דז Dazz
צילום: נתנאל טוביאס

חברת הסייבר הישראלית דאזז גייסה 50 מיליון דולר

איתן גרסטנפלד |

חברת הסייבר הישראלית דאזז (Dazz), שפיתחה פלטפורמה לתעדוף ותיקון אוטומטי של חולשות אבטחה באמצעות בינה מלאכותית, השלימה גיוס הון של 50 מיליון דולר. הגיוס הגיוס, שנערך בקרב המשקיעים הקיימים של דאזז, כלל גם רכיב סקנדרי בהיקף של מיליוני דולרים בודדים. מאז הקמתה גייסה דאזז סכום כולל של כ-110 מיליון דולר.  

בשנה האחרונה החברה רשמה צמיחה מואצת, לרבות עלייה של כ-400% בהיקף ההכנסות השנתיות (ARR) ומעניקה כיום שירותים לתאגידים מובילים בתחומי הפיננסים, טכנולוגיה, בריאות ופארמה, קמעונאות וייצור - ביניהם BHG Financial, Healthfirst, Taxslayer, Incomm Payments, Dexcom, iCapital, Abnormal Security. החברה מעסיקה כיום כ-125 עובדים במשרדיה בארצות הברית, באירופה ובישראל, וצפויה לגייס לעשרות משרות נוספות בחודשים הקרובים.  

דאזז הוקמה בשנת 2021 על ידי מרב בהט (מנכ״לית), תומר שוורץ (סמנכ״ל טכנולוגיות) ויובל אופיר (סמנכ״ל מחקר ופיתוח). החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת אוטומציה ובינה מלאכותית לזיהוי, תיעדוף ותיקון מהיר ואפקטיבי של חולשות האבטחה בסביבות הענן בארגונים. הפלטפורמה מרכזת את מיליוני ההתראות שמתקבלות מכלי זיהוי החולשות השונים בארגון, מתעדפת את החולשות הקריטיות ביותר שדורשות תיקון ומאפשרת למהנדסים ולמפתחים לתקן אותם באופן אוטומטי - באמצעות ניתוח מקור החולשה ומתן הנחיות ברורות לתיקון שלה, כמו הפנייה לריסורס או לשורת הקוד הרלוונטית. בכך, החברה שואפת לקצר באופן משמעותי את זמני תיקון החולשות ולסגור את פערי האבטחה תוך שעות בודדות.

מרב בהט, מייסדת ומנכ"לית Dazz: ״במציאות בה פרצות אבטחה מתרחשות מדי 11 שניות, ארגונים זקוקים לפתרון שלא רק יזהה את איומי הסייבר המשתנים - אלא גם יתקן אותם. דאזז, שהייתה לחלוצת תחום ה-Remediation (תיקון חולשות אבטחה) בתעשייה העולמית, פיתחה פתרון חדשני לצמצום החשיפה (exposure) במעטפת ההגנה של ארגונים והגיוס הנוכחי צפוי לתמוך בהמשך הצמיחה המשמעותית של החברה. אנחנו נרגשים להמשיך ולשתף פעולה עם קרנות הסייבר המובילות בעולם במטרה לפשט את תהליך תיקון חולשות האבטחה ולעזור ללקוחותינו להילחם במתקפות הסייבר המתבססות יותר ויותר על בינה מלאכותית, באמצעות טכנולוגית הבינה המלאכותית״. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד

יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד