בזק בינלאומי מציעה סיומות מיוחדות למייל - ביניהם Yalla-beitar ו- Ayuni.co.il

החברה משיקה שירות חדש שנקרא my@ להתאמה אישית של כתובות המייל ומתמקדת בעיקר בקהל הצעיר
משה בנימין |

בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט - משיקה שירות עדכני וצעיר ללקוחותיה הפרטיים. במסגרת שירות ה- my@ מאפשרת בזק בינלאומי ללקוחותיה לרענן את כתובת הדואר שלהם ולבחור סיומת אישית מתוך מבחר של עשרות דומיינים מקוריים אותם מעמידה החברה לרשות לקוחותיה - ללא תשלום.

שירות ה- my@ הינו תוצר של פיתוח פנימי טכנולוגי של בזק בינלאומי, במסגרתו מרגע ההתחברות לשירות, יכולים הלקוחות לקבל ולשלוח מיילים לכתובת החדשה. במקביל, הכתובת המקורית (bezeqint.net) תישאר פעילה, כך שהלקוחות יוכלו להמשיך ולקבל מיילים לתיבת הדואר שלהם משתי כתובות המייל.

המהלך המאפשר התאמה אישית של כתובת המייל, תוכנן בבזק בינלאומי יחד עם פאנל צרכנים צעירים בשיתוף חברת TEENK. מסקרים שערכה החברה, בקרב בני נוער (14-18) עולה כי- כ-95% מהצעירים בעלי 1-5 תיבת דוא"ל, כ- 67% מהצעירים עושים שימוש בתיבת הדוא"ל לפחות פעם אחת ביום.

בין כתובות המייל המוצעות על ידי בזק בינלאומי ניתן למצוא- save-the-planet.co.il, Theboss.co.il, hazofim.co.il, cutie.co.il, macabist.co.il , yalla-beitar.co.i, gamer.org.il, Hamagniv.co.il, The-king.co.il, ayuni.co.il, dirbalak.co.il , Totach.co.il ועוד.

בהמשך למהלך זה, מזמינה בזק בינלאומי את לקוחותיה להציע דומיינים נוספים מעבר לאלו ברשימה והחברה מצידה ,מתחייבת כי תשקול כל דומיין לגופו. הדומיינים הנבחרים, יירכשו על ידי החברה בעבור לקוחותיה.

עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי "זהו המשך ישיר לאסטרטגיה שלנו של להיות יותר ממספר 1. הפעם אנו מתמקדים בקהל הצעירים, קהל מפולח וממוקד עם העדפות ורצונות ברורים שבזק בינלאומי כספקית אינטרנט מובילה שמחה לתת ערך מוסף לבחירה שלו בנו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה