מהסופרבול לליגת האלופות: חברת Wix הישראלית תתן חסות למנצ'סטר סיטי
חברת Wix הישראלית, המציעה פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט מעוצבים, חתמה על הסכם שיתוף פעולה וחסות עם אחד ממועדוני הכדורגל הגדולים והעשירים בעולם - מנצ'סטר סיטי. החברה לא חשפה את סכום החסות, אבל הערכות גורסות כי מדובר בחסות של יותר ממיליון ליש"ט לשנה, בחוזה ל-3 שנים.
Wix וסיטי הכריזו הבוקר (יום ד') על שיתוף פעולה גלובלי שבמסגרתו החברה תהיה נותנת החסות והשותפה הרשמית של הקבוצה בקטגוריית עיצוב ואחסון אתרי אינטרנט של סיטי גרופ, הכוללת בנוסף למנצ'סטר סיטי, גם את ניו יורק סיטי FC ומלבורון סיטי FC.
רק לאחרונה Wix זכתה לחשיפת ענק תמורת 5 מיליון דולר בפרסומת 30 שניות במהלך משחק הסופרבול, בו צפו כ-119.9 מיליון אמריקאים. בחברה החליטו להישאר בתחום הספורט וחתמו על החוזה עם הקבוצה ששייכת בכלל לקונצרן אבו דאבי פיתוח והשקעות הממוקם באיחוד האמירויות, שאינה מקיימת קשרים דיפולומטיים עם ישראל.
שיתוף הפעולה יפתח בסדרת פעילויות עם מנצ'סטר סיטי שבמסגרתו יושקו פעילויות לאוהדים באמצעות אתר האינטרנט וערוצי המדיה החברתית הרשמיים של המועדון. בנוסף, תקבל Wix זכויות מיתוג באצטדיון איתיחאד כאשר הלוגו של החברה יתנוסס על מסכי ה-LED המקיפים את המגרש, במהלך משחקי הברקליס פרמייר ליג, גביע ה-FA ומשחקי הגביע.
- וויקס ו-Unit משיקים שירות בנקאות עסקית
- בבנק אוף אמריקה מזהירים - WIX עלולה להיפגע מה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שיתוף הפעולה מושק עם סרטון המציג את שחקני סיטי: פבלו זבאלטה, פרננדינו, ניקולאס אוטמנדי וראחים סטרלינג. בסרטון בונים השחקנים אתר אינטרנט המוקדש לשירי אוהדים אהובים באמצעות Wix. כדורגלן העבר והשדרן הפופולארי בהווה, כריס קמארה, מפרשן את בניית האתר כשהוא מעיר הערות על כל קליק שהשחקנים עושים.
במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו משתמשי Wix ואוהדי שלושת המועדונים של סיטי גרופ, לזכות בכרטיסים למשחקים נבחרים וכן בחוויות ש"לא ניתן לקנות בכסף", כגון צפייה באימונים ועד הצטרפות לשחקנים בדרכם למשחקי החוץ. Wix וסיטי גרופ ימשיכו לפתח את שיתוף הפעולה ביניהן במטרה להעמיק את הכרותם של אוהדי הכדורגל עם סל המוצרים של Wix. בעוד כשבוע צפויות השתיים להשיק את פעילות האוהדים הראשונה, יצירת סרטונים שיוצגו באתר הרשמי של השחקן סרחיו אגוארו שנבנה באמצעות Wix.
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, מסר כי "שיתוף פעולה עם מועדון כודרגל גלובלי ומוכר כמו סיטי גרופ הוא חלק מהאסטרטגיה הכוללת שלנו למנף את הכוח העצום שיש לספורט כדי להציג עם המותג שלנו לקהלים חדשים. הפרסום בסופרבול היווה הצלחה גדולה עבורנו וכעת באמצעות שותפות זאת אנו פונים לקהל המסיבי של הספורט הפופולארי בעולם. סיטי גרופ היא שותפה טבעית עבור Wix כיון שאנחנו חולקים את אותם הערכים ואנחנו בטוחים שהעבודה המשותפת תניב חשיפה רחבה של המותג בקרב מאות מיליוני האוהדים של של שלושת המועדונים".
עומאר ברדה, המנהל המסחרי של מחלקת השיווק של סיטי: "אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם .Wix הפלטפורמה הייחודית שהיא מציעה, לעיצוב ואחסון אתרי אינטרנט, עולה בקנה אחד עם המחוייבות שלנו ליצירה ולחדשנות. באמצעות שיתוף הפעולה, האוהדים יזכו להכיר את הפלטפורמה של Wix, ולהשתתף במגוון פעילויות ייעודיות בהן יוכלו לזכות בכניסה אל מאחורי הקלעים של מנצ'סטר סיטי FC, ניו יורק סיטי FC ומלבורן סיטי .FC".
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
