ברונו גימראייש
צילום: טוויטר ניוקאסל רשמי

טירוף: זה הסכום שניוקאסל דורשת על הכוכב הברזילאי שלה

ברונו גימראייש זוכה לעניין רב מצד ברצלונה וליברפול אבל ניוקאסל לא מתכוונת לוותר עליו. תג מחיר: 87 מיליון ליש"ט

מיכאל וייסרמן | (1)

הליגות באירופה בשלבי סיום וגם המפעלים האירופיים יסתיימו בתוך שבוע. אז ייפתח חלון ההעברות שכמו מדי עונה - גם הפעם צפוי להיות מעניין במיוחד. אחת הליגות המשמעותיות ביותר תהיה הפרמיירליג, כאשר שם מעבר למנצ'סטר סיטי גם שאר מועדוני הצמרת יעברו שינוי מהותי בסגל שלהם.

יישאר או יעזוב? גימראייש (צילום: טוויטר ניוקאסל)

אחת הקבוצות המפתיעות העונה בליגה האנגלית היא ניוקאסל שהבטיחה לעצמה העפלה לליגת האלופות בעונה הבאה. במועדון אומנם רוצים לשדרג את הסגל אבל מאידך יש לא מעט כוכבי על של העונה שרוצים להגיע למועדון בכיר. לאחרונה דובר על הרצון של המועדון האנגלי להנחית את ניימאר או את כריסטיאנו רונאלדו אבל לא בטוח שהשניים שקיבלו הצעה מכובדת יגיעו דווקא לניוקאסל.

אחד המלפפונים החמים של העונה הבאה הוא הקשר ברונו גימראייש. הקשר הברזילאי סיים עונה נהדרת וזוכה להתעניינות מצד ברצלונה וגם מצד ליברפול כאשר שני המועדונים כבר פנו בנושא לניוקאסל.

גימראייש, 25, גדל במספר מועדונים בברזיל ובשנת 2020 נרכש על ידי ליון הצרפתית תמורת 20 מיליון אירו. לאחר שנתיים במועדון נמכר בינואר 2022 לניוקאסל תמורת 40 מיליון ליש"ט. הקשר חתם בקבוצה האנגלית על חוזה לארבע וחצי שנים והצדדים קבעו תג מחיר של 87 מיליון ליש"ט. לאחרונה דווח כי ברצלונה הציעה 65 מיליון ליש"ט ואילו ליברפול מוכנה להציע סכום גבוה יותר, אבל נראה כי ניוקאסל תעשה מאמצים לא לוותר על הכוכב שלה אלא אם ישולם מלוא תג המחיר.

שכרו של השחקן הוא 120 אלף ליש"ט לשבוע, אבל בניוקאסל הצהירו לאחרונה שמתכוונים לשדרג את שכרו עד כדי כך שיהפוך לאחד מ-5 המשתכרים הגדולים בפרמייר ליג. המטרה היא להשאיר אותו עד תום החוזה בקבוצה. שכרו לא צפוי להוות בעיה לא מבחינת ליברפול ולא מבחינת ברצלונה.

הקשר עצמו התראיין לאחרונה ופיזר ערפל. לתקשורת האנגלית הוא אמר: "אני מאוד נהנה בניוקאסל ומרגיש כאן בבית. אני רוצה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון הזה. אני מרגיש את התמיכה של המועדון ושל האוהדים ורוצה להחזיר להם בחזרה. אני שמח כאן וזה הכי חשוב".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אולג 01/06/2023 20:36
    הגב לתגובה זו
    אולי 187. שטויות במיץ.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.