גרף

מנכ"ל פריון: "נהיה חברה ענקית - נגיע למעו"ף", המניה מזנקת 6.5%

מנדלבאום נותר אופטימי וכיוון גבוה בכנס משקיעים שערכה גלברט כהנא: "נתחרה ראש בראש על הובלת תחום החיפושים וההפצה בעולם"
חן דרסינובר |

לאחר שהודיעה אתמול על מיזוג עם החברה הפרטית קונדואיט, פריון נטוורק ערכה היום (ג') במשרדי חברת קשרי המשקיעים ויחסי הציבור גלברט כהנא שבמגדלי עזריאלי כנס משקיעים לגופים המוסדיים. חדר הישיבות בקומה ה-38 שבמגדל המשולש היה מלא עד אפס מקום וכלל כ-60 איש, רובם אנליסטים ומנהלי השקעות באותם גופים מוסדיים שיידרשו לאשר את העסקה במסגרת אסיפת בעלי המניות שצפויה להיערך בחודש נובמבר הקרוב.

משקיעי פריון לא התרשמו אתמול מעסקת המיזוג, והמניה סגרה את יום המסחר בירידות שערים חדות של 16% ובמחזור מסחר גבוה יחסית של 16 מיליון שקל. ניכר כי מחזיקי המניות הקיימים של פריון הגיבו בשלילה לדילול הצפוי בהחזקותיהם, לאחר שאלה יחזיקו כ-19% בלבד ממניות חברת האינטרנט לאחר השלמת המיזוג, כמו גם ממכפיל הרווח של אותה חברה ממוזגת שמשקפת תחזית רווח אופטימית למדי שיכול ולא תצא אל הפועל בשוק סרגלי הכלים המאתגר. היום המניה מתקנת ורושמת עלייה של 6.5% במחזור מסחר גבוה של כ-12 מיליון שקל.

בכל מקרה, השותף בקרן ההון סיכון בנצ'מרק מייקל אייזנברג התייחס אתמול במסגרת מסיבת עיתונאים שערכה קונדואיט במשרדיה שבנס ציונה לירידה החדה במחיר המניה, ונותר אופטימי מאוד. לדבריו, "אני מאמין שהמחיר (של מניית פריון - ח' ד') יעלה עד שהעסקה תיסגר והמילה התחתונה תהיה תוך שנה - שנה וחצי".

מנדלבאום: "מדובר בשתי חברות שביחד שוות 3"

מנכ"ל פריון ג'וזף מנדלבאום והשותף בקרן ההון סיכון בנצ'מרק מייקל אייזנברג הציגו גם היום את משנתם ביחס למיזוג בין שתי החברות. לדברי מנדלבאום, "מדובר בקומבינציה של שני כוחות, בין פריון לבין חטיבת ה-Client Connect של קונדואיט. אנחנו למעשה רכשנו את קונדואיט. מדובר במשהו שאנחנו בהחלט מאמינים בו - אנחנו נקים חברה ענקית שתהיה הגדולה ביותר בישראל, וזו רק ההתחלה. החברה הממוזגת צפויה לגדול, ובשנים הבאות נוכל לראות שיפור משמעותי בתוצאות הכספיות. אין בעל שליטה שישלוט בחברה, ופריון תישאר עצמאית. הקומבינציה בין שתי החברות היא החלק המרגש בנושא הזה".

עוד הוסיף מנדלבאום כי "המספרים מדברים בשם עצמם. ב-2014 נראה הכנסות גבוהות יותר מ-367 מיליון דולר ב-12 החודשים האחרונים (מיוני 2012 עד יוני 2013). ב-2013 ההכנסות בוודאות ימשיכו לצמוח ויהיו גבוהות יותר, וב-2014 תימשך הצמיחה. יש עסקים שמיזוגים בין שני חברות מביאות לתוצאה של פחות מ-2. לא במקרה שלנו. מדובר בשתי חברות שביחד שוות 3".

מנדלבאום: "נתחרה ראש בראש על הובלת תחום החיפושים וההפצה הדיגיטלית"

מנדלבאום התייחס להשלכות המיזוג עם קונדואיט. לדבריו, "לקונדואיט פלטפורמת לקוחות מצוינת שיכולה ליצור חברה ממוזגת אחת חדשה וגדולה יותר. אנו שואפים להיות חברת האינטרנט הגדולה ביותר בישראל ולעקוף גם את השחקנית השנייה בגודלה בעולם, כך שבעתיד נוכל להתחרות ראש בראש על הובלת תחום החיפושים וההפצה הדיגיטלית. העדפנו לפצל את שתי החטיבות בקונדואיט, כאשר חטיבת האפליקציות והמובייל תפעל באופן עצמאי. 99% מהמכירות הצפויות יגיעו מהשותפות עם פריון, בעוד שרק כ-1% מההכנסות באות מהחטיבה העצמאית".

"במסגרת תוצאות הרבעון השלישי והרבעון הרביעי, כחלק מהשקיפות שאנו דוגלים בה, נכלול את התוצאות של חטיבת ה-ClientConnect של קונדואיט. אסיפת בעלי המניות תהיה ככל הנראה במחצית חודש נובמבר. מדובר בעסקת מניות, ללא חוב וללא מס. יש לנו 3-4 שותפויות חזקות ואני בהחלט בטוח שהחברות ימשיכו בשיתוף פעולה מלא איתנו. למייסדים יש לוק אפ של שנתיים, ולעובדים יהיה תקופת לוק אפ ארוכה יותר כדי למנוע שחרור בלתי מבוקר של מניות לשוק ופאניקה".

מנדלבאום סיים ואמר כי "הכישרון של אנשים בישראל הוא פנומנאלי, ולא נופל מעובדים בעמק הסיליקון ובמקומות אחרים. אני ציוני ובהחלט מאמין בשותפות חזקה בין שתי חברות ישראליות. אנחנו בקבוצת החברות העליונה במדד ת"א 75, ואנו שואפים להיות חלק ממדד המעו"ף בת"א במהלך השנים הבאות".

אייזנברג נשאל מדוע קונדואיט ביקשה לבצע מיזוג עם פריון במקום לבצע הנפקה ראשונית בוול סטריט, השיב אייזנברג כי "ההנהלה של קונדואיט עדיין לא מגובשת לחלוטין כדי להיות חברה ציבורית בוול סטריט, וזה בוודאות היה לוקח זמן רב יותר. ההנהלה של פריון היא הנהלה חזקה עם ניסיון רב, נקיית כפיים, דבר שלבטח יועיל לשתי החברות בהמשך הדרך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלדד צינמן
צילום: יחצ
דוחות

מור גמל ופנסיה: צמיחה בהכנסות אבל הרווח כמעט לא עלה

למרות עלייה של כ-22% בהכנסות ברבעון השלישי, הרווח הנקי של מור גמל ופנסיה עלה בכ-4% בלבד; ההוצאות הכוללות קפצו ב-23%, בין היתר בשל גידול בעמלות סוכנים, עלייה בהוצאות שכר והוצאה מבוססת מניות של כ-6.3 מיליון שקל, מה ששחק כמעט את כל הגידול בשורה העליונה

תמיר חכמוף |

מור גמל ופנסיה מור גמל פנסיה -1.25%   פרסמה את דוחות הרבעון השלישי לשנת 2025 המצביעים על המשך צמיחה בהכנסות, אך השורה התחתונה נותרה כמעט ללא שינוי.

הכנסות החברה, בניהולו של אלדד צינמן, מנכ"ל מור גמל ופנסיה, עמדו ברבעון השלישי של 2025 עמדו על כ-171.2 מיליון שקל, עליה של כ-22% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה בהכנסות מקורה בעלייה בהיקף הנכסים המנוהלים, לאור פעילותה של חטיבת הלקוחות וערוצי הפצה שמנוהלת על ידי אורי קיסוס, משנה בכיר למנכ"ל מור השקעות, אשר מאפשרת לכלל חברות הקבוצה ליהנות מסינרגיה בפעילותן.

נכון ל-13 בנובמבר 2025 היקף הנכסים המנוהלים על ידי מור גמל ופנסיה עמד על כ-117 מיליארד שקל, צמיחה של כ-34% מתחילת שנת 2025. מתוך סך היקף הנכסים, כ-15.5 מיליארד שקל מנוהלים בקרנות הפנסיה שהחלו את פעילותן בחודש מאי 2022. החברה עדכנה בדוחות כי פעילות הפנסיה צפויה להגיע לאיזון במהלך שנת 2027.

עם זאת, ההוצאות עלו משמעותית. עמלות הוצאות שיווק ורכישה עלו לכ-64.5 מיליון שקל לעומת 66.5 מיליון שקל, והוצאות הנהלה וכלליות עלו לכ-52.8 מיליון שקל לעומת 45.9 מיליון שקל אשתקד. העלייה נובעת בין היתר מהוצאות גבוהות לעמלות סוכנים, גידול בהוצאות שכר והוצאה גדולה מבוססת מניות בגובה של כ-6.3 מיליון שקל. כולל הוצאות מימון (שרשמו ירידה קלה לעומת הרבעון המקביל), סך ההוצאות עמד על 141.2 מיליון שקל לעומת 114.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה, עלייה של 23% ששחקה את מרבית הגידול בהכנסות.

הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2025 עמד על 18.9 מיליון שקל, צמיחה של כ-4% בלבד ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-18 מיליון שקל, אשר מצטרפים ל-39 מיליון שקל שחולקו השנה.

נתונים נוספים

מעבר לעלייה בהכנסות, הדוח של מור גמל ופנסיה מציג תמונה חיובית של המשך התרחבות בקצב מהיר: מספר העמיתים הכולל חצה את רף המיליון והגיע ליותר מ-1.01 מיליון חשבונות, גידול חד של כמעט 180 אלף עמיתים בתוך שנה. הצמיחה הזו נובעת מהרחבת הפעילות בכל הערוצים, ומורגשת היטב גם בהיקף הנכסים, שעמד בסוף הרבעון על כ-112.9 מיליארד שקלים, ובתאריך העדכני אף טיפס ל-117 מיליארד. מדובר בזינוק של כ-34% מתחילת השנה, שהגיע משילוב של צבירות נטו גבוהות ותשואות חיוביות בשוק.

אלדד צינמן
צילום: יחצ
דוחות

מור גמל ופנסיה: צמיחה בהכנסות אבל הרווח כמעט לא עלה

למרות עלייה של כ-22% בהכנסות ברבעון השלישי, הרווח הנקי של מור גמל ופנסיה עלה בכ-4% בלבד; ההוצאות הכוללות קפצו ב-23%, בין היתר בשל גידול בעמלות סוכנים, עלייה בהוצאות שכר והוצאה מבוססת מניות של כ-6.3 מיליון שקל, מה ששחק כמעט את כל הגידול בשורה העליונה

תמיר חכמוף |

מור גמל ופנסיה מור גמל פנסיה -1.25%   פרסמה את דוחות הרבעון השלישי לשנת 2025 המצביעים על המשך צמיחה בהכנסות, אך השורה התחתונה נותרה כמעט ללא שינוי.

הכנסות החברה, בניהולו של אלדד צינמן, מנכ"ל מור גמל ופנסיה, עמדו ברבעון השלישי של 2025 עמדו על כ-171.2 מיליון שקל, עליה של כ-22% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה בהכנסות מקורה בעלייה בהיקף הנכסים המנוהלים, לאור פעילותה של חטיבת הלקוחות וערוצי הפצה שמנוהלת על ידי אורי קיסוס, משנה בכיר למנכ"ל מור השקעות, אשר מאפשרת לכלל חברות הקבוצה ליהנות מסינרגיה בפעילותן.

נכון ל-13 בנובמבר 2025 היקף הנכסים המנוהלים על ידי מור גמל ופנסיה עמד על כ-117 מיליארד שקל, צמיחה של כ-34% מתחילת שנת 2025. מתוך סך היקף הנכסים, כ-15.5 מיליארד שקל מנוהלים בקרנות הפנסיה שהחלו את פעילותן בחודש מאי 2022. החברה עדכנה בדוחות כי פעילות הפנסיה צפויה להגיע לאיזון במהלך שנת 2027.

עם זאת, ההוצאות עלו משמעותית. עמלות הוצאות שיווק ורכישה עלו לכ-64.5 מיליון שקל לעומת 66.5 מיליון שקל, והוצאות הנהלה וכלליות עלו לכ-52.8 מיליון שקל לעומת 45.9 מיליון שקל אשתקד. העלייה נובעת בין היתר מהוצאות גבוהות לעמלות סוכנים, גידול בהוצאות שכר והוצאה גדולה מבוססת מניות בגובה של כ-6.3 מיליון שקל. כולל הוצאות מימון (שרשמו ירידה קלה לעומת הרבעון המקביל), סך ההוצאות עמד על 141.2 מיליון שקל לעומת 114.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה, עלייה של 23% ששחקה את מרבית הגידול בהכנסות.

הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2025 עמד על 18.9 מיליון שקל, צמיחה של כ-4% בלבד ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-18 מיליון שקל, אשר מצטרפים ל-39 מיליון שקל שחולקו השנה.

נתונים נוספים

מעבר לעלייה בהכנסות, הדוח של מור גמל ופנסיה מציג תמונה חיובית של המשך התרחבות בקצב מהיר: מספר העמיתים הכולל חצה את רף המיליון והגיע ליותר מ-1.01 מיליון חשבונות, גידול חד של כמעט 180 אלף עמיתים בתוך שנה. הצמיחה הזו נובעת מהרחבת הפעילות בכל הערוצים, ומורגשת היטב גם בהיקף הנכסים, שעמד בסוף הרבעון על כ-112.9 מיליארד שקלים, ובתאריך העדכני אף טיפס ל-117 מיליארד. מדובר בזינוק של כ-34% מתחילת השנה, שהגיע משילוב של צבירות נטו גבוהות ותשואות חיוביות בשוק.