אודות החברה

לא קונים בית בלי בדק-בית
אריאלה באייר |

בדק-בית מקבוצת קו מנחה היא כיום החברה המובילה בישראל בתחום בדיקות

ומידע לרוכשי דירה במגוון היבטים חיוניים ורואה חשיבות רבה בהבניית הרגלי

צרכנות נבונה של הציבור בתחום הנדל"ן למגורים.

ייחודה של בדק-בית הוא בתפישה השירותית והמקצו עית של one-stop-shop.

גישה זו מאפשרת הענקת מכלול סוגי המידע והבדיקות החיוניות בתחום רכישות

הנדל"ן ברמה איכותית והיקפית תחת קורת גג אחת, עם יתרון של מנגנוני בקרה רוחבית על כל שלבי התהליך ומתן פת רונות נקודתיים, בהתאמה מירבית לצרכי הלקוח.

גישה זו חוסכת ללקוח זמן, כסף ו'נפילה בין הכסאות' ומאפשרת לו שליטה גבוהה יותר, המייתרת את הטרחה להתרוצץ בין אין ספור ספקים.

לחברת בדק-בית מבחר שירותים המיועדים לשלושה סוגי לקוחות:

- שירותים לרוכשי נכס יד ראשונה

- שירותים לרוכשי נכס יד שניה

- שירותים לתקופת שנת הבדק

לקוחות החברה מקבלים דוחות מידע מפורטים במגוון רחב של היבטים, המשמשים עבורם כלי החלטה יעילים יותר בתהליך הרכישה המורכב, תוך כדי ביטול מרבית מרכיבי העמימות הנילווים אליו.

היתרון המובהק של דוחות בדק-בית הוא ביכולתם לשמש כלי מיקוח אפקטיבי בתהליך המו"מ על המחיר.

כ-60% מלקוחות בדק-בית מסתייעים בדוחות כאמצעי מוכח להפחתת המחיר המבוקש של הנכס, בעוד ש-6% מחליטים לבטל את העסקה בעקבות הגילויים במימצאי הדוחות.

לחברת בדק-בית מספר שירותים ייחודיים פרי פיתוחה הבלעדי, אשר הפכו זה מכבר ל"מצרך מבוקש" בקרב ציבור רוכשי דירות. עובדי החברה מיומנים במבחר תחומי התמחות במחלקות המקצועיות ה שונות, עם אוריינטציה שירותית והצבת אתגרים של טיפוח מצויינות.

חברת בדק-בית הוקמה מתוך זיהוי הצורך בהבניית "מנגנוני הגנה" החיוניים לרוכשי הדירות בישראל, תוך שינוי בהרגלי הצריכה, כי דירה כמו מכונית - לא קונים לפני שבודקים.

מאז הקמתה הפכה בדק-בית את תחום המידע והבדיקות לפני רכישה לסטנדרט מוביל בקרב ציבור רוכשי הדירות וכן בקרב מקצועני ענף הנדל"ן למגורים.

כמו כן לחברה מאגר מידע עשיר והיא מספקת שירותי מידע ועיבוד נתונים גיאו-דמוגרפיים למגזר העסקי, כולל סקרים יעודיים לכדאיות עסקית בהתאמה לנתוני אוכלוסיה, מפולחים לפי שכונות ואזורי מגורים.

גם אתם מוזמנים להתרשם משרותי החברה וליהנות מיתרונותיה המיוחדים העומדים לרשותכם תחת מטריית המוצרים ההיקפית של בדק-בית.

לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.