משרדי אדובי
צילום: טוויטר

אדובי משיקה גרסה חדשה למובייל - ייצור תוכן לרשתות בעזרת AI

חברת התוכנה תאפשר למשתמשים לייצר תוכן ישירות דרך הסמארטפון בגרסה חדשה של שירות האקספרס שלה
אדיר בן עמי |

ענקית התוכנות הגרפיות אדובי ADOBE INC השיקה היום (חמישי) גרסת מובייל של תוכנת האדובי אקספרס שלה, הכוללת כלי רב שימושי ליצירת תוכן מבוסס בינה מלאכותית לרשתות חברתיות ועוד, כאשר קהל היעד העיקרי של הכלי הם מעצבים ועסקים קטנים. 

אדובי הוסיפה יכולות בינה מלאכותית לגרסאות הדפדפן ושולחן העבודה של אקספרס כבר לפני שישה חודשים. הגרסה החדשה מאפשרת למשתמשים לייצר תוכן ישירות דרך הסמארטפון שלהם, כאשר האפליקציה הושקה היום במספר שפות ובמספר שווקים שונים. השימוש הבסיסי באקספרס הוא כאמור ללא תשלום, אך המשתמשים יצטרכו לשלם בשביל לקבל שירותים מתקדמים יותר. 

אקספרס מציעה יכולות מבוססות בינה מלאכותית ליצירת תמונות, ווידיאו ולעיצוב. הכלי מכיל תכונות שהוכרזו עוד בחבילת ה-Firefly AI של החברה, כמו יצירת תמונות מטקסט, אפקטים בטקסט ו"מילוי יצירתי" לעריכת תמונות. בנוסף, קיימים גם כלים להנפשה ויצירת כתוביות לסרטונים.

הגרסאות בתשלום של אקספרס יכללו יכולות מורחבות, כולל היכולת לייצר יותר תוכן AI, לעצב מחדש תוכן שנוצר עבור פלטפורמה ספציפית לאחת אחרת ולתזמן פוסטים במדיות החברתיות. בנוסף, מגבלות השימוש עבור מנויים יהיו גבוהות יותר, כך שהם יוכלו לייצר הרבה יותר תוכן ממשתמש חינמי. 

מוקדם יותר השבוע הודיעה אדובי כי הוא עובדת על מודלים של AI עבור וידיאו, אודיו ותלת מימד וחשפה כלי וידיאו חדשים עבור תוכנת Premiere Pro שלה, כולל יכולת להסיר או להוסיף אובייקטים בסצינה בסרטונים. לפי החברה, התוכנה תהיה מסוגלת בסופו של דבר לערוך תוכן שנוצר על ידי כלי הבינה המלאכותית השונים. 

בדוחותיה לרבעון הראשון אדובי רשמה רווח למניה של 4.48 דולר על הכנסות של 5.18 מיליארד דולר. הצפי בוול-סטריט היה לרווח למניה של 4.38 דולר עם הכנסות של 5.14 מיליארד דולר. החברה צופה לרבעון השני רווח למניה של 4.35-4.4 דולר, בעוד צפי האנליסטים עומד על 4.38 דולר. אדובי הודיעה אז גם על תוכנית לרכישה חוזרת של מניות בגובה 25 מיליארד דולר.

"אדובי השיגה הכנסות שיא ברבעון הראשון והציגה מומנטום חזק ברחבי פלח ה-Cloud של החברה", אמר מנכ"ל אדובי שנטנו נראיין. "עשינו עבודה מדהימה ורתמנו את הכוח של הבינה מלאכותית על מנת לספק חדשנות פורצת דרך בכל סל המוצרים שלנו".

קיראו עוד ב"BizTech"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד

יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד