ח הריכוזיות, עם יצחק תשובה במהלך דיוני ועדת ששינסקי, ועם שאול אלוביץ' בקשר לרפורמה בפס הרחב? מהם הקשרים שלך עם אותם אנשים? האם נכון שנוחי דנקנר רכש אלפי ספרים שכתב אביה של שרה נתניהו? קשריך עם בעלי בזק, שאול אלוביץ', מאפשרים לך ולרעייתך ליהנות מיחס חנפני במיוחד, " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "...דרש ביבי משריו... ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...קשריך עם בעלי בזק, שאול אלוביץ', מאפשרים לך ולרעייתך ליהנות מיחס חנפני במיוחד, " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "...דרש ביבי " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... המיליארדר היהודי-אדלסון-פרטים על שיחות הטלפון בין ביבי ובין עורך "ישראל היום" עמוס רגב ואדלסון עצמו... אכן אתה משוחח עם רגב לעתים תכופות, אולי כל ערב, בנוגע לכותרות העיתון שלמחרת? " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
138 י. 20/07/2016 07:39 הפה הכי גדול בתקשורת אך מה האמת בתכנים
כסטנדאפיס אתה ענק כתקשורת אובייקטיבית אתה ננס. אם חשוב לך לקבל את אהדת הציבור עליך לדייק בעובדות. חלק מאשמצותיך גובלות בעלילת דם, האם אין לך מחסומים אינטלקטואליים ?
137 בני 20/07/2016 07:20 אסף הראל זיבלון חולה נפש
וזבליםאלה שמאפשרים לו להראות את פרצופו המכוער על המירקע. רייטינג 0 וכך גם יהיה
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 22:00 אקטואלי גם היום!!!!
בדיחה שסופרה בזמנו על פנחס ספיר –לידיעת ביבי ונבחרתו... ראש הממשלה והשרים מחליטים לרדת אל העם ולסייר במוסדות שונים בארץ. הם מגיעים לבית ספר, ומגלים ציוד מיושן, כיתות עלובות וחוסר במזגנים. "חסרים לנו תקציבים!", מתלונן מנהל ביה"ס. "אין מה לעשות", משיב ראש הממשלה, "למדינה אין כסף". לאחר מכן הם מגיעים לבקר באוניברסיטה. הם מגלים כיתות צפופות ללא מזגן וכיסאות שבורים. "חסרים לנו תקציבים!", מתלונן הדיקן. "אין מה לעשות", משיב ראש הממשלה, "אין כסף". משם נוסעים כולם לבקר בבית סוהר. הם מגלים תאים מוזנחים ותנאי כליאה קשים. "חסרים לנו תקציבים!", מתלונן מפקד הכלא. "מהר!", מורה ראש הממשלה לעוזריו, "תדאגו להעביר 50 מיליון שקל לשיפוץ בתי הסוהר!" בצאת הפמליה מהמקום, פונים השרים לראש הממשלה: "איך זה שלכולם אמרת שאין כסף ולבית הסוהר יש??" "רבותיי השרים", משיב ראש הממשלה, "בבית הספר, סיימנו ללמוד. לאוניברסיטה כבר לא נלך, אבל לכלא - יש סיכוי טוב מאוד שעוד נגיע" !!!...
136 אזרח 20/07/2016 07:05 עוד שנה תשמעו אותו בוכה הרבה. אסף ניקרא טיפש
בשביל דאוווין ירה לעצמו ברגל. כרגיל עוד עיתונאי ממורמר
135 גיל 20/07/2016 06:45 כמה צביעות יש בשמאל שהרי הטענה החוזרת לפאשיזם ל
לא מתיישבת עם תוכנית טלוויזיה שבה המנחה יורק מונולוג שטנה אישי נגד ראש הממשלה שנבחר בבחירות דמוקרטיות! מה יש לומר לשמאל, את פרצופך האמיתי אתה מגלה פעם אחר פעם במדינה שהיא אור לדמוקרטיה ולערכים.מי זה אסף?!?
סמך 22/07/2016 12:01 חופש ביטוי הוא לא בהכרח ביטוי חופש
תפסיק אתה ודומך לומר שאם נותנים פה לדבר אזי מדובר בדמוקרטיה פלורליסיטית , מזמן אדוני אתה לא האדון של מחשבותך ובטח לא של חייך אתה מכור לתחליפים לדרמה ולצעצועים :)
134 לימבו 20/07/2016 04:55 האיש מסוכן.
המיקרופון משמש את ליאור שליין לסטירה, הומור, עקיצה... הראל משתמש במיקרופון כדי לדרוך, להשפיל לבזות להסית...
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:58 נתניהו הפליץ סרטון-"הערבים מגיעים בכמויות(כמו בהמות?)אד
לחש ביבי לאוזנו החרשת של הרב כדורי הסינילי...הם(השמאל)הם לא יהודים-מסית??? Putin Says Israel is Training ISIS Jihadists
133 ירון 20/07/2016 03:34 אסף אתה ענק
ענק אסף אתה פשוט גדול הוצאת לי את המילים מהפה על הראש הממשלה האפס הזה
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 10:13 " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו
בנט הביא את ה איילת שקד- :לרומן משולש איתו ועם ביבי, שלושה במיטה אחת – שרה נתניהו ידעה זאת... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...שקד, נזכיר, הייתה תלמידתו של ביבי. שניים-שלושה דברים היא בכל זאת למדה ממנו.
132 מציאותי 20/07/2016 01:09 המשוגע לגמרי.הוא עבד שם ?שהוא יודע?
או העתון חדר לו בתוך הראש?ואו התקשורת אכלה לו את המח?
131 אריאל שרון 20/07/2016 00:33 אלוהים ישמור כמה הוא צודק (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:57 התמונה ההיא עם ארנו מימרן - הדוניסטית, דקדנטית, ראוותני
התמונה ההיא עם ארנו מימרן - הדוניסטית, דקדנטית, ראוותנית - הולמת את האני האמיתי של בנימין נתניהו: ג'יגולו בא בימים שכעומק הארנק שמולו, כן גודל התמסרותו ומה כי הפך לפוחלץ. פוחלץ שבה הוא נראה על גזוזטרת מסעדה בחוף מונקו בחברת איש העסקים היהודי צרפתי ארנו...מנהל מדינה. ברור שממרן חיזר , מימש את ״ קנה לך חבר ״ ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
130 אבי קול 19/07/2016 23:54 ערוץ 10 שמחזיק זבל כמו אסף הראל בסוף יעלם ע"י הציבור
תוכנית זבל שמוביל ומשדר איש זבל - זו לא ביקורת...זו הסתה לרצח נוסף של ראש ממשלה בישראל...והשמאל הנאור שותק...והנהלת הערוץ שותקת...ועוד משלמת על הזבל הזה. נא לפרסם.
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 10:14 " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו.
שקד, נזכיר, הייתה תלמידתו של ביבי. שניים-שלושה דברים היא בכל זאת למדה ממנו.בנט הביא את ה איילת שקד- :לרומן משולש איתו ועם ביבי, שלושה במיטה אחת – שרה נתניהו ידעה זאת... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
129 רוביק 19/07/2016 23:21 אסף אתה ענק ענק
סוף סוף קם משהו עם ביצים מהתקשורת , ואומר מה שרוב העיתונות חושבת ומה שרוב העם חושב ללא מורה וללא פחד , ואומר מה שחושב , כל הכבוד , אתה מדהים , ענק הענקים . תמשיך כך , אוהב אותך .
128 אייל 19/07/2016 22:53 צודק לגמרי...לצערי
בגלל ביבי המדינה נראית כךהכל רקוב ומושחתוגם בבחירות הבאות יצביעו לו אותם אדיוטים שהוא משתין עלייהם
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:55 ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום
קטע שמתפשט ברשת: זה מה שהבטיח נתניהו למצלמה ב-1996 "אצלי זה חקוק בסלע"; "ביקשתי להכניס סעיף בחוק לבחירה ישירה שאומר שראש ממשלה לא יכול לכהן יותר מ-2 קדנציות, אחרי זה הוא צריך ללכת הביתה". צפו בקטע מראיון שהעניק רה"מ נתניהו לדן שילון ב- 1996 " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...
צודק 20/07/2016 07:01 גם אצלך יש גופה בגינה, כדאי לבדוק אצלך. (ל"ת)
127 יונתן 19/07/2016 22:43 מה לעשות
מה אפשר לעשות. זה השמאל, זאת הרמה. אחרי שכל הטיעונים וכל האידאולוגיה קרסו לתוך הריק שממנו הם באו זה מה שנשאר
126 מי אני 19/07/2016 22:25 צודק (ל"ת)
125 איצקדם 19/07/2016 22:22 עלילות שווא
בסוף יתברר שכל הסיפורים הם עלילות שווא שיופרכו כפי שהדבר מתרחש כבר מס רב של שנים.. הגיע הזמן שביבי יתבע אותם..
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 10:19 ראשי תיבות: נתניהו בנימין = נב = 52 = .........גימטריה?
יאיר נתניהו, הלבין כספי תרומות פוליטיות עבור אביו... מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולרארנו מימרן...בפרשת העוקץ של המאה בצרפת...200 אלף דולר וכי היה מעורב במערכת הבחירות של שנת 2009...
124 התחרטנו 19/07/2016 21:34 שהצבענו לביבי. לא עוד !!! (ל"ת)
אסף היה ילד כאפות 23/07/2016 21:19 רק ביבי,העם אמר את דברו!!! (ל"ת)
מנחם 23/07/2016 22:26 העם אמר את דברו
רק שהעם שאמר את דברו הוא טיפש .
123 גמלאי 19/07/2016 20:47 בגינה בקסריה קבורה הגופה של מדינת ישראל (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:53 אני העברתי מהחשבון הפרטי שלי לחשבון הפרטי שלו, הסכום שה
אני העברתי מהחשבון הפרטי שלי לחשבון הפרטי שלו, הסכום שהעברתי הוא רשמי ורשום, אפשר לבדוק את זה", אמר מימרן. הוא הוסיף כי אין כל קשר בין הכסף שהעביר לביקורו ב-2009 אחרי הניצחון של נתניהו בבחירות.
122 ביבי תתבעה 19/07/2016 20:33 תביעה של מיליון שח תרגיע את הדפוק (ל"ת)
121 אמיר 19/07/2016 20:27 הוא בעצמו נראה כמו כבלב אפילו "כלב" (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:49 אם הסובבים אותה לא היו מאשרים זאת: היא הייתה צורחת!...
כך הופיע ביבי יום אחד לישיבת הממשלה עם עין אחת פגועה... ביבי סיפר על "גרגיר חול" שכביכול חדר לעינו... ל"גרגיר החול" יש שם: שרה נתניהו שהתנפלה על ביבי באחת מהתקפות הטירוף והזעם עם סכין ביד!... הסיבה: חשד שביבי (שוב!...) בגד בה... יאיר נתניהו, הלבין כספי תרומות פוליטיות עבור אביו. לשם כך, נעשה שימוש בדרכונים מזויפים, חברות קש בפנמה, ועו"ד של משפחת פשע
120 יוס 19/07/2016 19:32 לא נופתע אם להראל יש לך פיגור שכלי (ל"ת)
עברית שפה קשה 20/07/2016 06:38 אם כבר אתה מגיב
אז לפחות שהתחביר יהיה נכון. נראה שלך יש קצת קשיים קוגניטיביים.
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 10:21 נו ?זה בגלל נגיף ה- " ז י ק ה "... (ל"ת)
119 אזרח מודאג 19/07/2016 19:22 כשהבחור צודק הוא צודק חחח (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:47 דברי ישעיהו הנביא : אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה, קִרְיָה נֶ
לשרה נתניהו יש קריזות בהן היא מכריזה לפני הסובבים אותה: "אני האשה הכי יפה!... אני יותר יפה ממלכת היופי!... אין בעולם יפה וחכמה ממני..." "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...דר' עו"ד יוסי כהן, האיש שמגן כיום על שרה נתניהו בתיקי התביעה של מני נפתלי וגיא אליהו נגדה
118 ד.מ 19/07/2016 19:03 נבלה סרוחה
תת רמה מנוול מוכר את נישמתו בעבור חופן חרא. מגעיל איך שמים דבר כזה על מסך?
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:46 שרה נתניהו הרסה נישואין: למשפחות רבות!
בפגישה הראשונה של ביבי עם הדיילת שרה בן ארצי במטוס, הם קיימו יחסים בשרותים המצחינים של המטוס תוך השמעת גניחות, וזכו למחיאות כפיים מהנוסעים בצאתם מהשרותים... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... זה "ראש הממשלה" שאתם בחרתם... זו "הגברת הראשונה" של מדינת ישראל...רע(י)תו... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
117 אלי 19/07/2016 18:54 הוא אמור להיות מצחיק?!
מי זה? כמה שנאה יש בדבר הזה, מסכן!
116 מזל משדרות 19/07/2016 18:35 תודה לך אסף הראל שאמרת משאנחנו מרגישים תמיד (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:44 ראש הממשלה בנימין נתניהו מלין על הכוונה לחקור את רעייתו
"אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...שרה נתניהו, אשתך, אינה עובדת מדינה ואינה נבחרת ציבור. ואולם לפי הערכות, השפעתה על מינויים ועל מדיניות היא דרמטית--רעייתך אינה מאפשרת לך לקדם נשים, ואף להיפגש עמן, ושלמעשה היא זאת שמשפיעה ומחליטה על המינויים בלשכתך? "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה..
115 יוכי 19/07/2016 18:28 בזה לך יא אפס.
אסף הראל אתה פשוט חתיכת סמרטוט.
114 חיים 19/07/2016 18:14 בוז לאסף ולכל התומכים בו
עדיף שתתאבד איש גמד ונאלח.
113 בועז 19/07/2016 18:04 אסף הראל בהתף טרוף
רצוי מאד שתיגש בדחיפות לפסיכיאטר עם הצלחה מוכחת בטיפול בנכי נפש!אתה תינוק בן ארבע שנים העושה סקנדאל לאמו בראש חוצות כי לא קיבל מבוקשו!בתקופת בן גוריון משפט אחד שלך לא הי המגיע לדפוס או לרדיו כי זו היתה םניה של ה"דמוקרטיה"בארץ באותו זמן!!חדל ברב תסכוליך האיפנטילים לתקוף את ראש הממשלה בני ביתו ואת המדינה.אשמח מאד אם חדלי אישים כמוך יקבלו מקלט בטורקיה או בצפון קוריאה!!!
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:40 מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולרארנו מימרן,
... בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה" (שופטים כא כה) "כִּסְדֹם הָיִינוּ, לַעֲמֹרָה דָּמִינוּ" (ישעיהו א ט). וְהִנֵּה אַנְשֵׁי הָעִיר אַנְשֵׁי בְנֵי בנימין-בְלִיַּעַל נָסַבּוּ אֶת-הַבַּיִת... הסיפור גם ניצחו ישראל את בני בנימין,...
112 עמוס 19/07/2016 17:43 ל105 אתה אדם דפוק להראל לך מי שינענע אותך
מה המשותף לכל האפסים האלה כמוהראל מי זה הפלוצר שמאה שנה לא שמענו צלופח אל תתייחסו לכל זבל שאומר באמת עלוב
111 רני 19/07/2016 17:42 לא ברור לי למה כל גוש זבל מקבל במה (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:39 מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולרארנו מימרן,
שרה נתניהו נמצאת בחו"ל ב-24 נסיעות שונות. כרטיסי הטיסה שלה משולמים על ידי גופים אחרים כדוגמת קרן היסוד, טוני גלברט, העשיר צ'רלי קושנר, מאיר חביב מצרפת, בסך הכל הם משלמים, בפחות משנתיים, 108 אלף דולר לאשת ראש הממשלה לשעבר".ארנו מימרן לא רק אירח את בנימין ושרה נתניהו בפריז ובדרום צרפת, אלא גם מימן להם חופשה משפחתית באתר הסקי קורשבל, בהרי האלפים הצרפתים-בנימין נתניהו וארנו מימרן במונקו-2003שואל השופט החוקר את ארנו מימרן בכלא אודות מעשיו בעת מעצרו, במאי 2015. מימרן משיב שהוא היה מנהל השיווק של מועדון פרטי בשם "קן קלאב" ברובע ה-16 בפריז, מהמקומות היקרים ביותר בעירקשרים הדוקים בין ארנו מימרן לבין נציגו של נתניהו בצרפת, חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב., . רשות המס(כרגיל) לא התעניינה בעברות של ביבי...מיליון בכסף צרפתי-145000 יורו ב2002 מ-ארנו מימרמן העבריין המיליארדר יהודי-צרפתי...לקרן צבורית על שם נתניהו(קרן הצבי)... רשימת הדרישות שהציבה משפחת נתניהו לטיולם של הבנים אבנר ויאיר נתניהו בפריז בשנת 2001, במהלכם ביקרו אצל מקורב המשפחה מאיר חביב, חבר הפלרמנט הצרפתי שרשום במסמכי "ביבי טורס" כאחד ממממני
110 ארי 19/07/2016 17:42 השנאה מקלקלת את השורה
לכלכת את עצמך יותר מאשר את ביבי , לך להתרחץ !
109 mknafo55 19/07/2016 17:40 במקום ביבי מגיש תביעה על הוצאת דיבה.
בכך אני מפרק אותו מנכסיו. זאת לא אחותך ואימא שלך בחצר בקיסריה.
פרוספר 19/07/2016 18:41 חיחיחיחיחיחי עוד תביעה? חוסם כבר תור בבתי הדין (ל"ת)
108 אלי 19/07/2016 17:30 בוז לך
אין לך כבוד לראש ממשלה ,ומי שנתן לך במה הוא יותר פושע ממך, אם אתה רוצה להיות פוליטיקאי לך על זה ותעביר את משנתך. אבל בתור בדרן סוג ז״ כנראה שהבנת שאין לך עתיד ועדיף שכך. גועל נפש בוז אחד גדול
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:35 אבל כשבלילה(מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה,ארב
אבל כשבלילה(מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה,ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים...ונפלט ממנה ב-ח ו ש ך אל כביש מספר אחד(1) בצעקות היסטריות,גבר לא צעיר שהוא עילת הכל...כי א ש ה אחת לא רוצה שהוא ישאר איתה באותו אוטו...ושמה ללעג את את כל האבטחה ובעצם את כ ל המדינה.. . " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
107 לאשפז ומייד 19/07/2016 17:22 עושה הכל לריטינג עבור תוכנית הטלוזיה העלובה שלו (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:34 האם אדלסון הציעה לנתניהו לייעל הרגולציה בשוק הגז?????
התנהגות שבמצב רגיל מחייבת אישפוז בבית משוגעים! ראש המוסד מאיר דגן סיפר שהיתה לו פגישת תדרוך (על אירן)עם נתניהו ראש הממשלה, ואז הגברת נכנסה, וביבי אמר ש"גם היא תשתתף" וכי היא "יודעת הכל". לא יאומן כי יסופר!!! הרבה פעמים שרה לא הורידה מים אחרי שביקרה בשרותים: עקב דכאונות שפוקדים אותה... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...אבל כשבלילה(מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה,ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים...ונפלט ממנה ב-ח ו ש ך אל כביש מספר אחד(1) בצעקות היסטריות,גבר לא צעיר שהוא עילת הכל...כי א ש ה אחת לא רוצה שהוא ישאר איתה באותו אוטו.
106 יואב 19/07/2016 17:15 כל הכבוד לו, איש אמיץ מאוד
היום כבר קשה מאוד למצוא כאלה..
מגיור 19/07/2016 20:46 מה אמיץ?
כל אחד יכול לקלל ואחר כך כל התקשורתהשמאלנית תצטט אותו
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 10:27 אמיץ ללא ספק.ראו מה ביבי עשה לסטיב-סער-אחות תרזה?
" תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... ביבי סוכן מס. 2804 ב-CFR ונחשו מיהו חבר מס. 2894 –ניחשתם נכון-אולמרט -,CFR -Council of Foreign Relations – מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ?? פוטר והועף... דני דנון?? לפיד ?? ציפי?הגיע תורו של סטיבי?גם בנט על הכוונת וכחלון גם..עכשיו סרנדה של ביבי תחת חלונו של סירנה?......כי הסקיוריטתה של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות.בראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו..גם יעלון ואבי גבאי על כוונת????.נסה לדובב את אחד מעוזריו שמתפטרים כל מספר חודשים ותשמע את כל האמת. ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
105 יואב 19/07/2016 17:15 כל הכבוד לו, איש אמיץ מאוד
היום כבר קשה מאוד למצוא כאלה..
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:33 הובא לידיעת היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין.
אדלסון הציעה לנתניהו לייעל הרגולציה בשוק הגז,בעוד הוא-אדלסון מכהן בתפקיד הקשור ל"נובל אנרג'י". ביבי עשה הכל שפרפ' דויד גילה לא "יפריע"...שדרעי לא יפריע...
104 וי חמש עשרה 19/07/2016 17:12 האתנן בדרך אליך.... (ל"ת)
103 ישראל מרמת גן 19/07/2016 17:12 אני דורש להחרים את המנוול הזה ואת ערוץ 10 (ל"ת)
צודק 19/07/2016 20:28 עשה כמוני-איני צופה בערוץ 10 ולא בפרשני חדשות ערוץ 2 (ל"ת)
koke 20/07/2016 16:04 פיפי
אתה עסוק בקריאה מי קמפ ושומע אייל גולן וקורא 'שראל היום ומוחא כפיים
102 ישראל 19/07/2016 17:10 ממזר ומנוול, אשמח לראות אותך קבור (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:31 מסית בזדון נגד אוכלוסיה שלמה ופוגע קשות במרקם החיים במד
המיליארדר היהודי-אדלסון-פרטים על שיחות הטלפון בין ביבי ובין עורך "ישראל היום" עמוס רגב ואדלסון עצמו... אכן אתה משוחח עם רגב לעתים תכופות, אולי כל ערב, בנוגע לכותרות העיתון שלמחרת? " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...
101 אלי 19/07/2016 17:06 בוז לך
אין לך כבוד לראש ממשלה ,ומי שנתן לך במה הוא יותר פושע ממך, אם אתה רוצה להיות פוליטיקאי לך על זה ותעביר את משנתך. אבל בתור בדרן סוג ז״ כנראה שהבנת שאין לך עתיד ועדיף שכך. גועל נפש בוז אחד גדול
אלי 19/07/2016 17:26 לביבי אתה קורא ראש ממשלה???? (ל"ת)
בקשר לההוא 19/07/2016 18:10 טמבל אלי
כל עוד אלה היו תוצאות הבחירות - אז חיובי. אלא שבולשביקים מפגרים כמוך לא מבינים מה זה דמוקרטיה.
100 יעקב 19/07/2016 16:59 כל הכבוד למגיבים שסופסוף יסתמו לנציג התקשורת את הפה
שיזרקו פעם אחד אפס כזה שחושב שמותר לו להגיד הכל גועל נפש
99 פיני 19/07/2016 16:47 אסף הגמד
למגיבים מונקה.ולחולה נפש שמטוב למרות שזה שם בדוי שמו האמיתי שם רע .יחולה אידס יאוכל בתחת שמאלני עלוב נפש.לך תנחם את השהידים מחברון החברים שלך הם ינקניקו אותך בתחת ויערפו לך את הראש יעלוב תן שם של ח'כ שיכול היום להחליף את ביבי.תיראה את ההשיגים שלו עם כל מדינות העולם.מה רבין השיכור היה טוב או בן גוריון מה שידע לעשות זה לעמוד על הראש.
שמטוב 25/07/2016 06:09 לך לרפסיכיאטר ותומר לו שיחליף לך את כדורי ההרגעה
כדורי הההרגעה שלך לא משפיעים. אגב: אני ימני קיצוני ואני חושב שביבי מביא נזק לימין יותר מכל פוליטיקאי שמאלני, כי הוא משניא את הימין על העם ומחרבן לנו את הכלכלה.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:29 ... . ג'ודי פה ג'ורה וסילבן סטיבי שלום עוד לא אמרו מיל
בהיסטוריה היו די הרבה מקרים של מנהיגים שהתחרפנו ואיבדו את הקשר עם המציאות (לדוגמא: קליגולה, צ`אוצסקו ואידי אמין בעבר, ארדואן ונתניהו בהווה ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
98 בא 19/07/2016 16:45 טוב ,בקשר למנקה שקבורה ,זה לא ביבי ,זאת יכולה להיות
שרה ,ביבי לא קובר מנקות בחצר , ביבי מפיל עליה מיסים עד שהיא חוטפת התקף לב ,טיבעי לגמרי , ומתה מעצבים . מה שהוא עושה לכולנו.
ש.לום 20/07/2016 04:35 נמוך ממה שאדון הראל אמר. (ל"ת)
97 לא הכרתי אותו 19/07/2016 16:43 איה תכנית רדודה לא צפיתי בה כבר מהתחלה הכל זול ורדוד
בהתחלה שעלה לשידור ניסית לצפות והרגשתי שזה חייזר מוזר ומשעמם משעמ...ם לאא...לה ובאמת אפילו לא הכרתי אותו ולא שמעתי עליו אף פעם מתפלא כאן שיש מישהוא מכיר אותו ואני לא מאמין שיש לו בכלל רייטינג
96 עדי 19/07/2016 16:39 כמה גועל בבן אדם אחד!! (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:27 תיק פרשת ביביטורס - כפי שחשפנו כאן, תיק זה מיועד לסגירה
מדינת ישראל מובלת על ידי פירומנים ומונהגת על ידי אגו-מניאק אל חורבנה"....השר להגנת הסביבה-אבי גבאי-27-06-2015 ,"המדינה קובעת רגולציה,לא נכנסת בשותפות עסקית" השר גבאי בדיון על מתווה הגז: "האיסור שהוטל עליי להביע את דעתי נגד המתווה הוא אנטי-דמוקרטי ביבי הוא הלוביסט הכי טוב של חברות הגז...פרופ' זליכה בוועידת חשבים: "במקום לדבר על יצוא הגז, אני מציע לייצא את כל קובעי המדיניות שהיו פה מאז 2008" ממשלה הייתה המרוויחה הגדולה - אך הרווחים לא הלכו אל האזרחים:
95 אבי קול 19/07/2016 16:38 אסף הראל-חוצפן דבריו דברי נבלה ומעבר לחופש הביטוי!
אסף הראל-חוצפן דבריו דברי נבלה ומעבר לחופש הביטוי! נמאס מאנשי תקשורת חוצפנים כמוך השנאה שלכם לביבי ראש ממשל ישראל שנבחר על-יד הציבור - עוברת כל גבול, חולנית - לא פלא שראש הממשלה בחר לא להתראיין בפני תקשורת שרובה חייה על שנאה חולנית כלפיו - וכל אלה שמעודדים אותך הם פשוט חייהם נובעים גם משנאה חולנית- לאחר כל דבריו על ראש הממשלה שפרסמו - נראה שאתר לא יפרסם את הערותיי.
94 מוטי 19/07/2016 16:37 אסף חוצפן
צריך להעמיד אותו לדין. יש גבול לכל דבר.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:25 הרו נחקר בגין חשד לביצוע עבירות הפרת אמונים וקבלת דבר ב
הרו מודרך על-ידי עו"ד רועי בלכר....החוקרים ביחידת להב 433. חוקרי המשטרה זימנו לעדות עובדת נוספת בלשכת ראש הממשלה שעסקה בקשרי נתניהו עם תורמים אמריקאים....זאת היא "שולה של ביבי"והיא יודעת לשיר... ש לציין כי הרו ריכז בעבר את התרומות לנתניהו בארצות-הברית, ומתנהלת נגדו חקירה בחשד למכירה פיקטיבית של חברה....
93 עזרא 19/07/2016 16:28 ימי שלטון נתניהו ספורים- סופו מתקרב מהר
כספרדי אני יכול רק להתפלל עם כל בית ישראל שנפטר במהרה משלטון נתניהו שגורם נזק מתמשך למדינה.
ש.לום 20/07/2016 04:37 כיף יהיה לך, האספים ינהלו את המדינה. (ל"ת)
יוכי 19/07/2016 18:32 זה טוב לחלום
תמשיך לישון...??
אליהו הנביא 19/07/2016 18:11 כן כן כן כן כן כן!!! (ל"ת)
בקשר לההוא 19/07/2016 17:01 93
מה הקשר להיותך ספרדי? אתה רומז שמצביעיו הם כאלה, ומנשקי מזוזות, וכו'? אתה יכול להתפלל. יש בחירות נראה אתכם. שנאה איננה תחליף למדיניות או התנהלות.
למה אתם 19/07/2016 16:54 מגיבים
לאהבל ראש אבטיח
ספרדי?? 19/07/2016 16:50 מה הקשר?
שמעת על המילה טומטום??
יונתן 19/07/2016 16:49 שמענו... (ל"ת)
92 הצבעתי ביבי וטעיתי 19/07/2016 16:22 אסף- כן ירבו כמותו, והרבה!די לשתיקה על הנהגה מושחתת!!!! (ל"ת)
עוד שמאלני מסכן... 20/07/2016 20:45 בזכות שמאלנים כאלו ביבי ינצח תמיד!!! (ל"ת)
91 מיכל לורי 19/07/2016 16:19 גמד עלוב שניסה לעשות כסף בנישואין לאישה עשיר ה ונבעט (ל"ת)
90 מוש 19/07/2016 16:14 צודק 100%. מכרו ומוכרים את הצעירים של המדינה (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:23 גם כאשר נפתלי בנט היה בלשכה של ביבי, שניהם נפגשו עם גו
נפתלי וביבי היו שניהם בסיירת בשרות הצבאי... הניאופים של בנט הסוס הצעיר, הזכירו לביבי הסוס הזקן את בגידותיו כצעיר... שניהם היו באמריקה, שם הם חיו בפריצות עם גויות. Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account
89 ערן 19/07/2016 16:08 חתיכת ליצן
כל איזה ליצן מקבל תוכנית אירוחהגיע הזמן להוריד את הדבר הזה משידור
88 א 19/07/2016 16:05 תת רמה (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 21:18 מדוע שרה נתניהו זרקה את נפתלי בנט מהלשכה של ביבי.
"בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
87 בנוגע לההוא 19/07/2016 16:05 הכנסו
ככל שאתם מגיבים יותר, הוא נהנה. הוא זוכה לרייטינג ותהודה. יש יצורים נאלחים שצריך פשוט להתעלם מהם. כל תגובה מעלה את רמת עליבותם הבהמית.
בא 19/07/2016 16:46 מה שאמרת בתירגום מעשי . הוא תופס כותרות . (ל"ת)
86 ronen 19/07/2016 15:58 אני חותם על כל מילה של אסף-דברי אומץ ואמת (ל"ת)
85 רמי 19/07/2016 15:57 נבל
אין מילים
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:59 מה קלטה מצלמתו של אשל??האופי הפגום, האטימות לערכים בסיס
מה קלטה מצלמתו של אשל-שביבי נקלט במצלמה בצורה החדה ביותר: האופי הפגום, האטימות לערכים בסיסיים... מה הוא? נוכל? סוטה? נבל ?... המצלמה הונחה מתחת לחצאית אחרת. וזה כנראה עושה את כל ההבדל עבור נתניהו... וא אדם מגעיל, איש פסול, לא ראוי. לא רק בלתי ראוי ללשכת ראש הממשלה, הוא אינו ראוי לחברת בני אדם בכלל. ואז בא רה"מ ואומר לא. בעיניי הוא כן ראוי... ברור: צלם תחתוני אישה ירכיב את הממשלה שלנו. זה מה שרה"מ רצה...ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
84 יהודה 19/07/2016 15:49 כל מילה בסלע
כל הכבוד אסף ממש לעניין , סוף סוף מישהו קם ואומר מה שצריך להגיד על שקרניהו הקיסר תכול השיער . נקווה שיום אחד נפטר ממנו ומהקיסרית המטורללת אשתו
בא 19/07/2016 16:52 יש לשרה פלוס,הוא בטוח שהילדים שלו , וגם היא לא מתגרשת ,
טוב זה בעצם שני פלוסים , ביבי כבר ניזרק עי איזו מטומטמת שהתגרשה ממנו . היא חשבה שהיא תימצא מישהו יותר מוצלח . יש להם ילדה משותפת שלא ראתה את אבא שלה בבית ,ככה שלשרה יש גם פלוסים .אני רציני ביבי .
חוטמא 20/07/2016 05:27 רכלן עלוב. (ל"ת)
בנוגע לההוא 19/07/2016 16:07 יהודה
טמבל, יש בחירות. נראה אתכם שם. ולא זבל מטונף שאתה מעניק לו לגיטימציה. תפנימו בדמוקרטיה יש דרכים רבות לשנות ולהשפיע, זבל צואתי כמו שההוא מוציא מראה בדיוק את פרצופו וגופו.
83 משה 19/07/2016 15:28 מאז הפסדכם בבחירות דמכם ממשיך לרתוח. תמשיכו להתייסר... (ל"ת)
82 יוסי 19/07/2016 15:24 אסף הראל
אסף כל הכבוד על התעוזה והיושרה, כל מילה אמת וחקוקה בסלע מגיע לך שפו
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:56 "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוק
יאיר נתניהו, הלבין כספי תרומות פוליטיות עבור אביו. לשם כך, נעשה שימוש בדרכונים מזויפים, חברות קש בפנמה, ועו"ד של משפחת פשע... מי הביא לשרה נתניהו הוכחות מצולמות על המשולש הרומנטי ביבי + איילת שקד + נפתלי בנט???????. הקשר המיני הזנותי
81 עוד אינטרסנט 19/07/2016 15:19 ככל שמתרבות תופעות כאלו אני שוקל להצביע לביבי להבא !!
השמאל על שלל נציגיו נפל על הראש ! לצעוק ולעשות רעש זו לא אג'נדה פוליטית באמת !! אתה לא מוסיף שום כבוד , אתה לא מקרב שום קץ ! אתה בסהכ מעכיר את האווירה ומוציא אנשים מכליהם ! ולא את ביבי ! אתה משיג מטרה הפוכה למה שאתה חושב ומקווה להשיג ! חבל שאחרי כל כך הרבה שנים בטלוויזיה לא השכלת להבין זאת ! שתמשיך לשדר בשעות מאוחרות לנצח ! ככה לא כולם יהיו חייבים לשמוע את הבל פיך !
שמטוב 25/07/2016 06:34 תודה מר ביבי שאתה מצביע לעצמך
עוד טוקבקיסט בשכר
שמטוב 19/07/2016 15:51 פריירים לא מתים הם רק מרמים את עצמם
אני ימני אבל ביבי זו בושה לימין, האיש שקרן ומניפולטור. אין שום קשר לימיניות/שמאליות, יש רק קשר לרמת הנוכלות של ביבי.
ספרדי?? 19/07/2016 16:51 לך יא אהבל מכיר אותך
ברחת מהמחלקה
בנוגע לההוא 19/07/2016 16:09 שם רע
אנו מכירים אותך מזמן ואת אמרי השפר שלך. אתה בולשביק פשיסט אנטישמי. הדבר היחיד הימני אצלך זה היד ו/או הרגל.
שמטוב 25/07/2016 06:35 אתה הלא ימני ולא שמאלי אתה סתם אידיוט (ל"ת)
80 איריס 19/07/2016 15:09 מעניין כמה תביעות תגיש משפ' נתניהו נגד כותבים ואומנים..
מקווה בשבילם שהכינו הרבה כסף לפרנס את עורכי הדין.
יוסי 19/07/2016 15:28 כתבה ארסית השמאל מאבד עשתונות
מידת הארס של השליח של בעלי הערוץ גובלת בהסתה
שמטוב 19/07/2016 16:04 הפילוג של ביבי ("שמאלני שמאלני ...") שובר את כל השיאים
ביבי אומר: הכה בשמאלנים והצל את ממשלתי העלובה.
79 monka 19/07/2016 15:07 תודה אסף
קטע אדיר, לצערי ברובו נכון. הידד לארדואן הישראלי ביבי.
78 אסף מציל את כבודנו 19/07/2016 15:07 אסף יצאת ענק ממש! ואל תשים לב לתגובות הכל מכור ב$$$$ (ל"ת)
הגון 19/07/2016 23:56 ורק אתה (והשמאל )צודק? לכן אתם מנוהלים שנים ע"י הימין! (ל"ת)
שמטוב 25/07/2016 06:36 שום קשר לשמאל ימין. ביבי אומר שמאלשמאל לשם הסתה (ל"ת)
77 אביתר 19/07/2016 15:06 אסף הראל במאי מוכשר ביותר. תודה על יכולתך להיות אמין
ולא לפחד מהלך הרוח המפחידני שנוצר לדאבוננו במדינה הנהדרת הזאת. חבל שעדר עגלים ועגלות נוהה אחרי מנהיג שמשסה אותם באנשי מרכז, ומייצר פלוגתא רצינית בעם. עם ישראל חי, והוא יחליף מנהיג בבחירות הבאות.
76 אליק 19/07/2016 15:05 אם אפשר בכלל על בן אדם להגיד שהוא 0, אז זה אסף הראל ?
כלומניק שלא ברור איך נתנו לו ותכנית בטלוויזיה
בנוגע לההוא 19/07/2016 16:11 אליק
ממש לא. יש הרבה מתחת לאפס, למשל האפס המוחלט. אך כאן זו בעצם מחלה, מחלת נפש שהוא וחבריו לוקים בה.
75 אהוד 19/07/2016 15:04 אסף הראל
יצור מגעיל מעורר בחילה, שק מלא בזבל, בוז לערוץ 10 שנותן זמן שידור לחלאה הזאת, אילו רק יכולתי לשלוח אותו לטיפול אצל ארדואן
74 יואב 19/07/2016 15:02 שהילד שלו והוא ילכו כפרה על השרוך של יוני (ל"ת)
שמטוב 19/07/2016 15:52 כמה ביבי הרמאי משלם על טוקבקים ? (ל"ת)
בנוגע לההוא 19/07/2016 16:12 שם רע
מהיכן זה? הכל בתשלום? אין כאלה המתקוממים מול הביבים המצחינים שאתה וחבריך מפיצים?
שמטוב 25/07/2016 06:39 אתה לא טוקבקיסט אתב סתם טיפש
חצי מהמגיבים לזכות ביבי עם סיסמאות משומשות הם מגיבים בשכר. אם לא הבנת זאת אתה קשה הבנה.
73 סקני 19/07/2016 15:01 בובו מזיע (ל"ת)
72 יוסף 19/07/2016 14:54 אסף הראל סתם אפס מאופס. מי הוא בכלל?
עוד אדיוט ישראלי שמאלני טיפוסי עם פה גדול.שטוב בסטירה ובביקורת ובפועל לא תורם כלום למדינה. עוד אפס. אופס. אסף וגידי אורשר יכולים להיות שלט כניסה לשירותים .דהיינו 00. כלומניקים.
הסובל כמו כולם 19/07/2016 15:11 אסף לפחות לא מזיק כמו האפס ההוא (ל"ת)
71 התחרפן הסשק 19/07/2016 14:49 .. (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:51 הקיסרית שרה הראשונה
ששרה נתניהו "מנהלת" את המדינה זאת, שלי יחימוביץ', שרה רודפת הבצע תקבור את ביבי בסוף... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... כי שרה נתניהו(בן ארצי)לא עוסקת בקטנות, אלא היא זאת שעוסקת במינוי שרים, במינוי מנהלות-לשכה, שנדחפת כמעט לכל פגישה, גם אם היא חסויה במיוחד.
70 פנחס פנטהון 19/07/2016 14:46 כמה שהוא מגעיל
אסף אתה באמת איש איפס תת תרבותי חסר ערך
69 בני 19/07/2016 14:45 גמד מטומטם וחסר שכל. אתה אפילו לא ראוי לנקות אצל ביבי.
להחרים אותו מהמסך.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:48 נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפ
גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
68 שימי 19/07/2016 14:44 אסף הראל אתה מיץ של הזבל .הטיפות האחרונות של השמאל
והם קוראיםלזה חופש הביטוי
שמטוב 19/07/2016 15:54 ביבי משלם המון לטוקבקיסטים שזורקים שטויות בשתי שורות (ל"ת)
בועז 19/07/2016 18:33 ביבי "משלם"?
לכותב שם טוב וחבריו לרעיון ,אתה כמו תרנגולת היודעת ללכת רק "ברוורס"
שמטוב 25/07/2016 06:41 ביבי משלם אבל לא לך אתה סתם פרייר שעובד חינם (ל"ת)
בנוגע לההוא 19/07/2016 16:14 שם רע
ראה תגובתי לעיל, לך ב-74. אתם מייצאים את הזוהמה הגדולה בהיסטוריה.
67 אמיר 19/07/2016 14:41 כל מילה בסלע !!!!
ביבי הוא העונש של המדינה הזו!!!
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:47 את הזיהום המצחין חייבים ...את השיניים כולן לעקור. טולסט
הם לא יהודים לחש ביבי לאוזנו החרשת של הרב כדורי הסינילי... הפילוג בעם: האם אינך חש אחריות כלשהי על ההחרפה, ההקצנה, הגזענות, הלאומנות ושנאת החינם...ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו
66 יוסי 19/07/2016 14:38 אסף ערל
איזו עליבות . השתלחות חסרת רסן ניבול פה וקללות כלפי ראש ממשלה נבחר. ממש הסתה . ועל מה? על זה שמנהלי הערוץ החדש עדיין לא מוכנים להפעילו . אין גבול לשנאה
שמטוב 19/07/2016 15:56 גם ארדואן ניבחר בבחירות חוקיות ועכשיו גונב את המדינה (ל"ת)
בנוגע לההוא 19/07/2016 16:15 אז מה,
שם רע, שנבטל את הבחירות ונעניק לחבריך למכור את המדינה לחבריך הג'האדיסטים? כשאלה יגיעו, אתה תישחט בין הראשונים, כי הם מאד לא אוהבים משת"פים
65 בושה 19/07/2016 14:30 איזה אפס עלוב האסף הזה (ל"ת)
שמטוב 19/07/2016 15:58 שמעתי שביבי משלם גם על כל סימון LIKE
לכן לאחר כל שטות של טוקבקיסט בשכר הוא רושם לעצמו 7 פעמים KIKE ןכחכל תגובה שחושפת אותו הוא ירשום 10 פעמים DISLIKE
DG 20/07/2016 16:33 שמעתי שאבו מזן מממן אנשי טלביזיה. (ל"ת)
64 אל הצדק 19/07/2016 14:29 הצדיק הזה מגן רק על עצמו ועל חבריו
כל עוד הם מפוטרים הכל מותר. אבל כשפיטרו עובדים במפעלים קטנים הוא שתק. הם דואגים למפוטרים רק כשהם מכיל . כי זה עשה מהומות לביבי לפני הבחירות. אחרי שהשמאל לא זכה בבחירות הם השתתקו ונאלמו וכתבו פוסטים שהם לא יעזרו למסכנים. כאילו אחד מהם תרם שקל למפוטר. היה כיף להשפיל את עידן עופר כל עוד זה יעזור להפיל את ביבי. .ולאף אחד לא היה אכפת שהוא מפסיד מהרס כיל. אז שיפטרו ויסגרו את רשעות השידור זאת שקיבלה אגרה כל שנה על כלום. שידורים חוזרים בשחור לבן רגע עם דודלי לצד שידורים משנת תרפפו ומשכורות עתק על חשבוננו. . ולא צריך לדאוג להם הם לא יהיו מובטלים הם מיד ינצלו את הקשרים בתקשורת להיבחר לכנסת שם יהיה להם הרבה הזדמנויות לקשקש ולעשות לעם נזקים אם למישהו ידוע על עוזרת בית שנעדרת זה הזמן לחפש בקיסריה
שמטוב 19/07/2016 16:00 רשות השידור היא לא מוסד סוציאלי להעסקת אנשים מיותרים (ל"ת)
63 אורי 19/07/2016 14:23 השנאה של האיש הזה באה לחפות על העדר תוכן מעניין כלשהו
בתוכנית שהוא מנהל
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:45 גלגלי הצדק אבדו מזמן, שיניהם רקב ועששת
ממראה כה בוהק לא נותר כל סימן, רק זיהום ודלקת בואשת. הסבל גדול והריח נורא, והלחץ גובר בינתיים כשהחיידק מכרסם הכאב מתפשט מן השורש עד קצות השיניים. אך אין רופא ואין מגיד, והצדק זועק למזור, את הזיהום המצחין חייבים להשמיד, את השיניים כולן לעקור. טולסטוי " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
62 מצביע ביבי 19/07/2016 14:20 טוב שיש את אסף הראל
בזכות אסף הראל אנחנו מבינים שיש דמוקרטיה ולא פאשיזם כמו שמנסים למכור לנו.
