ברק בכר בדרך לכוכב האדום - מה תקציב המועדון וכמה המאמן ירוויח?
הכדורגל הישראלי סוער ביממה האחרונה סביב ההצעה שקיבל מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, מהכוכב האדום בלגרד. המאמן שזכה בשתי אליפויות ברציפות בכרמל ובדרך לאליפות שלישית, כשעוד קודם לכן הביא שלוש אליפויות ברציפות להפועל באר שבע, עשוי להכפיל את שכרו עם המעבר לסרביה.
שכרו הנוכחי של בכר עומד על 350 אלף אירו לעונה והוא מחזיק בחוזה לעונה וחצי בכרמל. שכרו בעונה הבאה צפוי להגיע לכחצי מיליון אירו וזה גם בזכות ההצלחה הגדולה של הירוקים בליגת האלופות. כלומר, מכבי חיפה בחרה לשדרג לו את החוזה ולכן ההשוואה בין מרכיבי השכר שלו צריכה להיות בין הסכום שאותו הוא עתיד להרוויח בעונה הבאה לבין הסכום שאותו הוא אמור להרוויח אם יחתום בכוכב האדום.
בסרביה מבינים שכדי לפתות את בכר לעבור למדינה אחרת הם יהיו חייבים לשדרג משמעותית את שכרו. על פי התקשורת הסרבית אז ההצעה צפויה להיות כפולה מזה של מכבי חיפה - כלומר מיליון אירו בעונה.
במידה ובכר אכן יגיע לסרביה הוא לא יהיה המאמן הישראלי הראשון שם. לפניו היה זה אברהם גרנט בתפקיד הזה. לפני 11 שנים מונה למאמן פרטיזן בלגרד עם מרקו בלבול כעוזרו. כבר אז זכה להצעה חסרת תקדים בדמות 900 אלף אירו לעונה.
- כמה כסף תפסיד מכבי חיפה אם תודח הערב מאירופה?
- הסיבה שמונעת ממכבי חיפה להחתים את אצילי ולביא: רשות המסים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המאמן הנוכחי של הכוכב האדום, מילוש מילוייביץ', לו יש חוזה עד תום העונה, מרוויח על פי דיווחים בסרביה כ-450 אלף יורו לעונה. בסביבתו של המאמן בשלב זה לא מתרגשים מהחדשות האחרונות ומילוייביץ' עצמו הצהיר: "כרגע אני מגיע לאימון מדי יום ומתרכז בעבודה שלי - לנסות ולזכות בדאבל עם הכוכב האדום. אני קורא את החדשות אבל לא מתעסק בזה".
בכל מקרה, השכר של בכר לא יהיה הסיבה היחידה לפיה יבחר להיפרד מהאוהדים בסמי עופר אלא גם תקציב המועדון - כפול מחיפה. שווי השוק של שחקני הכוכב האדום עומד על 58.7 מיליון אירו כאשר שווי השוק של הירוקים עומד על 24.9 מיליון אירו.
השחקן היקר ביותר בסגל של הכוכב האדום הוא מירקו איבניץ' שערכו מגיע ל-8 מיליון אירו. אחריו ברשימה נמצאים סטרהיניה אראקוביץ' שערכו הוא 7 מיליון אירו ואלכסנדר קטאי שערכו 5 מיליון אירו. השחקן היקר ביותר במכבי חיפה הוא דיא סבע שערכו עומד על 4.5 מיליון אירו. אחריו עומר אצילי שערכו 1.8 מיליון אירו.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
- 1.לעומר אצילי אין שום ערך וגם לא ערכים (ל"ת)קלבסיאלה 30/03/2023 08:11הגב לתגובה זו
- משה 14/05/2023 23:06הגב לתגובה זומותר לסלוח לאנשים,לפושעים מורשעים לא אבל אצילי הוא לא מורשע ויש על הכל ענן ערפל
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
