Admail מוסיפה עוד 20 לקוחות חדשים למערכת הפרסום במייל

בין החברות שחתמו על חוזי התקשרות עם Admail - גלידות שטראוס; אחים עופר; מכבידנט ועוד - היקף העסקאות נאמד בכ-מיליון שקל
משה בנימין |

חברת Admail, המציעה מערכת חדשנית לפרסום ושיווק באמצעות הדואר האלקטרוני לקהל שבוי, הודיעה היום על חתימת חוזי התקשרות עם 20 חברות מובילות.

בין החברות נמצאות: החברה להגנת הטבע, אינפיניטי השקעות, ענני תקשורת, מדיטק, אחים עופר, בסס"ח, SPC, בית חולים אסותא, YNET, לפמ - לשכת הפרסום הממשלתית, גלידת שטראוס, ספרינט מחשבים, מלונות אזורים, BWAY, מכבידנט, מבני תעשייה, שומרה חברה לביטוח, טלדן ועוד. היקף העסקאות נאמד בכ-מיליון שקל.

מערכת Admail, הנה מערכת טכנולוגית אשר הופכת את הדואר האלקטרוני למדיום שיווקי להעברת מסרים פרסומיים נבחרים של חברות וארגונים לקהל שבוי. המוצר שמציעה החברה מאפשר להעביר מסרים פנים וחוץ ארגוניים, באמצעות הדואר האלקטרוני של עובדי הארגון.

הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לחברות לצרף באנרים שיווקיים ופרסומיים יזומים באופן אוטומטי לכל מייל היוצא מן הארגון. באמצעות שרות האדמייל, חברות יכולות להעשיר את הנמענים בתכנים ומסרים שיווקיים, כגון: הצגת מוצרים חדשים, קמפיינים, זימון לכנסים, מודעות דרושים, מבצעים מיוחדים ועוד.

תומר יגאלי, מנכ"ל Admail, מסר: "חברות רבות במשק מגלות את הכוח הטמון בפרסום על גבי תיבות מייל, אשר מאפשר חשיפה מרבית של 100% לתכנים ולמסרים השיווקיים אשר החברות מעוניינות להפיץ ולקדם חוץ ארגונית ובנוסף לשימוש בפלטפורמה לתקשורת הפנים ארגונית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה