חברת ADMAIL מגייסת את הלקוחות למען חיילי צה"ל החטופים
חברת Admail והחברות המובילות במשק יוצאות בקמפיין שמטרתו משלוח מליון מיילים למען העלאת המודעות לחיילי צה"ל החטופים. במסגרת המבצע המשותף החברות יצרפו, לכל המיילים היוצאים מהארגון, ליום אחד, באנר הקורא להגברת הפעילות למען שחרור חטופי צה"ל.
תחת הכותרת "מיליון למען החטופים" חברת Admail, בשיתוף החברות המובילות במשק, מעלה קמפיין ייחודי לאות הזדהות ולהעלאת המודעות לנושא חטופי צה"ל, לקראת יום העצמאות.
במסגרת הקמפיין הייחודי, למעלה מ-200 חברות הנמנות על לקוחות אדמייל יעלו ביום שני הקרוב, 5 במאי, באנר שעוצב על ידי החברה שמטרתו להעלות את המודעות לנושא החטופים ולהשבתם הביתה. הבאנר יצורף לתכתובות השוטפות של החברות.
הקלקה על הבאנר תוביל לאתר הבית שהוקם לקידום הטיפול בנושא החטופים.
מערכת Admail, הנה מערכת טכנולוגית אשר הופכת את הדואר האלקטרוני למדיום שיווקי להעברת מסרים פרסומיים נבחרים של חברות וארגונים לקהל שבוי. המוצר שמציעה החברה מאפשר להעביר מסרים פנים וחוץ ארגוניים, באמצעות הדואר האלקטרוני של עובדי הארגון.
תומר יגאלי, מנכ"ל חברת אדמייל, מסר "עבור החטופים ובני משפחותיהם יום העצמאות מקבל משמעות שונה מאז החטיפה. אנו מקווים כי הירתמותן של החברות המובילות במשק ומיליון המיילים שיופצו ביום אחד ויתזכרו לכולנו את החטופים, יסייעו במשהו לקידום הטיפול בנושא ויסייע להשבת החטופים הביתה".