סלקום משיקה: משהו קטן וטוב של תרבות ישראלית

החברה יוצאת בפעילות של חודשיים ברחבי הארץ - בנושאי תרבות במסגרת המהלך השיווקי "משהו קטן וטוב"
משה בנימין |

חברת סלקום מכריזה על יציאתה לפעילות של חודשיים במסגרת המהלך השיווקי "משהו קטן וטוב" כאשר הנושא במוקד המאורע הוא תרבות ישראלית. היקף ההשקעה במהלך נאמדת ביותר מ-10 מיליון שקל.

במסגרת המהלך תארגן החברה 30 מופעי מוסיקה של זמרים ישראלים כמו אביב גפן, איה כורם, אריק ברמן, בית הבובות, דנה ברגר וירמי קפלן, הבנות נחמה, הג'ירפות, הדג נחש ועוד. בנוסף תעניק החברה ללקוחותיה מופעי תרבות, כגון הצגות למבוגרים ולילדים, הטבות על ספרים בסטימצקי, קולנוע ישראלי והקרנות בכורה ועוד.

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "מדובר במהלך יוצא דופן ורחב היקף מטעם סלקום אשר מעריכה את היצירה הישראלית על מגוון תחומיה. ב'משהו קטן וטוב' של קיץ 2008 השם דגש על 'משהו גדול וטוב' ללקוחותינו וליוצרים בתרבות הישראלית. אני גאה על המהלך הזה שמאחוריו עומדים מיטב אנשי המקצוע שעושים את הפרויקט מכל הלב ומביאים את התרבות הישראלית לכל רחבי המדינה, גם למקומות בהם בדרך כלל היצירה התרבותית איננה מגיעה בקלות".

עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום: "לאורך השנים, החשיבה השיווקית שלנו מתווה את המהלכים היצירתיים והאומנותיים עבור לקוחותינו. סלקום הינה חברה המחוברת לתרבות הישראלית בכלל ולמוסיקה הישראלית בפרט ומעניקה בית ליצירה ולחוויה מוסיקלית. כמובן שצפויים מהלכים שיווקים נוספים בהמשך הקיץ, עליהם נפרט בהמשך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה