
מהסופרבול לליגת האלופות: חברת Wix הישראלית תתן חסות למנצ'סטר סיטי
חברת Wix הישראלית, המציעה פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט מעוצבים, חתמה על הסכם שיתוף פעולה וחסות עם אחד ממועדוני הכדורגל הגדולים והעשירים בעולם - מנצ'סטר סיטי. החברה לא חשפה את סכום החסות, אבל הערכות גורסות כי מדובר בחסות של יותר ממיליון ליש"ט לשנה, בחוזה ל-3 שנים. Wix וסיטי הכריזו הבוקר (יום ד') על שיתוף פעולה גלובלי שבמסגרתו החברה תהיה נותנת החסות והשותפה הרשמית של הקבוצה בקטגוריית עיצוב ואחסון אתרי אינטרנט של סיטי גרופ, הכוללת בנוסף למנצ'סטר סיטי, גם את ניו יורק סיטי FC ומלבורון סיטי FC. רק לאחרונה Wix זכתה לחשיפת ענק תמורת 5 מיליון דולר בפרסומת 30 שניות במהלך משחק הסופרבול, בו צפו כ-119.9 מיליון אמריקאים. בחברה החליטו להישאר בתחום הספורט וחתמו על החוזה עם הקבוצה ששייכת בכלל לקונצרן אבו דאבי פיתוח והשקעות הממוקם באיחוד האמירויות, שאינה מקיימת קשרים דיפולומטיים עם ישראל. שיתוף הפעולה יפתח בסדרת פעילויות עם מנצ'סטר סיטי שבמסגרתו יושקו פעילויות לאוהדים באמצעות אתר האינטרנט וערוצי המדיה החברתית הרשמיים של המועדון. בנוסף, תקבל Wix זכויות מיתוג באצטדיון איתיחאד כאשר הלוגו של החברה יתנוסס על מסכי ה-LED המקיפים את המגרש, במהלך משחקי הברקליס פרמייר ליג, גביע ה-FA ומשחקי הגביע. שיתוף הפעולה מושק עם סרטון המציג את שחקני סיטי: פבלו זבאלטה, פרננדינו, ניקולאס אוטמנדי וראחים סטרלינג. בסרטון בונים השחקנים אתר אינטרנט המוקדש לשירי אוהדים אהובים באמצעות Wix. כדורגלן העבר והשדרן הפופולארי בהווה, כריס קמארה, מפרשן את בניית האתר כשהוא מעיר הערות על כל קליק שהשחקנים עושים.
במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו משתמשי Wix ואוהדי שלושת המועדונים של סיטי גרופ, לזכות בכרטיסים למשחקים נבחרים וכן בחוויות ש"לא ניתן לקנות בכסף", כגון צפייה באימונים ועד הצטרפות לשחקנים בדרכם למשחקי החוץ. Wix וסיטי גרופ ימשיכו לפתח את שיתוף הפעולה ביניהן במטרה להעמיק את הכרותם של אוהדי הכדורגל עם סל המוצרים של Wix. בעוד כשבוע צפויות השתיים להשיק את פעילות האוהדים הראשונה, יצירת סרטונים שיוצגו באתר הרשמי של השחקן סרחיו אגוארו שנבנה באמצעות Wix. עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, מסר כי "שיתוף פעולה עם מועדון כודרגל גלובלי ומוכר כמו סיטי גרופ הוא חלק מהאסטרטגיה הכוללת שלנו למנף את הכוח העצום שיש לספורט כדי להציג עם המותג שלנו לקהלים חדשים. הפרסום בסופרבול היווה הצלחה גדולה עבורנו וכעת באמצעות שותפות זאת אנו פונים לקהל המסיבי של הספורט הפופולארי בעולם. סיטי גרופ היא שותפה טבעית עבור Wix כיון שאנחנו חולקים את אותם הערכים ואנחנו בטוחים שהעבודה המשותפת תניב חשיפה רחבה של המותג בקרב מאות מיליוני האוהדים של של שלושת המועדונים". עומאר ברדה, המנהל המסחרי של מחלקת השיווק של סיטי: "אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם .Wix הפלטפורמה הייחודית שהיא מציעה, לעיצוב ואחסון אתרי אינטרנט, עולה בקנה אחד עם המחוייבות שלנו ליצירה ולחדשנות. באמצעות שיתוף הפעולה, האוהדים יזכו להכיר את הפלטפורמה של Wix, ולהשתתף במגוון פעילויות ייעודיות בהן יוכלו לזכות בכניסה אל מאחורי הקלעים של מנצ'סטר סיטי FC, ניו יורק סיטי FC ומלבורן סיטי .FC".
עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני
ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד.
הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים.
ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11).
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- האח הגדול עם מעל חצי מיליון צופים, בחדשות, 12 בראש, כרגיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני
ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד.
הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים.
ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11).
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- האח הגדול עם מעל חצי מיליון צופים, בחדשות, 12 בראש, כרגיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.