גוגל מנסה לרשום את הדבר הבא בפרסום ברשת כפטנט
האתר טקדירט מדווח כי גוגל מנסה לרשום כפטנט "פרסומות וידאו ממוקדות התנהגות צופים" אשר צופים מחויבים לראות בתמורה לתוכניות טלוויזיה המשודרות ברשת.
גוגל השיקה בתחילת החודש את שירות הפלטפורמה לפרסומות טלוויזיה אשר כרגע מוגבל לתחומי ארה"ב בלבד. על-פי המודל יוכלו צופים לקבל תוכן טלוויזיוני ברשת תמורת פרסומות.
החברה מנסה לרשום את אפליקציית השירות החדשה כפטנט הכולל בין השאר סעיפים כמו:
1. גולשים יוכלו לדלג על פרסומות מסוימות אך יחויבו לצפות או לאשר קבלת מספר מינימום של פרסומות כדי לצפות חינם בתוכנית.
2. בנוסף יתכן כי המודל יחייב את הצופה לצפות ב-4 חסויות לפני שתתחיל התוכנית הנצפית המבוקשת.
3. החברה תאסוף מהצופים נתונים כמו גיל, הכנסה ומין והאינפורמציה תיאסף כאשר הגולש ירשם לשירות הוידאו.
כיום – עם מוצרים כמו TIVO ודומיו יכולים צופים לדלג בקלות מעל פרסומות. באינטרנט זה טרם קיים, באופן מלא, מה גם שהפרסומות קצרות כך שגולשים רבים לא מרגישים את הצורך לברוח מהן.
יוזכר, כי בסוף השנה שעברה גוגל חתמה על הסכם עם חברת המחקר נילסן אשר תשתף אותה בנתוני המידע העדכניים ביותר על קהל הצופים.