מסעדות מומלצות באזור הגליל המערבי
- אורי בורי, עכו – המסעדה הוותיקה ממוקמת במבנה היסטורי ישן המשקיף על הנוף הימי המושלם של עכו העתיקה. הנוף משלים למעשה את התפריט הימי של המסעדה, הכולל מבחר דגים, פירות ים ואפילו מבחר מנות צמחוניות טעימות להפליא. חומרי הגלם הם איכותיים וטריים, המנות הן משובחות וייחודיות, והשירות הוא מסור, אדיב ומצוין.
- כתובת: רחבת המגדלור ברחוב ההגנה. שעות פתיחה: כל יום ראשון עד שבת, 23:00 – 12:00.
- מיכאל – ביסטרו מקומי, לימן – המסעדה ממוקמת בלב נוף פסטורלי, רומנטי ושקט. מראה המסעדה משלים את החוויה הכפרית עם חיפוי עץ, וצבעוניות חמימה. התפריט יצירתי ומעניין המציע מנות בשריות, מנות דגים, ראשונות מעניינות וסלטים. מנות גדולות ומשובחות.
- כתובת: רחוב הגפן 43, לימן, מרחק 10 דקות נסיעה מנהריה. שעות פתיחה: רביעי עד שישי מ- 00:00 – 18:00; שבת מ- 00:00 –12:00.
- קוצ'ינלה, בצת – בצת הוא מושב יפהפה והמסעדה מצליחה להתאים את עצמה לנוף המקומי ובמקביל לשמור על פשטות נעימה, רומנטית וביתית. ריהוט כהה, חלל כפרי, קמין עצים מרשים וקירות מעוטרים בצילומי אוויר נוסטלגיים של המושב. מדובר בעסק משפחתי המתנהל בניצוחה של ענת ניר. תפריט השף לקוח מעולם הקולינריה האיטלקי וכולל מבחר פסטות מרשימות, מנות בשריות ומנות דגים.
- כתובת: בצת. שעות פתיחה: יום ראשון עד חמישי מ- 12:30-21:30
- מסעדת הצוק, ראש הנקרה – מסעדת שף כשרה יפהפייה המאפשרת לסועדים להתרשם מנוף הגלים המהפנט הנשקף מהחלונות פנורמיים. החוויה הקולינארית מרשימה במקביל ומציעה מטעמים קולינריים עשירי תיבול מהמטבח הים תיכוני. המנות הטעימות מעוצבות ומוגשות בקפידה.
- כתובת: מתחם ראש הנקרה. שעות פתיחה: ראשון־ חמישי 12:00־22:00, שישי 11:00־15:00.
- אדלינה, כברי – מסעדת שף מרשימה המעוצבת בסגנון כפרי-אירופאי אל מול אופק מרחבי של מטעים וחוף תכול וצלול. מסעדה שקטה ונעימה המציעה תפריט מעניין באווירה ספרדית- ים תיכונית. מנות ראשונות לא שגרתיות, מנות עיקריות של בשרים ודגים ותפריט קינוחים עשיר. במסעדה ניתן לערוך אירועים גדולים בין 120 ל-240 איש.
- כתובת: כברי. שעות פתיחה: יום שני עד חמישי – 22:00 – 12:00
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
