בדיסקונט מרוצים מהתוצאות: ממשיכים עם יהושע TBWA לשלוש שנים נוספות

בנק דיסקונט מרוצה מהפעילות של משרד הפרסום והצלחת הקמפיינים ומודיע על הארכת ההתקשרות; תקציב הפרסום של הבנק עמד על כ-25 מיליון שקל ב- 2007
משה בנימין |

בנק דיסקונט, מהמפרסמים הבולטים בשנים האחרונות, מאריך את הסכם ההתקשרות שלו עם משרד הפרסום, יהושע TBWA, לשלוש שנים נוספות.

במהלך 5 שנות הפעילות המשותפת עם פרסום יהושע TBWA, בלט הבנק בהצלחותיו הפרסומיות אשר באו לידי ביטוי בקמפיינים המדורגים באופן קבוע כזכורים, אהובים ומוצלחים, תוך שימוש בפרזנטור הוותיק והקבוע, מודי בר און.

אלי חוטר, סמנכ"ל בכיר, ראש החטיבה לשיווק ותכנון אסטרטגי בדיסקונט, מציין: "ההחלטה להאריך את ההתקשרות עם יהושע לשלוש שנים נוספות, באה מתוך הערכה, אמון רב ושביעות רצון גבוהה של הבנק ממשרד הפרסום".

בין המהלכים הפרסומיים שבלטו בשנים האחרונות ניתן לציין את קמפיין גיוס הלקוחות המתמשך, המיתוג החדש של הבנק, קמפיין "הוותק" ללקוחות הקיימים, ועוד.

רוני פלד, ראש ענף פרסום ותקשורת שיווקית בבנק, הוסיף: "לאור ההצלחות המוכחות בשטח, הוחלט פה אחד בבנק להאריך את הסכם ההתקשרות לתקופה נוספות. השותפות בין יהושע ודיסקונט מבוססת על מקצועיות בלתי מתפשרת, מסירות אנשי הצוות ותוצרים המוכיחים את עצמם שוב ושוב".

תקציב הפרסום של דיסקונט בשנת 2007 הסתכם בכ - 25 מיליון ₪.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה