משרד התיירות שם כסף על הצרפתים
קמפיין חדש של משרד התיירות בצרפת יחל בימים הקרובים. הקמפיין, בעלות של למעלה מ-3 מיליון שקלים, נועד להגדיל את נפח התיירים המבקרים בישראל, זאת בעקבות הגידול המתון שנרשם מתחילת השנה בתיירות מצרפת (4%), לעומת גידול של עשרות אחוזים ממדינות מקור אחרות באירופה (איטליה-66%, ספרד-92%, גרמניה-62% ועוד).
לראשונה יקרין משרד התיירות את הקמפיין מעל גבי מסכי הקולנוע בצרפת ואמצעי פרסום זה יצטרף לאמצעי נוספים בהם העיתונות הכתובה, המדיה המקצועית, אתרי אינטרנט ועוד.
חלקו הראשון של הקמפיין, אשר יחל כאמור בימים הקרובים, ימשך כ-6 שבועות, חלקו השני, בתקציב דומה, יחל בחודש אוקטובר וימשך תקופה דומה. הקמפיין החדש יחליף את קמפיין "חלונות הראווה", אשר כלל פרסום של ישראל בכל שטח חלונות הראווה של כ-300 חנויות רשת סוכנות הנסיעות CARLSON WAGONLIT.
צרפת הינה מדינת המקור הראשונה בגודלה לתיירות מאירופה לישראל וכמות התיירים הצרפתים המבקרים בישראל מדי חודש, גדולה באלפים רבים מכמות התיירים ממדינות אחרות באירופה דוגמת אנגליה, גרמניה, אטליה, ספרד ואחרות.
בחודש מרץ 2008 ביקרו בישראל כ- 18,000 תיירים מצרפת, גידול של 3% לעומת חודש מרץ אשתקד. בין החודשים ינואר-מרץ, ביקרו בישראל 47,000 תיירים מצרפת - גידול של 4% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2007.