טחינה "הנסיך" עולה בקמפיין טלוויזיה ב-4 מיליון שקל
הקמפיין מלווה את השקת הסדרה הממותגת החדשה - תחת הסיסמה "טחינה גלילית משובחת"
טחינה "הנסיך" יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיוני ראשון תחת הסיסמה- "טחינה גלילית משובחת" באמצעות משרד הפרסום ליכטנזון & GROUP . עלות הקמפיין כ- 4 מיליון שקל.
השף טל כהן נבחר להיות הפרזנטור של הקמפיין, אשר אמור להדגיש את חווית השימוש של טחינה גולמית משובחת.
טחינת הנסיך נוסדה בשנת 1988 בכרמיאל ע"י האחים עפיף ועיסא טנוס במטרה לייצר טחינה גולמית מסורתית באיכות גבוהה. המפעל שוכן בכפר עילבון שבגליל. החברה משווקת טחינה גולמית לשוק הקמעונאי, המקצועי, המוסדי והשוק התעשייתי.