קמפיין הדממת האינטרנט למען החיילים החטופים זכה בפרס קליאו הזהב של עולם הפרסום

הקמפיין מאת Y&R אינטראקטיב להשבת החיילים החטופים זכה בפרס המכובד ביותר של ענף הפרסום
משה בנימין |

תחרות קליאו של ענף הפרסום העניקה לשלמור אבנון-עמיחי ושלוחת האינטרנט Y&R אינטראקטיב את פרס הזהב לקמפיין ההתנדבותי אותו הגה ערן גפן, מנכ"ל Y&R למען השבת החיילים החטופים.

הקמפיין המדובר, להשבת החיילים החטופים: אלדד רגב, אייל גולדווסר וגלעד שליט - הוא אחד היותר מדהימים וזכורים שנעשו - למי שמתקשה לזכור, ביום השנה לחטיפת החיילים, בדיוק בשעה בה אירעה החטיפה ובתיאום בין אתרי אינטרנט מובילים בישראל הייתה הודעה שאמרה: The soldiers cannot be found – כך למשך 5 דקות.

ההודעה עושה שימוש בדף שגיאה מוכר לכולנו בו נכתב במקרה של בעיית חיפוש, The page cannot be found.

מעבר להישג החשוב עבור משרד הפרסום תודות לזכייה - ההישג החשוב ביותר הוא כנראה ההכרה הרחבה לה זכה הנושא בעולם והעלאתו על סדר היום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה