תומר יוספי
צילום: הפועל חיפה פייסבוק

כבש וסיים רצף של 8 הפסדים בדרבי החיפאי: כמה שווה תומר יוספי?

אחד משחקניה הטובים ביותר של הפועל חיפה מתחילת העונה סיפק תצוגה נהדרת אמש. כמה שילמה הקבוצה על השאלתו?
יובל כרמל |

רבות עוד ידובר על הפועל חיפה מודל 23/24. חניכיו של רוני לוי, שלא מתהדרים בתקציבי ענק או שמות גדולים, הצליחו בשקט בשקט להתגנב אל המקום הרביעי כשהם רחוקים 2 נקודות בלבד מהפועל באר שבע החזקה.

אמש (ראשון) הצליחו האדומים לחלץ נקודה חשובה בדרבי החיפאי שנגמר בתוצאה 1:1. לדעת רבים, מצטיין המשחק היה הקשר תומר יוספי, שפשוט היה בכל מקום על המגרש ואף כבש את השער שסיים רצף של 8 ניצחונות של הירוקים מהכרמל בקרב על השליטה בעיר.

עם הכדור. יוספי (הפועל חיפה פייסבוק)

יוספי, 25, משמש כאחד מעמודי התווך של הפועל חיפה העונה ובכלל. הקשר שגדל ושייך להפועל ב"ש רושם עונה שנייה בכרמל וסוף סוף מצליח להגשים את הציפיות שצבר ככישרון על במחלקת הנוער של הקבוצה מבירת הנגב.

זה אמנם לקח קצת זמן, אך מספר 10 של האדומים העונה כבר עם 7 שערים ו-6 בישולים ב-22 משחקי ליגה. הקשר כמעט לא יורד מהמגרש, ומציג בעיקר יכולת נהדרת, כשהפועל חיפה משלמת עבור השאלתו כ-25 אלף אירו, ובקיץ צפוי השחקן להדרים לבאר שבע.

יוספי הוא השחקן היקר ביותר בסגל הפועל חיפה (ביחד עם קיצוני הליברי מוחמד קמרה), כששוויו מוערך ב-600 אלף אירו, וצפוי לעלות בהתאם ליכולת שהוא מציג מתחילת העונה.

לאחר המשחק אמר הקשר כי: "קשה להיות שמחים מתיקו, גם אחרי משחק בסמי עופר מול האוהדים של מכבי חיפה. היינו יכולים לנצח והיינו קרובים לשער, אבל גם היינו חשופים מהצד השני. מסתכלים קדימה למשחק הבא. הדרבי הוא חוויה מרגשת מול 30 אלף צופים, משחק מרכזי. מקווה להמשיך בדרך הזאת. שמח שבסופו של דבר יצאנו מכאן עם נקודה, היה חשוב לנו לא להפסיד פה, אבל כבר בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב נגד סכנין כאן בבית".

קיראו עוד ב"ביזספורט"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.