גודל טקסט
זום
ניגודיות

מי-עדן מכריזה מלחמה על שוק המים בטעמים עם "מי עדן אקטיב"

משקיעה 60-80 מיליון שקל בשדרוג מערכי הייצור וכניסה לתחום; מתכוננת לשווק את ה"דור הבא" של המים בטעמים
משה בנימין |

מי עדן, אחת החברות המובילות בשוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, הודיעה היום, כי בעקבות הצמיחה בפעילות הישראלית, היא צפויה לבצע מספר השקעות משמעותיות בפעילות העתידית שלה בישראל.

המטרה הממוקדת אליה מכוונת החברה היא שוק המים בטעמים שעד עתה נתפס בעיקר על-ידי המתחרה הישיר של מי-עדן - נביעות, ובנוסף על-ידי מספר שחקנים קטנים יותר בשוק.

החברה מתכוונת לתפוס נתח שוק באמצעות השקת "מי עדן אקטיב" - מים מינרליים פונקציונליים בטעמים בעלי ערך מוסף לצרכן, להגדרתם. הסדרה תהיה בת שלושה טעמים: לימונענע, תות ותפוח.

הסדרה תשווק לצרכן בבקבוק אישי בן 0.5 ליטר - במחיר של 6-8 ₪ וכן בבקבוק משפחתי 1.5 ליטר, במחיר של 7-9 שקל.

את ההשקה ילווה מהלך שיווקי רחב היקף, שיכלול פעילות מאסיבית בערוצי השיווק השונים, בהם, קמפיין פרסום רחב היקף, נראות בנקודות המכירה ופעילות קד"מ גדולה במהלך חודשי הקיץ. בסה"כ, צפויה מי עדן להשקיע במהלך ההשקה כ-6.5 מיליון שקל.

קטגוריית המים הפונקציונאלים בטעמים, הינה אחת הקטגוריות המתפתחות ביותר בתחום המשקאות בעולם. לשם ההמחשה, היקף המכירות של מים פונקציונאליים בטעמים באירופה עומד על למעלה מ- 4.2 מיליארד אירו, לעומת 2.9 מיליארד אירו בלבד למים בטעמים (ע"פ זניט אינטרנשיונל).

אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן ישראל: "תחום המים בבקבוקים צומח במי עדן, למעלה מן הממוצע בשוק, ומגיע לכדי 11% בשנה. יחד עם זאת, אנו תרים כל העת אחר מנועי צמיחה חדשים שיעניקו ערך מוסף אמיתי לצרכן, תוך שמירה על ערכי המותג מי עדן".

ליאור בן-ארצי, מנכ"ל מי עדן ישראל וסגן נשיא הפעילות הבינלאומית: "בשנים האחרונות ניהנת מי עדן ישראל משיפור עקבי בשיעורי הצמיחה והרווחיות בשלושת המגזרים בהן היא פועלת: שיווק ישיר של מים מינרליים בכדים, תחום הקמעונאות ותחום פתרונות הקפה לעסקים. על מנת להיערך להמשך מגמות הצמיחה בשנים הקרובות אנו מתכננים השקעות של 60 עד 80 מיליון ש"ח במערך הייצור והפיתוח."

כיום, מגלגל שוק המים בישראל כולו קרוב ל-900 מיליון שקל, מתוכם, 38% אחוז בתחום הברים הביתיים ו- 62% אחוז בתחום הבקבוקים, המתורגמים לכ- 550 מיליון שקל בשנה.

שוק המים המבוקבקים בישראל, מציג גידול ממוצע של כ- 9% בשנה משנת 2004. שוק זה הוא הגדול ביותר בתחום המשקאות והוא מהווה 36% מכלל תחום המשקאות בישראל (נילסן 2007, כמותי).

שוק המים בטעמים הינו שוק צעיר בישראל שהיקפו מוערך בכ-120 מיליון שקל בשנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה