גועל נפש: מה שמטריד את P1000 זה לקוחות שמבטלים

לדברי המנכ"ל של אתר המכירות P1000 דני אלוביץ מדובר ב"מכה" בענף. בכלל לקוחות הם דבר שמטריד את אלוביץ, הוא טרח לאסוף את הסיבות לביטולי העסקאות ולהפיץ אותן ברבים
חזי שטרנליכט |

לקוחות זה דבר מצחיק. הם לא תמיד רוצים לקנות ממך. לפעמים הם אפילו מבטלים עסקה. ממש מכה. מסתבר שמה שמטריד את אתר המכירות המקוונות P1000 זה לקוחות שמבטלים להם עסקאות. עד כמה זה מטריד? עד כדי כך שהאתר מפרסם הודעה לציבור שבה אסף את הסיבות לביטול העסקאות.

"מפעילי אתרי המכירות באינטרנט מתכוונים להחמיר את התנאים לביטול עסקות. ביטול העיסקות יחייב את הלקוח המבטל בתשלום דמי ביטול בסך 5% ממחיר העסקה או 100 שקל (הנמוך מביניהם), על פי חוק הגנת הצרכן", מציינים ב-P1000.

אלוביץ מציין כי היום הם "מוותרים" ללקוחות המבטלים, למרות שהם יכולים לפעול נגדם באמצעות חוק הגנת הצרכן ולהטיל עליהם דמי ביטול עסקה. אבל אלוביץ מודה בדבריו כי כאשר "יש מבטל כרוני אנו גובים ממנו את דמי הביטול כחוק". כלומר, מה שמטריד את P1000 זה שאר הציבור מהם הם לא גובים כמתאפשר להם בחוק את דמי הביטול.

עד כמה מטריד? עד כדי כך שהסיבה העיקרית לביטול לדברי P1000 היא "המחיר יקר מדי.", כאשר את אותה סיבה הם הכניסו במרכאות. נודניקים הלקוחות האלה, הא? צריך לשים ב"מרכאות" את התירוצים שלהם לביטול עסקאות. המנכ"ל הוסיף וציין כי "תופעת המבטלים הכרוניים הולכת וגוברת ואיתה אנו חייבים להתמודד. האינטרנט הוא מקום רכישה ידידותי מאוד והרבה לקוחות מוצאים כאן את מבוקשם. לא ניתן לכמה עשרות או מאות למבטלים לפגוע באווירה זו".

מה ידידותי ברכישה באינטרנט אם זה מה שמטריד אתר המוכר באינטרנט? לטעמי, עדיף מבחינה צרכנית לבטל בכלל את הרעיון לרכוש ב-P1000, לא רוצה "להטריד" אותם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה