קיליאן אמבפה עוזב את פ.ס.ז' - זה השכר שהוצע לו בריאל מדריד
כזכור, לפני כחודש דווח כי נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, הציב לאמבפה דדליין, שמנע ממנו לחתום על חוזה חדש בפ.ס.ז' - ונראה כי זה השתלם. כזכור, ריאל, אשר מובילה את טבלת הלה ליגה, ניסתה לשים את ידיה על החלוץ הצרפתי עוד מ-2019, ובשנתיים האחרונות הסאגה התלקחה. בקיץ 2021 הציע המועדון הצעת ענק בגובה של 200 מיליון אירו, אך פ.ס.ז' סירבה והצרפתי האריך את חוזהו עד 2025. בקיץ האחרון זה עלה שלב, כשנראה כי לאמבפה נמאס מהמועדון, והחל לפעול באופן אקטיבי כדי לעזוב - כולל החרמת אימונים והוצאתו מסגל הקבוצה. הרבה חדשות, חלקן כוזבות, הוצאו מסביבתו של השחקן בשל להפעיל לחץ על אלופת צרפת - מה שלא צלח. הסוגיה הסתובבה סביב הפריזאים, שלא רצו לתת לשחקן המפתח שלהם לעזוב בחינם בקיץ הבא, וסביב אמבפה, שרצה לגמול למועדון בו הפך לכוכב שהוא היום.. ריאל עמדה לצד אמבפה, ואף הציעה לו שכר עתק שמתעלה על הסטנדרט במועדון - כ-50 מיליון אירו לשנה (לעומת 72 מיליון שמרוויח הצרפתי בבירה הצרפתית), כשהשכר החדש שהציעו לו הבלאנקוס עומד על 35 מיליון אירו לפי הדיווחים. אמבפה הוא השחקן היקר ביותר בעולם, (ביחד עם ארלינג הולאנד וכוכב ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם), כששוויו מוערך ב-180 מיליון אירו. אלוף העולם לשעבר נמצא עם קבוצתו בצמרת טבלת הליגה הצרפתית, ומככב כהרגלו עם עם 31 שערים ו-7 בישולים ב-30 משחקים בכל המסגרות העונה.🚨🚨 BREAKING: Kylian Mbappé has now informed PSG president Nasser Al Khelaifi that he will LEAVE the club as free agent. The terms of the departure are yet to be fully agreed but he will LEAVE Paris in the summer — Kylian has yet to fulfil his commitments to the club. pic.twitter.com/bD0ji3CTyA
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) February 15, 2024
- 1.עותניאל 16/02/2024 13:29הגב לתגובה זומה יהיה עם הסכומים ההזויים שמשלמים לכוכבי כדור רגל הכל מתחיל ונגמר בכספי הזהב השחור
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
