מטורף: השכר של הולאנד עשוי לצמוח ל-567 אלף אירו לשבוע
כזה עוד לא היה: מנצ'סטר סיטי עושה מאמצים רבים בכדי להשאיר את הכוכב הגדול ורוצה להקדים את ריאל מדריד בהצעה שאי אפשר לסרב לה. כל הפרטים בפנים
נציגיו של השחקן ציינו כי הוא מרוצה מהחיים באנגליה ומהערכה שהוא זוכה מהנהלת ואוהדי סיטי אך עדיין הוסיפו: "יש את הליגה האנגלית ויש את ריאל מדריד. לריאל משהו מיוחד שהופך לקסום עבור כל שחקן ושחקן וזה בעיקר בליגת האלופות". לא סתם ביקשו הנורבגי ונציגיו להכניס סעיף יציאה בחוזהו וזאת מתוך רצון לעבור לאחד המועדונים הגדולים בעולם. מתברר כי החלוץ הוא המרוויח השני במנצ'סטר סיטי וגם בפרמיירליג, אחרי חברו לקבוצה קווין דה בריינה, שמרוויח 494,753 דולר לשבוע ו-25,727,156 דולר לשנה. החלוץ מהווה כ-9.4% מהוצאות השכר של הסיטי לעונת המשחקים הנוכחית. הולאנד הרוויח 26,017,124 דולר בשלוש עונות בבורוסיה דורטמונד. עכשיו הוא מרוויח סכום דומה בשנה. הולאנד כבש שלושער ומעלה 5 פעמים השנה. אף שחקן בליגות הגדולות באירופה לא עשה את זה. האחרון שעשה את זה בפרמייר ליג, היה הארי קיין - לפני שש שנים. בנוסף, הוא השחקן השלישי במפעל שכובש חמישייה. הקדימו אותו: לאו מסי בברצלונה ולואיס אדריאנו בשחטאר.📈 La carrera de Haaland, en xifres. Repassem la trajectòria futbolística del nostre golejador noruec. 👇https://t.co/D6AiN7fiH0 pic.twitter.com/qV1OqIOkov
— Manchester City (@ManCityCatala) March 23, 2023
- 1.שכר שנתי של מחלקה שלמה בהייטק (ל"ת)מטורףףף 27/03/2023 07:40הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