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:44 "ביבי הוא ראש המסיתים. האיש המסוכן במדינה, לכולנו"
גרמניה: "נתניהו מנצל אותנו, לשקול היחסים עם ישראל".. "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...את הזיהום המצחין חייבים להשמיד, את השיניים כולן לעקור. טולסטוי
61 שימי 19/07/2016 14:19 עוד מעט ימצאואת הראש שלך בחולןת עזה. זה רק שאלה שלזמן
חתיכת שמאלן רדוד
60 בנימין 19/07/2016 14:18 אסף הראל
אני לא מבין מה הן הערכים שלך אם אתה מדבר כך לראש ממשלה שנבחר בבחירות לגטמיות בשם איזה חופש עיתונות אתה מדבר האם מותר לי לתנף כל ערך תרבותי בשם חופש עיתונות או עלמנת להתפרסם ולהיות לגטמי בעיני כמה אנשים או אפילו אלפי אנשים מותר לי לשחוט הכול אני רוצה להמשך לצפות בתוכנית אך אני רוצה קצת תרבות דיבור
הר י 19/07/2016 17:04 בנימין הנכבד-תגובתך לאיש חסר תרבות וערכים
היא ברמה גבוהה מאד מגיש נאלח ועלוב עם תוכנית תת רמה ורייטינג שואף לאפס-כמוהו אשר גמה מחבריו הנאלחים מפרסמים.ההזויים בזים לדימוקרטיה והתשובה בבחירות ...שוב תהםם.
59 משה 19/07/2016 14:17 האיש מחפש צרות-בהמה גסה
העלבונות וביזוי ראש הממשלה עברו כל גבול עד כדי שאזרחים מרגישים שמעליבי אותם. זו לא דמוקרטיה זו אנרכיה ברברית של בהמות חסרות רסן שיש לעצור ויפה שעה אחת קודם. לפני שמישהו יפגע בכלב הבזוי הזה
שמטוב 19/07/2016 16:05 העובדה שביבי לא מועף הביתה מעליבה יותר
ביבי הוא המיץ של הזבל.
58 מליץ יושר 19/07/2016 14:15 אומר בקול מה שהרוב חושב בשקט, ישר כוח! (ל"ת)
בנוגע לההוא 19/07/2016 16:17 58
בשם איזה רוב אתה מדבר? בדקת? חקרת? אתה וחבריך הם מיעוט בטל בששים, המועצמים על-ידי תקשורת זבל המנציחה זבל.
57 מגיש מגעיל אפס רטינג 19/07/2016 14:13 מחפש כותרות -בקרוב יעוף ויצטרף לביוב
עם חבריו ההזויים מהשמאל המתאפס חסר ערכים שכמותך הלוואי ו יה לך אחוז מערכיו והעשייה של ראש הממשלה נתניהו ומשפחתו.וצופיך הבודדים יאכלו את הלב
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:41 רשימת הדרישות שהציבה משפחת נתניהו אבנר ויאיר נתניהו
מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולרארנו מימרן, הנאשם בפרשת העוקץ של המאה בצרפת, העיד בחקירתו הראשונה כי העביר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, 200 אלף דולר וכי היה מעורב במערכת הבחירות של שנת 2009
56 דני 19/07/2016 14:11 כל ממזר מלך
מי זה הטיפוס הזה
55 מירב 19/07/2016 14:10 מתי מורידים אותו מהמסך? (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:39 מדינת ישראל מובלת על ידי פירומנים אגו-מניאק ...
החוקרים ביחידת להב 433. חוקרי המשטרה זימנו לעדות עובדת נוספת בלשכת ראש הממשלה שעסקה בקשרי נתניהו עם תורמים אמריקאים....זאת היא "שולה של ביבי"והיא יודעת לשיר... ש לציין כי הרו ריכז בעבר את התרומות לנתניהו בארצות-הברית, ומתנהלת נגדו חקירה בחשד למכירה פיקטיבית של חברה.
54 razi 19/07/2016 14:09 כל עיתונאי או מגיש סוג ד
למד בשביל לעשות כותרת הוא צריך לקפוץ על העגלה של ביבי ושרה נפלאות חופש הדיבור
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:38 חוקרי המשטרה זימנו לעדות עובדת נוספת: "שולה זקן של ביבי
זאת היא "שולה של ביבי"והיא יודעת לשיר... ש לציין כי הרו ריכז בעבר את התרומות לנתניהו בארצות-הברית, ומתנהלת נגדו חקירה בחשד למכירה פיקטיבית של חברה....
53 ערן 19/07/2016 14:08 הוא צריך לשנות את השם ל"גולום"
יותר מתאים לו מאסף הראל - בקיצור, לא מצחיק
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:37 מהיכן נובעת השנאה??
מהיכן נובעת השנאה??דוגמית: מסר מנדלבליט...כי אין כל ממש בדיבורים על פשת כספים כזו או אחרת של ביבי(ז'אק מימרן והבן),גם לא בפרשיית הקשורה בהלבנת הון(מימרן הבן ו25 מיליון שנעלם באילת)...כי הוא אדם נתעב...מסית(נגד ערבים..נגד שמאל)...מדיח...שפל...נהנתן חסר בושה(שוב משפחת מימרן והוצאות)...אשתו ושותפתו היא מטורפת מרושעת(בטיפול פסיכיאטרי וגם תאורים באופי מפי דורון בעלה הקודם)...הוא מנהל מדיניות גזענית לאומנית ואובדנית...ניהל מסע הסתה נגד (מוסלמים-נוצרים ושמאלנים...)ראש ממשלת ישראל יצחק רבין עד שגרם לרציחתו(על המרפסת בככר ציון בירושלים)...הוא משרת אינטרסים עלומים במדיניות הכלכלית הנפשעת שלו(לוביסט של נובל ותשובה ו...הוא מקבל כספי שוחד ממיליונרים בעולם(מימרמן הבן)...הוא מוקף עברייני מין(נתן אשל)...אנשים מושחתים(צחי-מכלוף)...
52 שימי 19/07/2016 14:07 אין מילים, אסף, אתה אפס מאופס חסר תקנה. (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:36 "מדינת ישראל מובלת על ידי פירומנים
שרה נתניהו(בן ארצי) : ל מ ה –למה ל ה ת א מ ץ ??!! נרד מהארץ ה- "ז א ת"... ושהמדינה ת י ש ר ף...כוונה ל (כרמל?) -2002 /// או "צוק אייתן"??... סוכנים אמריקאים-בוגדנים?
51 שימי 19/07/2016 14:07 אין מילים, אסף, אתה אפס מאופס חסר תקנה. (ל"ת)
שמטוב 19/07/2016 16:08 כאשר תחזרו על השקר 1000 פעמים זה יתחיל להשמע אמת
הטוקבקיסטים של ביבי חושבים שאם יגידו על אסף הראל שהוא אפס יתחילו אנשים להאמין שביבי אינו האפס הכי גדול במדינה.
בקשר לההוא 19/07/2016 16:20 שם רע
לגביך וחבריך המתועבים, אפילו פעם אחת מספיקה. ואיזה תירוצים עלובים משמשים אתכם. מסכנים.
50 עובד 19/07/2016 13:58 מי אתה הראל
מי אתה אסף הראל של נעלך והשתחווה עד אין סוף
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:35 ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו
תיק פרשת ביביטורס - כפי שחשפנו כאן, תיק זה מיועד לסגירה, תיק מעונות ראש הממשלה - כפי שחשפנו כאן, גם תיק זה מיועד לגניזה. פרשת נתניהו-מימרן - היועמ"ש מנדלבליט שוקד על סגירת התיק...
49 נאיביות מזויפת 19/07/2016 13:55 אותי הוא לא מצחיק
אז לקחת 3 הומואים 2 פדופילים ולסבית מזרחית,זה לא אומר שרצה נאור ומתקדם ,בעיני ההרתרםסות המתמדת כלפי ערבים ושנאה עכבות של הממשלה היא עליבות גרישא
בקשר לההוא 19/07/2016 16:22 49
הכל רייטינג. זו פרסומת בשבילו שידעו כי יש לו תוכנית. באותו הרגע שערוצי הזבל הישראליים, כולם, יזכו לרייטינג אפס - הכל יתמוטט. לא יהיה להם דבר. כך תתחיל ההבראה של החברה הישראלית מיד הברזל המתועבת של התקשורת. היכולת שלנו לשנות היא ממש בידינו - לעולם לא רייטינג לכל התקשורת.
48 נאיביות מזויפת 19/07/2016 13:55 אותי הוא לא מצחיק
אז לקחת 3 הומואים 2 פדופילים ולסבית מזרחית,זה לא אומר שרצה נאור ומתקדם ,בעיני ההרתרםסות המתמדת כלפי ערבים ושנאה עכבות של הממשלה היא עליבות גרישא
שמטוב 19/07/2016 16:08 עוד התלהמות פלגנית נוסח ביבי (ל"ת)
47 ישראל 19/07/2016 13:54 תגובה ל 38
למירי כניראה שהמוח שלך לא הבשיל או שאוזנך סלקטיבית איך אפשר לא לראות את כל הנאמר ע"י הראל . מעניין כמה פודלים צריך עוד ביבי
בקשר לההוא 19/07/2016 16:26 47
כדאי שתחליף את השם. לא ישראל אתה, אם אינך מבין את התיעוב שמציע היצור הנאלח ההוא. מתנגד לשלטון? נפלא - יש בחירות. התקיימו בחירות? - קבל את השלטון, כי הוא מחייב גם אותך. אינך רוצה בזאת? - זכותך לעזוב. זו דמוקרטיה. רוצה לשנות? - פעל להצליח בבחירות. ירידה לביבים מזוהמים כמו ההוא זה לא תחליף.
46 אהרן 19/07/2016 13:52 חבורת אנארכיסטים
חבורה הזויה שמנסה להשתלט על המדינה על ידי המדיה והמאפיה המשפטית. לא יעזור, העם בחר, בוחר ויבחר את נתניהו לראשות הממשלה
45 ישראל 19/07/2016 13:49 אהבתי מאוד
ישר כוח כל משפט בול וזה בלי להגזים סוף כל סוף יש אחד שאומר את אשר על ליבותיהם של רבים
בקשר לההוא 19/07/2016 16:27 45
כבר הגבתי לך, והנה תוספת: "אמור לי מי חברך, ואומר לך מי אתה." ואידך זיל גמור. אך אתה לבטח לא הבנת...
44 די לזלזול בבחירה של 19/07/2016 13:48 העם. ברור שאם אתה היית בממשלה היית דואג לכולם..ח.ח.ח.ח. (ל"ת)
43 פיני 19/07/2016 13:44 מענין איך היה מגיב רדואן בסיטואציה כזו (ל"ת)
שמטוב 19/07/2016 16:10 אם ביבי היה יכול הוא היה מפטר את כל חוקרי המשטרה
שחוקרים את מעשיו.
בקשר לההוא 19/07/2016 16:28 שם רע
יופי. אז הוא לא יכול. כלומר הוא לא דיקטטור, כדבריך. כבר הוכחת התקדמות שכלית.
42 רמי 19/07/2016 13:44 רגע... מה יהיה עם כל האנשים שחתמו חוזים, עזבו מקומות עב
לכל המתלהמים, בעצם במהות רה״מ מתנהג כאן באופן מופקר לחלוטין ... אז אסף הראל צודק, קיבינימאט.
41 אבי 19/07/2016 13:42 שמאל צבוע ומרושע (ל"ת)
40 רונן 19/07/2016 13:39 הבחור חייב לזיין ,אסף get a life. (ל"ת)
39 אבישי 19/07/2016 13:34 ענק וגדול! ענק וגדול! תמשיך אסף בלי טיפת פחד מאיש!! (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:30 זה "ראש הממשלה" שאתם בחרתם...
בפגישה הראשונה של ביבי עם הדיילת שרה בן ארצי במטוס, הם קיימו יחסים בשרותים המצחינים של המטוס תוך השמעת גניחות, וזכו למחיאות כפיים מהנוסעים בצאתם מהשרותים... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... זה "ראש הממשלה" שאתם בחרתם... זו "הגברת הראשונה" של מדינת ישראל...רע(י)תו... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
38 מירי 19/07/2016 13:34 אסף נמאסת!!!!!
נמאסת ונמאסת עם היציאות העלובות שלך ועוד יותר שאנחנו הציבור, צריכים לסבול את הרמה הנמוכה שירדת אליה ... התוכנית שלך ירודה ולא מצחיקה אז תחסוך מאיתנו את הדעות והתבטאויות שלא מעניינות אף אחד ותעוף לנו מהעיניים!!!
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:29 ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-
שרה נתניהו לוקה במחלה נפשית, וגם אם נטלה מתנות בלא רשות ובאופן הנוגד את החוק, הרי שאין מקום להחמיר עימה, ולכן, מחמת מצבה הנפשי המיוחד, יש להימנע מחקירתה. אם היא קלפטומנית," תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו...
37 בוז'י ולפיד תלמדו 19/07/2016 13:33 כחלון שותף מלא
פוטין וארדואן מתמוגגים מנחת מחברם הישראלי
36 דניאל 19/07/2016 13:33 דניאל
הבן אדם דפוק לגמרי...גם אני לא אוהב את נתניהו..אבל כךjQuery203015282445796765387_1468923768685
35 נפתלי 19/07/2016 13:32 הראל בן אדם מסכן
הזוי,כל פעם שאני מזפזף ורואה את הראל אני נגעל ועובר לתחנה אחרת,עכשיו אני מבין למה.בן אדם עלוב שלא שווה התיחסות.ועוד נותנים לו תוכניתבושה
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:27 אבל כשבלילה(מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה
אבל כשבלילה(מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה,ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים...ונפלט ממנה ב-ח ו ש ך אל כביש מספר אחד(1) בצעקות היסטריות,גבר לא צעיר שהוא עילת הכל...כי א ש ה אחת לא רוצה שהוא ישאר איתה באותו אוטו...ושמה ללעג את את כל האבטחה ובעצם את כ ל המדינה.. . " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... שרה טופלה (ועדיין מטופלת) טיפול פסיכיאטרי במחלת הנפש ממנה היא סובלת: באופן פרטי וחשאי...
34 אבי 19/07/2016 13:30 צודק. אפשר להאמין להכל. (ל"ת)
33 . 19/07/2016 13:30 אסף לא מפתיע ... אבל למה אנחנו צריכים לסבול שכמותו ?! (ל"ת)
32 אלטמן 19/07/2016 13:29 שמעת על הווארד שטרן שדר הרדיו המיתולוגי בארה"ב? אז הראל
הוא ממש תינוק בן יומו על ידו - ניבולי פה ולשון גסה כמו של שטרן לא שומעים בכל יום..ועדיין, דמוקרטיה מכילה גם כאלה..וגם אם ינבל את פיו עוד 200 שנה, זה לא יזיז את השערה על הביצה השמאלית של אמריקני שפוי...אז אסף הראל? כולו ילד..!
31 גלי 19/07/2016 13:29 גדול :) (ל"ת)
30 מישאל 19/07/2016 13:28 לשמוע את הבהמה אסף
ולהצטער שאנו בדמוקרטיה, איך לא מעיפים את האדיוט הזה ?, אדם שמנת המשכל שלו של ציפור נשאר , ומקבל במה רק בגלל שמשמיץ את הימין .
בקשר לההוא 19/07/2016 16:30 אכן
זו התקשורת, חביבי. ככל שתרד לביבים עמוקים ומזוהמים יותר, תקבל הרבה במה מהתקשורת. העיקר שתהיה שמאלני.
29 כל מילה בסלע!!! 19/07/2016 13:28 כל הכבוד על האומץ להגיד ת אמת בפומבי
יישר כוח היום תדבר על מנשקי המזוזות שבוחרים בו ולא מבינים שדופקים את עצמם ותמליץ להם לחזור למערות בצפון אפריקה
בקשר לההוא 19/07/2016 16:42 29
אפרופו מנשקי מזוזות. אתה איש העולם הגדול. נפלא. רק זכור כי לפני 80 שנה, גם אלה שהיו דור חמישי למתנכרים ליהדותם, הועלו לשמד, כי הם יהודים. התמנכר למנשקי מזוזות, הוא מעבר לגזען עלוב. הוא טיפש מתועב וחסר בינה. אויבינו לא יבדילו בינך לבין אלה שאתה מגנה אותם כמנשקי מזוזות. יש גם סבירות שאותך ישחטו לפני כן. אף אחד לא אוהב משת"פים.
בקשר לההוא 19/07/2016 16:32 29
אפרופו מנשקי מזוזות: זכור לפני 80 שנה, מי שהיה דור חמישי, וספק יהודי, נשלח לאושוויץ. שום דבר לא ימדר אותך ממנשקי המזוזות ביום פקודה. נותרה רק הגזענות.
משה 19/07/2016 14:20 תגובה לגזען הטיפש
הראל מתאים בדיוק לשכמוך-גזען טיפש בהמי וחסר כל מוסר. תדחוף את עצמך לאסלה
28 פיני 19/07/2016 13:27 טינופת
מי זה הפרעוש אסף הראל רק פה אפשר כך
27 עו"ד 19/07/2016 13:27 לתבוע את אסף הראל!!!מה זה??? (ל"ת)
26 אזרח 19/07/2016 13:26 יש גבול
בין פרודיה לעלילת דם , איפה מנהל הערוץ, חייב להגיע למשפט
25 אנונימי 19/07/2016 13:23 אני לא אוהב את ראש הממשלה אבל אסף איבדת את הראש ואולי ע
עד לאן הטמטום ימשיך לשלוט בך?
24 אורי 19/07/2016 13:21 שוב כנופית הטוקבקיסטים של נתניהו התגייסה לטשטש את מעשיו
המפוקפקים.
אבי 19/07/2016 13:45 תמשיך לחיות בסרט. הכנופייה היא התשקרת. עובדה שביבי זוכה
בקלפי והשמאל נשאר עם רשעות וצביעות
23 ערוץ 10 דוחה 19/07/2016 13:21 סתם ליצן שנראה כמו יובל המבולבל (ל"ת)
צביה 19/07/2016 14:43 לא להעליב
אל תעליב את יובל
בקשר לההוא 19/07/2016 16:43 צודקת
על 23 להתנצל על ההשוואה האומללה. כנראה הוא התכוון לזוהמת ביוב, ולא יצא לו.
22 איריס 19/07/2016 13:21 תנו לו כדורים
מסכן. צריך אשפוז דחוף עם זריקות הרגעה. מדהים שהזבל המשודר הזה עוד עולה לנו כסף. כמה שנאה חולה. כמה זדון ורשע. כמה חולי.
21 עוד ועוד ועוד... 19/07/2016 13:21 ערוץ 10!!! מישהו מתפלא? ככל שישמיצוהו כן יגרוף מנדטים.. (ל"ת)
20 מוקי 19/07/2016 13:20 צודק נמאס ממושחתיהו!!! (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:18 " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו...
" תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
19 יצק 19/07/2016 13:20 זבל
מי אתה חתיכת זבל שכך תדבר על רוהמ רק במדינת הרשע והטמטום זה יכול להיות
רמי 19/07/2016 13:35 הראל אמר משהו לא נכון? מי כאן הזבל?
רה״מ יוצא מדעתו.
משה 19/07/2016 14:22 יש גופה בקיסריה? יש 100 מילארד ?
חולה נפש מטורף גם אתה. יש גבול להסתה ועלילות והעלבת ראש ממשלה מכהן. אסף הראל הוא חלאת המין האנושי-עבר מלכלוך על מתים לעלילות דם ואנשים כמוך מזילים ריר מזה...להקיא עליך ועליו.
18 אורי 19/07/2016 13:20 התחזית: האיש הסגול הולך לכלא ב 2018 אחרי ערעור לעליון ! (ל"ת)
17 יש גבול 19/07/2016 13:20 ניצול ציני של הדמוקרטיה להפלת ממשלה נבחרת (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:17 יאיר נתניהו, הלבין כספי תרומות פוליטיות עבור אביו.
חברו האישי אלוביץ'. מקורבי ראש הממשלה: בזק בינלאומי, יס, פלאפון, "וואלה " = "ישראל היום"=ערוץ 9=ערוץ 20 וחברת חלל ציוד התקשורת יורוקום...
16 דניאל 19/07/2016 13:18 לחרצף חראל !!
הייתי שמח אם הייתה מאבד שליטה בזמן נהיגה במהירות של 101קמ"ש !!!
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:15 "אני העברתי מהחשבון הפרטי שלי לחשבון הפרטי שלו,-ארנו מי
"אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account
15 נטלי 19/07/2016 13:17 הבן אדם בטריפ
זה תוצאה של תסכול מצטבר
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:13 ז'אק מימרן, האב ,תרם ארנו מימרן -הבן,חבר הפרלמנט הצרפתי
חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב., -רוח הקודש של ביבי... ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
14 בוזי 19/07/2016 13:16 ברור, בוזי ובעלול עדיפים פי כמה, השמאל מתחרפן (ל"ת)
כולם עדיפים על ביבי 19/07/2016 13:31 אפילו ארדואן ונסראללה (ל"ת)
בקשר לההוא 19/07/2016 16:45 צודק.
ומדוע שלא תחבור אליהם? ויפה שעה אחת קודם. נשמח מאד לראותך שם.
13 דניאל 19/07/2016 13:14 מצחיק כמה שהם אובדי עצות
לא יאומן פשוט אובדי עצות מול ביבי . הטיפש הזה שפתח את הפה שלו מול ביבי לא מתבייש לדבר על ערכיםjQuery203009539505955763161_1468923171360? ביבי עשה בחודש למען המדינה מה שכל הטפסים האלו לא יעשו בכל חייהם
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:10 מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולר
מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולרארנו מימרן, הנאשם בפרשת העוקץ של המאה בצרפת, העיד בחקירתו הראשונה כי העביר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, 200 אלף דולר וכי היה מעורב במערכת הבחירות של שנת 2009...
12 השמאל אלוף בשנאה 19/07/2016 13:13 אח..איך אני שמח לראות את הנמסיסים האילו ...כיף כיף כיף (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 20:00 מדינת ישראל מובלת על ידי פירומנים
. בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה" (שופטים כא כה) "כִּסְדֹם הָיִינוּ, לַעֲמֹרָה דָּמִינוּ" (ישעיהו א ט). וְהִנֵּה אַנְשֵׁי הָעִיר אַנְשֵׁי בְנֵי בנימין-בְלִיַּעַל נָסַבּוּ אֶת-הַבַּיִת...יאיר נתניהו, הלבין כספי תרומות פוליטיות עבור אביו. לשם כך, נעשה שימוש בדרכונים מזויפים, חברות קש בפנמה, ועו"ד של משפחת פשע...
11 ניר 19/07/2016 13:12 אסף
אסף קצת ערכים גם לך לא יזיק, שים קצת גבולות לא הכל זה רייטינג.
eby 19/07/2016 13:24 נפלה החלטה לסגור תוכניתו.אז אולי תביעת דיבה מביבי תציל. (ל"ת)
10 בושה!!! ביבי המלך!! 19/07/2016 13:12 השמאל שובר את שיאי ההסתה של עצמו!!!! (ל"ת)
משה 19/07/2016 13:33 זאת תגובה של אדם נבון (ל"ת)
9 של נעלך 19/07/2016 13:10 מי זה בכלל הבחור
מה הוא מבין בעניינים לא לו
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 19:58 תיק פרשת ביביטורס - כפי שחשפנו כאן, תיק זה מיועד לסגירה
תיק מעונות ראש הממשלה - כפי שחשפנו כאן, גם תיק זה מיועד לגניזה.... פרשת נתניהו-מימרן - היועמ"ש מנדלבליט שוקד על מיסמוס והכנהלסגירה..." תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
8 אבי 19/07/2016 13:10 בושה וחרפה לדבר כך נגד רוה"מ-תשקרת מרושעת. כל אחד שלא ע
שה כלום בחייו מרשה לעצמו להתבטא בצורה מחפירה. התשקרת שמה לה למטרה להדיח ראש ממשלה וזאת פשוט שערוריה שאין כדוגמתה
שמטוב 19/07/2016 16:12 ביבי הוא ראש ממשלה הכי גרוע וצריך לסלקו (ל"ת)
בקשר לההוא 19/07/2016 16:46 שם רע
רק בבחירות. תתרגלו. לא בזבל שופכין מצחין, כמו חבריך.
שמטוב 25/07/2016 06:51 חחחה אתה מבזבז זמנך אף אחד מלבדך לא עוקב אחרי
ולא יודע למה אתה מתכוון. איפה היית כארשר אלוהים חילק שכל ?
7 אורן 19/07/2016 13:10 הראל דוחה ברמות מקווה שביבי יגיש תביעת נגד הבלון (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 19:56 הרו נחקר בגין חשד לביצוע עבירות הפרת אמונים וקבלת דבר ב
הרו מודרך על-ידי עו"ד רועי בלכר...החוקרים ביחידת להב 433. חוקרי המשטרה זימנו לעדות עובדת נוספת בלשכת ראש הממשלה שעסקה בקשרי נתניהו עם תורמים אמריקאים..פרשת נתניהו-מימרן - היועמ"ש מנדלבליט שוקד על מיסמוס והכנה לסגירה...
6 משה ראשל"צ 19/07/2016 13:08 אפס = אותיות אפס אבל לא סתם אפס אפס מאופס (ל"ת)
5 אלי 19/07/2016 13:05 ביבי. אתה זבל שבזבלים. (ל"ת)
משה 19/07/2016 14:24 קפוץ ראש לאסלה (ל"ת)
4 כל מילה בסלע 19/07/2016 13:04 מנהיג ללא מצפון (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 19:54 "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוק
Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account גם לביבי, גם לבנט יש בחשבונות הבנק עשרות מיליונים שהגיעו באופן לא כשר, גם בלי דיווח למס הכנסה. מדוע היה לך חשבון בנק באי הבריטי ג'רזי, המשמש מקלט מס? " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
3 אסף הראל תעוף כבר 19/07/2016 12:54 אסף הראל תעוף כבר מהמסך
אין לך מסר , מצאת לך עכשיו אפיק להשתלח . אין לך מסר ואינך מצחיק . תכניתך עבשה ובדיחותיך מזילות דמעה ממבוכה . איך נותנים לך עדיין להופיע . תוכניתך מבישה וגם כשאתה תוקף את ביבי שזה מוצדק , אני מעדיף להחשיך את המסך . עשה לנו טובה ו....צא לחופשה . רק אהבה .
2 בא 19/07/2016 12:51 הוא ביבירידיק, יש לו ערכים אחרת היה שקמיסט כמו אסף,מה
שכן הוא לא מרחם על העם וסוחט מיסים ,בעיקר מיסי נדלן וזה לא בא בחשבון . זה עושה נזק לכלכלה שכן הכסף ניכנס לנדלן במקום לעסקים קטנים .והצעירים בורחים מכאן .
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 19:52 תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...
ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...שקד, נזכיר, הייתה תלמידתו של ביבי. שניים-שלושה דברים היא בכל זאת למדה ממנו....
1 גם מושחת וגם טיפש ? 19/07/2016 12:44 הוא צודק. אתאכזב מנתניהו אם יתברר שלא סחב 100 מליון (ל"ת)
בא 19/07/2016 12:56 כנס ליוטיוב מוות קליני ותבין למה טיפש הוא זה שגונב
ויורד למרתף ,לגיהנום , להרבה הרבה זמן ,שם הזמן אחר ,גם שם זה עולם של חומר . שם מנקים את הנשמה של הגנב ומחזירים לעולמינו הניפלא בחזרה .
מנש 19/07/2016 14:28 מי זה השמאלן הזה?
פשוט לא לראות את התוכנית שלו ,לעשות עליו חרם ,ואז לא יהיה לו רייטינג ,ואז יזרקו אותו