התחרות הקשה בשוק ה-TV: הוט מאבדת עוד 6,000 מנויים
HOT ממשיכה לאבד לקוחות בשירות הטלוויזיה, עם כי בקצב מתון יותר מאשר לפני שנתיים. על פי דוחות חברת אלטיס שפורסמו הלילה במקביל ברחבי העולם, עולה כי מספר לקוחות HOT עומד על 799 אלף, ירידה של 6,000 ברבעון האחרון, בדומה לנתון הירידה ברבעון הראשון של השנה - ובסך הכל מתחיל 2017 ירדו מספר המנויים על 12 אלף.
החברה סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות בהיקף כ-1.05 מיליארד שקל, עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ומבחינת רווח נקי מדובר על רווח של 59 מיליון, זינוק של יותר מ-200% מאשר הרווח בתקופה המקבילה אשתקד - אז מדובר היה על 18 מיליון שקלים.
מנכ"לית HOT טל גרנות-גולדשטיין מסרה כי "אנו מברכים על התחרות בשוק הטלוויזיה ואנו נמשיך להוביל את השוק ולהציע פתרונות מתקדמים המותאמים לצרכן הישראלי. יחד עם זאת , על מנת לקיים תחנות אמיתית, יש מקום לקיים רגולציה שיוויונית ולהוריד את החסמים הרגולטוריים בזכותם נוכל להציע סל מוצרים אטרקטיבי עוד יותר לצרכנים.
דוחות בזק לרבעון השני, ובתוכם yes טרם פורסמו, וכך גם לא דוחות סלקום TV, אבל על פי דוחות הרבעון הראשון של השנה, עולה כי ל-yes יש 608 אלף מנויים ולסלקום TV כ-124 אלף. לאחרונה דיווחו בטריפל סי כי למותג smart יש כבר 4,000 בתי אב מחוברים, ואילו בפרטנר TV סיפרו כי מאז ההשקה הרשמית היו אלפי פניות ביום למוקד החברה, כאשר חיבור הלקוחות יתחיל בסוף יולי.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התוצאה מהתגברות התחרות הובילה לאיבוד משמעותי של מנויים ל-2 חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוותיקות HOT ו-yes לטובת האלטרנטיבות החדשות: בתחילה היה זה שירות עידן פלוס, בהמשך חברת סלקום TV, ובחצי השנה האחרונה טריפל סי (smart) וכעת פרטנר TV. במקביל לאלו, יותר ויותר ישראלים מתנקים מהחברות הישראליות, ומתחרים לשירות טלוויזיה באינטרנט כגון נטפליקס, שרק השבוע הודיעה על התבססותה בשוק המקומי עם תרגום ממשק המשתמש שלה לעברית, ותרגום או דיבוב של תכנים רבים שלה לטובת הקהל הישראלי, שישלם לחברה בשקלים ולא במטבע זר.
ב-HOT השיקו לפני כ-4 חודשים את המותג NEXT TV שאמור להיאבק במחיר שמציאות המתחרות החדשות, באמצעות אפליקציית טלוויזיה הפונה לאלה שאינם לקוחותיה ויוכלו לצפות בתכני מקור ורכש תמורת 50-70 שקלים. במקביל היא גם השיקה את אפליקציית HOT PLAY שתאפשר ללקוחותיה לצפות בתכניה במכשירים חכמים, בדומה לאפליקצייה של סלקום TV. במקביל השיקה yes אתר לפלטפורמת השידורים החדשה שלה – STINGTV כדי להעניק שירות זול יותר ללקוחות פוטנציאליים בזכות חבילת תוכן צרה יותר.
- 9.א, צפון 31/07/2017 10:51הגב לתגובה זואחרי שהעלו לי את מחיר הסלולר ב-40 ש"ח בלי להודיע (בפעם שנייה!) החלטתי להחליף את ספק הסלולר. אז נזכרתי שספק האינטרנט הוא חלק מחיבלת הסלולר (הוטנט) וגם התשתית היא של הוט. כך התגלגלתי להחליף גם את הטלוויזיה, גם את האינטרנט וגם את הסלולר. הוט היקרים (תרתי משמע) - בגלל העלאה ב-40 ש"ח לחודש הפסדתם לקוח ותיק ששילם לכם כ-400 ש"ח לחודש. נמאס להיות הפרייר שלכם. אגב, הסלולר היה בסדר, הטלוויזיה - על הפנים.
- 8.מתי מעט רואים סדרות 29/07/2017 08:59הגב לתגובה זותתאחדו תגייסו כסף אפילו מהיבואנים ששהשקעה לכל אחש תהיה קטנה תרכשו את צ'רלטוןותפתחו את שידורי הספורט בסכום סמלי.
- 7.בני 29/07/2017 07:53הגב לתגובה זובשיקלול של מחיר לעומת תמורה סלקום tv מנצחים. הממיר והממשק שלהם חדשניים והם מוסיפים תכנים וערוצים בלי להעלות את המחיר
- 6.המקליט 28/07/2017 16:40הגב לתגובה זוימשיכו לאבד לקוחות ככה זה עם חברות שמתעמרות ועושקות את לקוחותיהן לא למדו דבר ממהפכת הסלולרי שיפשטו רגל והבעלים ירדפו על ידי הוצאה לפועל
- 5.השירות חזר להיות גרוע. (ל"ת)עמוס 28/07/2017 14:57הגב לתגובה זו
- 4.צביקה 28/07/2017 11:24הגב לתגובה זוסרטים חוזרים על עצמם יותר מדיי צריך לחדש
- dd 28/07/2017 12:16הגב לתגובה זויש להם את כל החדשים.
- 3.צביקה 28/07/2017 11:24הגב לתגובה זוסרטים חוזרים על עצמם יותר מדיי צריך לחדש
- 2.HOT חברה עושקת ושירות גרוע. (ל"ת)מאוכזב.מנותק שנתיים 28/07/2017 10:15הגב לתגובה זו
- 1.אורי 28/07/2017 09:23הגב לתגובה זולא להשאר עם הגדולים

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.