לובינסקי עולים בקמפיין פרסום לפיג'ו 308 בהשקעה של 4 מיליון שקל

הקמפיין מופק באמצעות ברוקנר-נטע-יער ויעלה ב-2 במאי
משה בנימין |

חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו, משיקה את פיג'ו 308 המשפחתית החדשה ויוצאת בקמפיין פרסומי נרחב בתקציב של למעלה מ- 4 מיליון שקל.

הקמפיין יעלה ב-2 למאי, עם סרטון טלוויזיה שייחתם בסיסמת הקמפיין "Created on the 8th day" ('נברא ביום השמיני'). הסרטון מציג את יצירת ה-308, מתוך יסודות הבריאה הבראשיתיים, ונמסרת באמצעות זרועות עלים היישר אל הכביש.

סגלית בן חיון , מנהלת השיווק בחברת דוד לובינסקי : "פיג'ו מבשרת על משפחתית שכולה חדשנות בקמפיין פרסומי המשתמש בפלטפורמות חדשניות כדוגמת הבלוגוספירה".

הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בעיתונות הארצית ובאתרי האינטרנט המובילים. את הקמפיין של פיג'ו 308 יוביל משרד הפרסום ברוקנר- נטע- יער.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה