שחקן חדש בתחום מוצרי חזרה לבית הספר: הוניגמן קידס
רשת "הוניגמן קידס" משיקה בימים אלו ליין מוצרים ממותגים עם הדמות קומיקס של המותג, לקראת החזרה לבית הספר. זוהי הפעם הראשונה בה משווקת החברה מוצרי חזרה לבית הספר, עד כה התמקד המותג בפריטי אופנה לילדים. ההשקעה במהלך מסתכמת בכ-1.5 מיליון שקל.
הליין הממותג יכלול מגוון רחב של מוצרים לקראת החזרה לבית הספר כגון: תיקים, קלמרים, ארנקים, מחזיקי מפתחות, ערכת קלמר הכוללת טושים, כלי כתיבה ועוד. כמו כן, חלק ממוצרי חזרה לבית הספר יהיו בעלי גימיקים דוגמת: תיק שמתפרק לשני תיקים והופך מתיק קטן לתיק גדול.
מיתוג פריטי האופנה של "הוניגמן קידס" החל בקולקציית קיץ 2007 בעיצוב קטלוג בצורת סיפור עלילתי של קומיקס שבה דמות המותג מצילה את כולם, וכן בהקמת צ'ט וירטואלי-ויזואלי ייחודיי לילדים עם הדמות של הוניגמן.
האחים הוניגמן, יעקב ומיכה, מסרו כי "המהלך של כניסה למוצרי חזרה לבית הספר נועד להביא לסניפים את הילדים באמצעות יצירת חווית קנייה אמיתית וכן להציע להם ולהוריהם תחת קורת גג אחת מגוון גדול של קטגוריות ומוצרים שעד כה הוניגמן לא נכנסה אליהן".
עוד מסרו השניים, כי שימוש בשפה החדשה של הוניגמן קידס בצורת איורים, השואבת את סמליה מעולם התוכן של הפנטזיה והריגוש של ילדים, יוצרת למותג אטרקטיביות וערך מוסף.
להערכת האחים הוניגמן, מוצרי חזרה לבית הספר יהוו בשנה הראשונה כ-5% מסך המכירות של הרשת.
רשת הוניגמן מפעילה כ-160 חנויות מתוכן, כ-53 סניפים ברחבי הארץ למותג הוניגמן קידס.