308 Blog Tour - חברת לובינסקי משיקה את הפג'ו החדשה באמצעות בלוגרים
חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו-סיטרואן, בחרה בדרך מקורית וחדשנית להשקת המשפחתית החדשה, פיג'ו 308 בישראל - באמצעות פעילות בלוגים-אינטרנטית ייחודית.
הפעילות תיקרא “308 Blog Tour”, ובמסגרתה יחוו בלוגרים את הנסיעה ב-308 החדשה מצפון הארץ ועד אילת. הבלוגר הראשון הנבחר יוצא לדרך מחר- יום ג', 29.4.2008. שבעה בלוגרים ישראלים נבחרו להוביל את הפעילות, כאשר כל אחד מהם יקבל את הרכב ליומיים של נסיעה חווייתית. לאחר מכן, יועבר הרכב לבלוגר הבא וכך ייווצר רצף נסיעה מצפון ועד אילת - המהווה את התחנה האחרונה במסע. הבלוגרים התבקשו לנסוע לשני המקומות האהובים עליהם בקרבת אזור מגוריהם, ולכתוב על חוויותיהם בבלוג האישי שלהם. במקביל תקים פיג'ו ישראל בלוג מרכזי שילווה את הפרויקט ובו ירוכזו ה'פוסטים' מהבלוגים האישיים וכן יתאפשר מעקב אחר מיקומה של המכונית בכל רגע. זוהי פעילות שיווקית ראשונה מסוגה בענף הרכב בישראל. בזאת, מצטרפת לובינסקי לכמה מהחברות הגדולות בעולם כדוגמת ג'נרל מוטורס, סטארבקס, ונייקי, הפועלות להשתלב בזירה המתפתחת של תוכן גולשים למען יצירת תקשורת פתוחה וישירה עם קהל זה.
את הפעילות מובילים עבור פיג'ו חברת Blink וחברת האינטראקטיבi&m .