הוכרזו 24 העולים לגמר תחרות ה- Effie Awards: מקאן אריקסון שולטים

משרד הפרסום מקאן אריקסון מוביל עם 8 עבודות המועמדת לזכייה בתחרות; סלקום, סלטי צבר וחברת פז מתמודדות בקטגוריית אפי פלטיניום
משה בנימין |

הבוקר הוכרזו 24 העולים לגמר בתחרות ה- Effie Awards שעורך המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) ובשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום.

בכל אחת מ- 8 הקטגוריות הוכרזו שלושה מועמדים. משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם: מקאן אריקסון (עם 8 עבודות) ואחריו ראובני פרידן IPG ושלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 3 עבודות כל אחד; אדלר חומסקי & ורשבסקי ובאומן בר ריבנאי SAATCHI&SAATCHI עם שתי עבודות כל אחד ו- זרמון גולדמן DDB, יהושע TBWA, גלר נסיס, גיתם BBDO ופרסום בולטון פוטנציאל עם עבודה אחת כל אחד.

רשימת העולים לגמר לפי קטגוריות

בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מזון מועמדת חוגלה קימברלי וחברת פרוקטר & גמבל עבור שני מהלכים; בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מתכלים שלושת המועמדים הסופיים הם חברת לקסוס ישראל, חברת ברס אלקטרה תקשורת סלולארית וחברת דלק מוטורס.

בקטגוריית מוצרי צריכה מזון - שלושת המועמדים הסופיים הם שטראוס גרופ, אסם נסטלה וסלטי צבר. בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית שלושת המועמדים הסופיים הם משפחות החטופים, שירותי בריאות כללית ועמותת לתת.

בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים שלושת המועמדים הסופיים הם חברת ביטוח ישיר+ ישיר IDI, דיסקונט + דיסקונט משכנתאות וחברת Cal - כרטיסי אשראי לישראל; בקטגוריית תקשורת, מדיה, הייטק ומחשוב שלושת המועמדים הסופיים הם חברת בזק, סלקום ישראל ופרטנר תקשורת.

בקטגוריית מגזרים, קטגוריה שנוספה השנה, שלושת המועמדים הסופיים הם חברת חוגלה קימברלי, חברת שטראוס גרופ וקבוצת מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ.

המועמדים הסופיים בקטגוריית אפי פלטינום, על הישגים לאורך זמן, הם חברת סלקום עבור המהלך "סלקום ווליום"; סלטי צבר עבור המהלך "סלטי צבר-כשהאהבה הגיע לחומוס" ופז חברת נפט בע"מ עבור המהלך "רשת חנויות נוחות yellow".

המי"ל: הגיע הזמן להיכנס לתחרות הבינלאומית

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "המרכז הישראלי לניהול מברך את כל העולים לשלב הגמר של התחרות. מהעבודות שהוגשו נראה שהשנה עשו החברות המפרסמות ומשרדי הפרסום בישראל קפיצת דרך בתחום האסטרטגיה והקריאייטיב. הפערים בין המהלכים השיווקים והפרסומיים בישראל לבין הסטנדרט העולמי כבר אינם קיימים כלל, דבר המאפשר לנו לבקש מהנהלת אפי העולמית לצרף את העבודות הישראליות לתחרות הבינלאומית".

תחרות ה- Effie Awards הוא פרס בינ"ל יוקרתי, שניגשות אליו החברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. התחרות מתנהלת בעולם החל מ- 1968 ע"י הסניף הניו-יורקי של איגוד השיווק האמריקאי AMA וכיום היא נערכת ב- 38 מדינות בעולם.

התחרות הישראלית מנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) ובשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום. השנה נרשמה היענות שיא, כשלשלב הראשון הוגשו 79 קמפיינים מ- 24 משרדי פרסום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה