ענני תקשורת ופוסט אופיס חתמו על הקמת חברת פוסט פרודקשן משותפת

ישקיעו בחברה החדשה שתפתח בעוד חודשיים 350 אלף דולר; מיכל גווילי יפת מונתה למנכ"ל
משה בנימין |

חברת ענני תקשורת חתמה אמש (ב') עם חברת "פוסט אופיס" על הקמתו של בית פוסט פרודקשן אשר יפעל במשרדי ענני תקשורת ברמת החייל.

ההשקעה המשותפת במיזם בית הפוסט נאמדת בכ-350 אלף דולר. על פי ההסכם שנחתם היום בין הצדדים, תחזיק ענני תקשורת 51% בבית הפוסט החדש. פוסט אופיס יחזיקו ביתרת 49 האחוזים.

את חברת הפוסט החדשה המשותפת של הצדדים תמנכ"ל מיכל גוילי יפת, עד לא מכבר מפיקה ראשית בחברת התוכן "שמיים תוכן והפקות" אף היא בבעלות ענני תקשורת.

חברת פוסט אופיס הוקמה בשנת 2005 על ידי אילן קדם וחן רביד. עיקר פעילותה של החברה היא פרסומות (עובדת עם משרדי פרסום כמו אדלר חומסקי, מקאן ועוד).

בית הפוסט החדש של ענני תקשורת יכלול חדרי AVID, חדרי עיצוב, אפטר ותלת וכמו כן יכלול חדר סאונד משוכלל למטרות עבודות קריינות וסאונד. חברת הפוסט החדשה תספק שירותי פוסט פרודקשן לכל תחומי המדיה לרבות פרסומות וטלוויזיה.

אודי מירון: "הקמת בית הפוסט של ענני תקשורת הוא צעד נוסף בהתרחבות הקבוצה שעשתה מספר צעדים משמעותיים בשנתיים האחרונות ולקראת צעדים משמעותיים נוספים בהפיכתה של החברה לבינלאומית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה