עכשיו זה רשמי: ספוטיפיי מעלה את מחיר המנויים ב-1 דולר
לאחר 12 שנים, שירות הזרמת המוזיקה ספוטיפי (Spotify), מעלה את מחיר המנוי שלו בארה"ב ובשורה של מדינות (כולל ישראל). מנוי הפרימיום של החברה יעלה כעת 10.99 דולר לחודש, עלייה של 1 דולר ביחס למחיר הקודם, כך הודיעה היום החברה.
מאז השקתה בארה"ב ב-2011, גבתה ספוטיפיי 9.99 דולר עבור מנוי הפרימיום שלה, אך כעת בחברה בוחרים להעלות מחירים. "כדי שנוכל להמשיך לחדש, אנו משנים את מחירי הפרימיום שלנו במספר שווקים ברחבי העולם", כתבה החברה בפוסט בו הכריזה על העלייה. "העדכונים האלה יעזרו לנו להמשיך לספק ערך למעריצים ולאמנים בפלטפורמה שלנו."
לצד העלאת המחיר עבור מנוי פרימיום בודד, בחברה העלו גם את המחיר של מנוי זוגי (Duo) מ-12.99 דולר ל-14.99 דולר, מנוי משפחתי (Family) יעלה עתה 16.99 דולר, לעומת 15.99 דולר עד כה, ומנוי סטודנט יעלה גם הוא ב-1 דולר ל-5.99 דולר. על פי החברה, מנויים קיימים יזכו תקופת חסד של חודש לפני כניסתו לתוקף של התמחור החדש.
העלאת המחירים היום של ספוטיפיי מגיע לאחר צעדים דומים בחודשים האחרונים מצד מתחרותיה בשוק שירות הזרמת המוזיקה. אפל הייתה הראשונה להכריז על המהלך באוקטובר האחרון, ולאחריה הודיעה גם אמזון על עלייה דומה, כשגם שירותים כמו Tidal ויוטיוב פרימיום (YouTube Music Premium) הכריזו על עליות החודש. מנכ"ל החבר, דניאל אק, רמז בעבר על עליית מחירים במהלך שיחת המשקיעים לאחר פרסום הדוחות, כאשר אמר שהחברה "מוכנה להעלות מחירים".
- עושה זאת שוב: דיפלומט מעלה מחירים ב-15%
- 33% מהעסקים מאפשרים עבודה מהבית; מחצית מהם יעלו מחירים בקרוב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.גילי 24/07/2023 17:58הגב לתגובה זולקצת יותר מאשר 0.003 סנט להשמעה? האם האמנים יקבלו את המגיע להם קצת יותר מהר מאשר שנה (במקרה הטוב)?
- המגיב 24/07/2023 19:24הגב לתגובה זוצריך להעלות את מחיר המניה. האמנים לא יקבלו שום תוספת. המשתמשים צריכים להראות להם שזה לא עובר בשתיקה - ולבטל מנויים. אבל - החיוב אוטומטי, והם לא ישימו לב לעוד דולאר אחד בחיוב האשראי.
- 1.המגיב 24/07/2023 16:59הגב לתגובה זושיכלתם להעביר הלאה, או לשמור, היום - משלמים הון, על אוויר.
אייל פרוינד מנכ״ל איזופ, צילום: עודד קרנימהאופציה ועד ההנפקה: ESOP מבית הפניקס ו-Slice Global משיקות פלטרפומה לניהול תגמול הוני
שיתוף פעולה חדש מציע לחברות הייטק פתרון דיגיטלי מלא לניהול אופציות, נאמנות ומיסוי - מההקצאה הראשונה ועד ההנפקה
אתם יכולים להסתכל על זה כסימן נוסף להתאוששות בהייטק. עוד גיוסים, עוד תוכניות אופציות, ועוד עובדים שמצפים מהחברות לגמישות ויעילות בניהול ההטבות ההוניות שלהם. על הרקע הזה מודיעים חברת Slice Global Equity ו-ESOP מבית הפניקס בית השקעות על שיתוף פעולה שמטרתו לספק לחברות ההייטק הישראליות פתרון כולל לניהול תגמול הוני מהשלב הראשוני של הקצאת אופציות ועד לשלב ההנפקה או האקזיט. המהלך מאחד בין טכנולוגיית אקוויטי מתקדמת לבין מעטפת נאמנות לפי סעיף 102, ליווי רגולטורי ומיסויי, ומציע לחברות ניהול מקצה לקצה של כל תהליך התגמול ההוני בפלטפורמה אחת.
המערכת החדשה תכלול ניהול קאפ-טייבל ותוכניות אופציות ו-RSU בזמן אמת, אינטגרציה עם מערכות HR ו-Finance, ניהול רגולציה ומיסוי בישראל ובעולם, הפקת דוחות פיננסיים ואנליטיקה מתקדמת, לצד סימולציות של דילול, סבבי השקעה ותרחישי אקזיט או הנפקה בלחיצת כפתור. השילוב בין ESOP לבין Slice נועד להקל על מנהלים ויזמים בהתמודדות עם תהליכי התגמול, תוך שמירה על שקיפות לעובדים ועל עמידה בתקנים בינלאומיים.
Slice Global Equity פועלת כפלטפורמה לניהול אקוויטי גלובלי המאפשרת למחלקות הכספים בארגונים, משפט ומשאבי אנוש לנהל את מערך ההון במקום אחד. בין הלקוחות שלה נמנות חברות כמו WIZ, Guesty ו-VAST. ESOP.
ESOP פועלת כבר למעלה משני עשורים ומנהלת אלפי נאמנויות לפי סעיף 102, כולל ליווי הנפקות, מימושי אופציות וייעוץ משפטי ומיסויי לחברות פרטיות וציבוריות.
אייל פרוינד, מנכ"ל ESOP מבית הפניקס מסר: "זה חיבור מהסוג שלא רק מייצר ערך אלא מייצר פרספקטיבה חדשה. החברות ייהנו לראשונה גם ממערכת טכנולוגית מתקדמת לניהול כל התוכנית וגם ממעטפת שירות אנושית ורגולטורית מההקצאה הראשונה ועד ההנפקה או המכירה."
זיו שילון והילה ערן-זיק - צילום ישראל הדרידיסקונט ונימבל משיקים פתרון דיגיטלי חדש להקדמת תשלומים לעסקים
מהלך משותף לדיסקונט ולחברת הפינטק 'נימבל' של זיו שילון, מעניק ללקוחות העסקיים פתרון מימון דיגיטלי חדשני להקדמת תשלומי ספקים; שיתוף הפעולה שנחתם בין החברות יאפשר לדיסקונט להציע לעסקים פתרונות מימון מבוססי דאטה באופן דיגיטלי
בנק דיסקונט דיסקונט -0.5% וחברת נימבל (Nimble)חתמו על הסכם התקשרות שירחיב את מגוון פתרונות המימון הדיגיטליים שדיסקונט מציע ללקוחותיו העסקיים , וינגיש עבורם כלים טכנולוגיים גמישים ופשוטים לשימוש .
נימבל,
של היזמים זיו שילון ואור קומיסר, פיתחה פלטפורמה טכנולוגית חדשנית למימון חשבוניות לעסקים אשר משלבת התממשקות ישירה עם מערכות מידע ארגוניות ו יכולות איסוף וניתוח דאטה. באמצעות הפלטפורמה של נימבל, הספקים של לקוחות דיסקונט יוכלו להקדים תשלומים בגין שירותים או מוצרים
שכבר סופקו ואושרו ע"י הקונה באופן פשוט, מאובטח ומ יידי. נימבל, הממוצבת כאחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בתחום ה-Finance Chain Supply, פיתחה כלים ייחודיים שהופכים את המימון לזמין, מהיר ומותאם אישית, ובכך יוצרת ערך כפול: גם צמיחה של עסקים וגם חיזוק היציבות הכלכלית
במשק.
עבור דיסקונט, שיתוף הפע ולה עם נימבל הינו המשך ישיר לאסטרטגיית ההובלה הדיגיטלית של הבנק. הפתרון המשותף צפוי לאפשר ללקוחות העסקיים של הבנק גישה למימון תזרימי ע"י הקדמת תשלומים לאחר אישור הקונה. שיתוף הפעולה ייתן מענה נוסף לצרכי הלקוחות של
דיסקונט בנושא התשלום לספקים והפלטפורמה של נימבל משתלבת היטב בסל השירותים הקיים, וממצבת את דיסקונט כשחקן מרכזי בחדשנות הבנקאית .
דבר החברה
הילה ערן -זיק, ראשת החטיבה העסקית בדיסקונט: "בעידן של אתגרים
כלכליים ועסקיים, חשוב לנו להמשיך ולעמוד לצד לקוחותינו ולהציע מגוון מוצרים ושירותים פיננסיים שיסייעו להם להמשיך לצמוח ולשגשג. שיתוף הפעולה עם נימבל מאפשר לנו להרחיב את סל המוצרים ולהציע פתרון חדשני, מהיר ונגיש והוא עוד צעד חשוב בדרך של דיסקונט לחיזוק ותמיכה
במגזר העסקי בישראל".
- וויקס ו-Unit משיקים שירות בנקאות עסקית
- חברת הפינטק הישראלית april גייסה 38 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
זיו שילון , מנכ"ל נימבל: "אנחנו בנימבל נרגשים וגאים להשיק את שיתוף הפעולה האסטרטגי עם דיסקונט, שמביא לידי ביטוי את החזון שלנו להפוך את מימון שרשרת האספקה לחכם, מהיר ודיגיטלי, כזה שמותאם
לעידן שבו תזרים המזומנים של עסקים חייב להיות גמיש ומבוסס דאטה. הפלטפורמה שפיתחנו מחברת בין עולם מערכות המידע, הדאטה והפיננסים ומאפשרת לספקים לקבל תשלום מוקדם בצורה פשוטה, אוטומטית ובטוחה, תוך מינימום התערבות מצד הלקוח . העבודה המשותפת עם דיסקונט הוכיחה שכאשר
משלבים בין טכנולוגיה פורצת דרך לבין מוסד פיננסי מוביל עם מחויבות אמיתית לחדשנות, אפשר לייצר ערך אמיתי הן ל עסקים הקטנים והבינוניים והן לחברות הגדולות במשק. זהו רק הצעד הראשון בדרך להתרחבות משמעותית גם לשווקים נוספים, ולביסוס נימבל כחברה שמובילה את תחום ה-Finance
Chain Supply בישראל ומחוץ לה ".
