דור אלון - "היום יותר מתמיד": דודי וויסמן בקמפיין פרסומי להחזרת התמיכה מהציבור בעקבות החרם

דודי וויסמן שומר על שקט תקשורתי ולא מגיב בכל הנוגע למאבק מול גדולי הרבנים בציבור החרדי - קמפיין שילוט חוצות חדש ינסה לעשות זאת במקומו
משה בנימין |

קבוצת דור-אלון אמנם שומרת על עמימות תקשורתית בכל הנוגע לחרם הרבנים שהוכרז כנגדה בציבור החרדי אבל היא לא שוכחת את המנוע הפרסומי שיכול למתן את העליהום התקשורתי סביב החברה.

החרם על עסקי וויסמן ובראשם "שפע-שוק", שהחל בעקבות מחאת העדה החרדית על פתיחת סניפי AM:PM של הרשת בשבת לא זכה כאמור לתגובה רשמית של אנשי הריבוע הכחול ודור-אלון ששתקו ו"שמרו בבטן" כל תגובה בנידון.

במקום זאת בחרו בקבוצה לצאת בקמפיין שילוט חוצות ברחבי הארץ באמצעות משרד הפרסום "שטרית מדיה-גרופ" במוערך בכ- 1.5 מיליון שקל תחת האמירה "דור אלון - היום יותר מתמיד".

ימים יגידו כיצד יסתיים החרם ומתי וויסמן ימצמץ או שמא במגזר החרדי יורידו את הרגל מהגז. הקמפיין עצמו נועד, מן הסתם להזכיר לצרכנים הפוטנציאליים של דור-אלון שהם עדיין כאן, במיוחד לקראת הקניות לפסח.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה