כמה יעלה המחליף של דה ברוינה למנצ'סטר סיטי?
הקבוצה של פפ גוארדיולה מעוניינת לרכוש את הקשר של ראן, ג'רמי דוקו. מה יהיה תג המחיר שלו ומה יהיה שכרו?
מנצ'סטר סיטי חגגה בשבוע שעבר תואר ראשון העונה כאשר ניצחה את סביליה בסופר קאפ האירופי בתוצאה 5:6. הזמן החוקי הסתיים בתוצאה 1:1 ואז שחקן סביליה החמיץ פנדל בודד שהספיק לחניכיו של פפ גוארדיולה לחגוג את התואר. בכך, עשתה מנצ'סטר סיטי היסטוריה מרשימה. הקבוצה הפכה לזוכת הטרבל הראשונה בתולדות אנגליה שזוכה גם בסופר קאפ האירופי באותה שנה. בנוסף, סיטי היא המועדון האנגלי השישי שמשיג את התואר אחרי אסטון וילה, צ'לסי, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ונוטינגהאם פורסט.
יגיע לסיטי? דקו (צילום: טוויטר ראן רשמי)
מעבר ליוקרה אז ישנו גם בונוס כספי על הזכייה. שתי הקבוצות שהגיעו לסופר קאפ זכו לבונוס של 3.5 מיליון אירו על השתתפותן במפעל וסיטי קיבלה גם בונוס של עוד מיליון אירו על הזכייה - כסף קטן עבור המועדון הענק, אבל מה שחשוב עבודה הוא הזכיה בתואר. אגב, בעונה שעברה ריאל מדריד ניצחה בגמר את איינטרכט פרנקפורט וגם אז חולקו בונוסים דומים.
מי שלא היה חלק מהזכייה בסיטי הוא הקשר קווין דה ברוינה. כזכור, האחרון נפצע במשחק הליגה הראשון של העונה מול ברנלי ועשוי להיעדר מספר חודשים. בסיטי מבינים כי מדובר בחיסרון משמעותי לבטח לאור עזיבתו של אילקאיי גונדואן בקיץ לברצלונה ולכן במועדון מחפשים אחר קשר נוסף והמועמד העיקרי הוא קשר ראן הצרפתית, ג'רמי דוקו.
דוקו, 21, גדל במחלקות הנוער של בירסחוט ואנדרלכט שם גם התחיל את קריירת הבוגרים שלו. באנדרלכט שיחק שנתיים ושותף ב-34 משחקים כאשר כבש 5 שערים. בשנת 2020 חתם הקשר לחמש שנים בראן והפך לאחד השחקנים החשובים במועדון הצרפתי. סיטי כבר החלה במשא ומתן מול ראן שדורשת בשלב זה 65 מיליון אירו עבור השחקן. בנוסף המועדון האנגלי גם הציעו עוד 5 מיליון אירו נוספים עבור בונוסים להישגים עתידיים.
- 1.פיני 22/08/2023 13:04הגב לתגובה זוהוא קיצוני (winger) - לא קשר במרכז כמו דה ברוינה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
