עכשיו זה כבר רשמי - קינלי זה משקה למבוגרים בלבד
לראשונה בתולדותיה משיקה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) סדרת משקאות חדשה שפותחה בהתאמה לגילאי 40+, בטעמי פרי ובגיזוז עדין. הסלוגן שילווה את המהלך הוא "שינוי מרענן" וההשקה תהיה בעלות של כ- 10 מיליון שקל.
סדרת קינלי החדשה מופחתת סוכר, מיוצרת ללא חומרים משמרים ומכילה אבץ וויטמין E הידועים כמסייעים בתחזוק המערכת החיסונית של הגוף. כמו כן , מועשר המשקה באכינצאה ותמציות תה. קינלי ישווק בשלושה טעמים: לימונענע, אפרסק, ורימונים - פירות יער, ובאריזות של 0.5 ליטר ו1.5 ליטר.
סדרת קינלי החדשה פותחה ביוזמתה של חברת קוקה-קולה ישראל וזכתה לתגובות נלהבות מצד קוקה-קולה העולמית, שסייעה רבות בתהליך הפיתוח הטכנולוגי במעבדות מתקדמות ברחבי העולם.
הגדרת פרופיל המשקה נעשתה על סמך תוצאות סדרת מחקרים רחבה ומעמיקה שערכה קוקה-קולה ישראל בקרב קהל המטרה (גילאי 40+), בה נבחנו משתנים רבים והעדפות שונות שמאפיינות אותם.
סביון בר סבר,סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל: "אנו שמחים להשיק לראשונה מותג שכל כולו תוצר של דיאלוג עם הצרכן. סדרת קינלי החדשה פותחה בהלימה מלאה לצרכים של קהל המטרה המאוד ייחודי שבחרנו - בני 40+".