עסקאות הנדל"ן הבולטות: דירת 3 חדרים ברמת השרון עולה פי 7 מאשר בחיפה
משרדי התיווך הגדולים ועורך מחירון הדירות לוי יצחק מדווחים על עסקאות הנדל"ן הבולטות ברחבי הארץ:
דירות למכירה
תל אביב
דירת 4 חד' ברח' סלע יעקב, 100 מ"ר, קומה 5 עם מעלית וחנייה משותפת, מושקעת מאוד, עם מרפסת, נמכרה ב-1,260,000 שקל.
העסקה דווחה על ידי לוי יצחק עורך מחירון דירות
דירת 4 חדרים ברחוב מונאש, שכונת יד אליהו, 85 מ"ר, קומה 3, ללא מעלית, חנייה משותפת, נמכרה ב-1,075,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס יהלום
דירת 5 חדרים כ-150 מ"ר, קומה 4, הכוללת 2 חניות ומחסן ברחוב שרגא פרידמן החדשה, נמכרה ב-2,920,000 שקל. מחיר מבוקש 2,990,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס East &West
גבעתיים
דירת 3 חד' ברח' שינקין, קומה ב', עם מעלית וחנייה, מושקעת, נמכרה ב-1,680,000 שקל.
דירת 4 חד', 120 מ"ר, רח' הרצוג, קומה ג' עם מעלית וחנייה, לשיפוץ, נמכרה ב-2,150,000 שקל.
העסקאות דווחו על ידי לוי יצחק עורך מחירון דירות
דירת 2 חדרים, 65 מ"ר, ברחוב גבע, קומה 1, ללא מעלית וחנייה, משופצת ושקטה, נמכרה ב-1,120,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס 100%
רמת גן
דירת 4 חדרים, 100 מ"ר, ברחוב השוטרת, קומה 1, עם מעלית וחנייה, מרפסת שמש, נמכרה ב-1,715,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס 100%
רמת השרון
קוטג' 5 חדרים+ מרתף ברחוב הדרור ברובע אלון, 200 מ"ר בנוי על שטח של 250 מ"ר, זקוק לשיפוץ, נמכר ב- 3.750 מיליון שקל
דירת 3 חדרים ברחוב יבנה, 88 מ"ר+ מרפסת שמש 8 מ"ר, קומה 5 מתוך 8, עם מעלית, חניה ומחסן, בניין בן שנתיים, נמכרה ב- 1.92 מיליון שקל.
דירת 3 חדרים ברחוב גולומב, 88 מ"ר, קומה 1 מתוך 3, עם מעלית, חניה ומחסן, זקוקה לשיפוץ, נמכרה ב- 1.78 מיליון שקל.
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון רמת השרון
הרצליה
דירת גן 4 חד' ברח' הדר, בניין בן כ-6 שנים, מושקעת +גינה 120 מ"ר+מרתף 100 מ"ר + 2 חניות, נמכרה ב-2,780,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס סטאר
קריית אונו
דירת גג 6 חדרים ברחוב שאול המלך, 215 מ"ר + גג 80 מ"ר, קומה 9, עם מעלית ו- 2 חניות, נמכרה ב- 2.815 מיליון שקל.
העסקה בוצעה באמצעות אנגלו סכסון קריית אונו
חולון
דירה 4 חדרים ברחוב התותחנים, שכונת תל-גיבורים, מורחבת, משופצת מהיסוד, 2 מרפסות שמש, קומה 1 מעל הקרקע, ללא מעלית, כ-90 מ"ר, נמכרה ב-960,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס Avenue
נתניה
דירת 2 חדרים במלון דירות "כרמל" על הטיילת בשדרות בן עמי, 50 מ"ר, קומה 7 מתוך 20, עם מעלית, נמכרה ב- 165.000 $ [כ- 590,000 שקל]
דירת 5 חדרים ברחוב בני בנימין , 140 מ"ר, קומה 4 מתוך 7, עם מעלית וחניה, נמכרה ב- 1.93 מיליון שקל
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון נתניה
רמלה
צמוד קרקע 4.5 חדרים ברחוב אחד במאי, 135 מ"ר בנוי על שטח של 250 מ"ר, עם חניה, נמכר ב- 1.6 מיליון שקל
דירת גן 3 חדרים ברחוב תלתן, 75 מ"ר+ 20 מ"ר גינה, ללא מעלית עם חניה, נמכרה ב- 680,000 שקל
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון רמלה
דירת 3 חדרים ברחוב בן צבי, 68 מ"ר, קומה שלישית מתוך ארבע, נמכרה ב-465,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס ערכים
רחובות
דירת 4.5 חדרים ברח' טוביה מילר, כ-110 מ"ר נטו, קומה שנייה, ללא מעלית, ממוזגת, זקוקה לרענון, חנייה מקורה, חזיתית, נמכרה למטרת השקעה ב-1,040,000 שקל. מחיר מבוקש - 1,090,000 שקל. הושכרה ב-3,650 שקל לחודש.
