פורסייט יוצקת את פעילות מערכת Eye-Net לשלד הבורסאי של תמדא
חברת פורסייט 2.54% הדואלית (FRSX) המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, הודיעה הבוקר (ד') על חתימת הסכם מיזוג עם חברת תמדא ובעלת השליטה בה חברת איפקס הנפקות. על פי ההסכם, פורסייט תפצל את פעילותה הקשורה למערכת Eye-Net למניעת תאונות דרכים לתוך חברה בת בבעלותה המלאה, ולאחר מכן תמזג אותה לתוך תמדא.
על פי ההסכם, פורסייט תקים חברה בת, בבעלותה המלאה, ותעביר אליה, את כל זכויותיה של פורסייט, לרבות זכויות קניין רוחני, ללא תמורה. במועד השלמת עסקת המיזוג, תעביר פורסייט 100% מהון המניות של החברה הבת לתמדא, בתמורה להקצאת 74.5% ממניות תמדא. במועד השלמת העסקה, לתמדא לא יהיו נכסים או התחייבויות, ובקופת המזומנים של החברה יהיו כ-2 מיליון שקל.
עם השלמת העסקה, פורסייט תחל לספק לחברה הממוזגת שירותי פיתוח ושירותים אחרים, לצורך המשך פיתוח מערכת Eye-Net.
השלמת הסכם המיזוג כפופה לקיומם של תנאים מתלים, בין היתר, בקבלת אישור בעלי המניות של תמדא, קבלת אישור הבורסה, קבלת אישור בית המשפט המוסמך להסדר נושים בתמדא, קבלת רולינג מרשויות המס לגבי עסקת המיזוג, והתנאים הנדרשים לרישום מחדש של תמדא ברשימת המסחר הראשית של הבורסה לניירות ערך בתל-אביב.
Eye-Net הינה מערכת מבוססת תקשורת סלולרית למניעת תאונות אשר נועדה לספק התרעות בזמן אמת להולכי רגל ונהגים מפני תאונות דרכים, באמצעות שימוש בטלפונים סלולריים חכמים וברשתות סלולריות קיימות. לאחרונה הודיעה פורסייט כי השלימה בהצלחה ניסוי רב משתתפים ראשון במערכת והשיגה את כל היעדים שנקבעו מראש לבחינת הצלחתו של הניסוי.
- 7.דוד 10/05/2018 01:10הגב לתגובה זובושה למנהלת הבורסה. אם קיים מוצר איך זה שהנהלת הבורה לא שואלת למה צריך קומבינה. הרעיון מצוין אבל האם באמת קיים מוצר ולא רק הולוגרמה
- 6.מה קורה בעצם למניות בפורסייט אחרי המיזוג שלה עם תמדא? (ל"ת)ישראל 09/05/2018 18:34הגב לתגובה זו
- 5.מתי...???? מתי היא תעשה את הפריצה שלה הגיע הזמן (ל"ת)אלעד 09/05/2018 14:58הגב לתגובה זו
- 4.צחיר 09/05/2018 13:33הגב לתגובה זוהרבה כתבות בעתונות ובמדיה ומעט (אפס)הצלחות עסקיותבינתיים הרבה חברות ישראליות עוקפות את פורסייט בסיבוב וחותמות עם חברות רכב ענקמשהו כאן מאד מוזר
- 3.חחח....... סיבוני ממשיך לסבן את משקיעי פורסייט (ל"ת)השורטיסט 09/05/2018 13:29הגב לתגובה זו
- 2.תום 09/05/2018 11:27הגב לתגובה זוקומבינות
- 1.שווה לפחות 100 מיליון לאחר המיזוג (ל"ת)יצחק 09/05/2018 11:01הגב לתגובה זו

פרויקט Sea Lion יוצא לדרך: נאוויטס מאשרת FID לפיתוח בהיקף 1.8 מיליארד דולר
התגלית הרביעית בגודלה בעולם שטרם פותחה יוצאת לפיתוח בהובלת נאוויטס פטרוליום (65%) המשמשת כמפעילת הפרויקט; תחילת הפקה צפויה ברבעון הראשון של 2028, חלקה של נאוויטס בעתודות: כ-220 מיליון חביות
נאוויטס פטרוליום נאוויטס פטר יהש 2.21% מודיעה כי קיבלה החלטת השקעה סופית בפרויקט הנפט Sea Lion באיי פוקלנד, התגלית הרביעית בגודלה בעולם שטרם פותחה. החברה מחזיקה ב-65 אחוז מהפרויקט וגם משמשת כמפעילה, אחרי שקיבלה את אישור ממשלת פוקלנד לתכנית הפיתוח המפורטת ולצד חתימה על הסכם הגנת השקעות. במסגרת ההחלטה הוארך תוקף הרישיון ל-35 שנה, מה שמסמן את המעבר לשלב ביצוע מלא.
היקף הפיתוח לשלב א' עומד על כשני מיליארד דולר, מתוכם חלקה של נאוויטס הוא כ-1.17 מיליארד דולר. לפי הערכות החברה, העתודות (2P) הצפויות לה מהפרויקט יעמדו על כ-220 מיליון חביות נפט אקוויוולנטיות, כשהפקה ראשונה מתוכננת לרבעון הראשון של 2028. במקביל להסכם ההשקעה גובשה מסגרת מימון רחבה: כ-650 מיליון דולר יועמדו כהלוואות לטובת הפיתוח, ואילו ההון העצמי שנאוויטס צפויה להזרים יעמוד על כ-734 מיליון דולר, כולל רכיב הלוואה למימון חלקה של השותפה Rockhopper, שיוחזר בהמשך מהתזרים החופשי.
החברה כבר החלה להיערך תפעולית לשלב הפיתוח וחתמה על הסכמים משמעותיים, בהם חכירה והיערכות לשדרוג מתקן FPSO שיפעל באתר למשך עד 20 שנה. בנוסף נחתמו חוזים לקידוחים, לשירותי השלמות, לציוד תת-ימי, לצנרת ולמערכות תפעוליות נלוות, מה שמצביע על כניסה למתווה ביצוע מואץ לקראת 2027 ו-2028.
יו"ר נאוויטס, גדעון תדמור: "החלטת ה-FID בפרוייקט SEA LION מהווה הוכחה
נוספת ליצירתיות לנחישות של נאוויטס וליכולתה להפוך תגליות שטרם פותחו להצלחות יוצאות דופן. נאוויטס מובילה כעת את פרויקט SEA LION לפיתוח שצפוי לייצר ערך רב למשקיעים ולהביא בשורה גדולה של צמיחה ושגשוג כלכלי חסר תקדים לתושבי פוקלנד"
הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגת"א 35 זינק 1% ונעל בשיא של 3,604 נק'; הבנקים הוסיפו 1.5%, ת"א ביטוח זינק כ-3%
התנועות במדדים:מדד ת"א 35 1% מדד ת"א 90 -0.58% מדד ת"א 125
דולר שקל רציף 0.3%
BITCOIN -0.09%
מחזור המסחר הסתכם על 3.578 מיליארד שקל