דירת 4.5 חדרים ברח' הנשיא הראשון (צמוד למכון ויצמן), קומה 2 עם מעלית, ממוזגת, מושקעת, עם חנייה אחת, עורפית, נמכרה למטרת מגורים ב-1,320,000 שקל. מחיר מבוקש - 1,380,000 שקל.
העסקאות בוצעו באמצעות רי/מקס מטרופולין
ירושלים
דירת 3 חדרים בארמון הנציב, רחוב משה מרזוק, 70 מ"ר, קומה 3, נמכרה ב-1,025,000 שקל.
דירת 5 חדרים בר כוכבא (הגבעה הצרפתית), קומת קרקע, ללא מדרגות, 160 מ"ר, טרסה גדולה, 2 גינות קטנות, נמכרה ב-2,180,000 שקל.
העסקאות בוצעו באמצעות רי/מקס חזון
פנטהאוז 4 חדרים ברחוב השחר בשכונת בית הכרם, 80 מ"ר+ מרפסת 80 מ"ר, קומה 4 מתוך 4, חניה פרטית מקורה, נמכרה ב-1.7 מיליון שקל
דירת 2 חדרים ברחוב מבוא יסמין בשכונת גילה, 51 מ"ר, קומת קרקע מתוך 3, ללא מחסן, ללא חניה, נמכרה ב-605,000 שקל.
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון ירושלים
חדרה
דירת 3 חדרים ברחוב הגליל, 140 מ"ר, ללא מעלית וחנייה, נמכרה ב-520,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס מקצוענים
פרדס חנה
דירת 3.5 חדרים ברחוב דרך למרחב, מסודרת ומשופצת, קומה 2, ללא מעלית, ממוזגת ומאובזרת, נמכרה ב-435,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס people
חיפה
דירת 2.5 חדרים ברחוב בר רב האי דוד, 50 מ"ר, קומה 4, נמכרה למשפחה מחיפה ב-315,000 שקל.
דירת 3.5 חדרים ברחוב אורן, קומה 6, 75 מ"ר, נמכרה לזוג מחיפה ב-715,000 שקל.
העסקאות בוצעו באמצעות רי/מקס סיטי
קוטג' 6 חדרים ברחוב בית אל ברמת התשבי, 150 מ"ר בנוי על שטח של 200 מ"ר, עם חניה ומחסן נמכר ב- 2.2 מליון שקל
דירת 3 חדרים ברחוב חטיבת כרמלי בנווה יוסף, 67 מ"ר, קומה 6 מעלית וחניה, נמכרה ב- 290,000 שקל
דירת 3.5 חדרים ברחוב לאון בלום ברמת הדר, 90 מ"ר, קומה 4 עם מעלית, חניה ומחסן, נמכרה ב- 740,000 שקל
דירת גן 5 חדרים ברחוב רות בכרמליה, 150 מ"ר+מרפסת גן 50 מ"ר, קומה 1 עם חניה וכניסה נפרדת נמכרה ב- 2.2 מליון שקל
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון חיפה
שדרות
דירת 3.5 חד', כ-80 מ"ר, ברחוב מקווה ישראל, קומה א', ללא מעלית, נמכרה ב-480,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס שלי
דימונה
ברח' יגאל אלון 3/3 ,4 חד', 90 מ"ר, ללא עמודים וללא חנייה, נמכרה ב-345,000 שקל.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס נובה
שכירות
רחובות
דירת 4 חד' ברח' קסלמן, קומה ג' עם מעלית וחנייה, מרפסת שמש וארונות, הושכרה ב-4,100 שקל לחודש.
העסקה דווחה על ידי לוי יצחק עורך מחירון דירות
דירת 3 חדרים, קומה 1, ללא מעלית, ברח' טשרניחובסקי, משופצת, הושכרה ב-3,000 שקל לחודש.
העסקה בוצעה באמצעות רי/מקס מטרופולין
רמת השרון
קוטג' 5 חדרים+ מרתף, ברחוב הנוטר, 200 מ"ר בנוי על שטח של 250 מ"ר, הושכר ב- 12,000 שקל לחודש.
קוטג' 6 חדרים + מרתף ברחוב יפתח, 250 מ"ר בנוי על שטח של 300 מ"ר, הושכר ב- 13,000 שקל לחודש.
דירת 5 חדרים ברחוב בועז, 125 מ"ר, קומה 2 מתוך 3 עם מעלית, חניה ומחסן, הושכר ב- 5,800 שקל לחודש.
דירת 4 חדרים ברחוב גדעון, 110 מ"ר קומה 2 מתוך 3, ללא מעלית וללא חניה, משופצת, הושכרה ב- 5,200 שקל לחודש
דירת 3 חדרים ברחוב הפרדס, 85 מ"ר+ 6 מ"ר מרפסת שמש, קומה 2 מתוך 4, עם מעלית וחניה, משופצת, הושכרה ב- 5,000 שקל לחודש.
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון רמת השרון
- 8.ניר בר 11/04/2011 08:01הגב לתגובה זוההשוואה הזאת היא המצאה יהודית שנועדה כדי שהציבור המטומטם יתגאה במחירי דיור גבוהים באיזור מגוריו ואנשים יעשו ביניהם תחרות מי גר באיזור יותר יקר. תחרות זו עוזרת לקבלנים שמנסים לשווק דירות במחירים גבוהים ומחפשים ציבור מטומטם שמוכן לשים את כל כספו על קורת גג.
- 7.חיפאי 11/04/2011 07:15הגב לתגובה זוזה כמו לקחת את האיזור הכי חלש ברמת השרון ולהשוותו לאיזור הכי מבוקש בחיפה. גם אז תראו פערים של פי 7 במחירים.
- 6.יאיר 10/04/2011 21:34הגב לתגובה זוקנית שם דירה בזול, חכה חצי שנה להשכיר ושלם גם ארנונה על פיתוח גרוע שכולו כבישים בלבד
- 5.z 09/04/2011 18:50הגב לתגובה זוהמשקיעים הזרים יקנו בכל מחיר אז עדיף שיקנו ביוקר.
- 4.חיפאי 09/04/2011 15:12הגב לתגובה זוהחיפאית. בא משקיע(סתם גברת כהן עם קצת כסף שהשתחרר מפק" ם) ורואה דירות 3 חדרים ב-300K וחושב שהינה לפניו נמצאת עסקת חייו...
- 3.ערן 09/04/2011 13:46הגב לתגובה זומי שלקח משכנתא יבכה, המשקיעים יממשו נכסים ויעברו להשקיע במק" מים. בלי בלאגן של שכירויות תשואה בטוחה בלי בלבולי מוח. ואז יתחילו הירידות במחירי הדיור. לא זו לא תהיה ירידה של 50% ולא של 80%. אבל 30% זה בהחלט ירידה ריאלית.
- 2.אסנת 09/04/2011 12:53הגב לתגובה זואם הייתם בודקים לעומק הייתם רואים שזה ממש לא כך. לדוגמא בקרית חיים השייכת לחיפה מחירי הדירות בשדרת דגניה המובילה לים פשוט הרקיעו שחקים. ויש עוד הרבה דוגמאות.
- 1.איל 09/04/2011 12:13הגב לתגובה זובחרתם באיזורים הכי גרועים בחיפה במקומות טובים המחירים יקרים כמעט כמו במרכז
- חיפה זולה בגלל הערביםאין קליינטורה (ל"ת)רפי 10/04/2011 13:26הגב לתגובה זו
- עדן 09/04/2011 13:14הגב לתגובה זומה קורה לכם? תלמדו אחת ולתמיד את המבנה של העיר הזו ואז תדעו על מה אתם מדווחים. הבור?ת כבר עולה על העצבים.

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה
האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם
הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות.
בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם.
קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה
בדיקת
ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל
- כמה עולה רובה סער? ואיך העלייה בתקציב הביטחון תשפיע על כולנו?
- התוכנית הצודקת של האוצר - פגיעה בפנסיה התקציבית; ההפרשה החודשית תגדל מ-2% ל-7%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
באוצר מתכננים לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי. אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.
רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?
באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029
הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.
המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.
על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.
המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח.
- טראמפ בישראל: צפי לעומסים גדולים בירושלים; הרכבות יתוגברו
- תנועת הרכבות - חזרה לשגרה; תחנת השלום חוזרת לפעילות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.
