11:06 מגמה חיובית בבורסות אירופה: הדאקס מטפס 0.4%, הפוטסי מוסיף 0.3% >>

10:41 הסנאט אישר הלילה את מתווה התקציב לשנת 2018 - החוזים ירוקים >>

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

בעקבות מחדל הרכבות, נתניהו על כץ: "שרים מתמנים למנוע משברים, לא כדי ליצור אותם"

 |  28
מדינה בפקקים
Share
במהלך סוף השבוע נוצרה סערה לאחר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט כי לא יתקיימו עבודות התשתית המתוכננות של רכבת ישראל במהלך השבת. בעקבות החלטה זו מסילת הרכבת שבין תל אביב לחיפה הושבתה לחלוטין, ועל פי ההערכות מאות אלפי נוסעים נשארו ללא אפשרות להגיע ליעדם - מה שגורם לפקקים בלתי נגמרים בכביש החוף ובכבישי איילון.


נזכיר כי המצב נבע מהדרמה שהתחוללה סביב עימות בין נתניהו לבין שר התחבורה, ישראל כץ. שעות ספורות לפני כניסת השבת התעקשו החרדים לדחות את עבודות התשתית מכיוון שלא מדובר בפיקוח נפש, ונתניהו נכנע ועשה כן. אמש התקיימה הפגנת מחאה בתחנות הרכבת ארלוזורוב (מרכז) בתל אביב ובחיפה, כשהמחאה בת"א אורגנה ע"י סיעת מרצ. עם פתיחת השבוע נתניהו חשף את דעתו על שר התחבורה כשאמר: "שרים מתמנים למנוע משברים, ולא כדי לייצר אותם".

חברת אגד הודיעה כי היא מתגברת את הקווים בעשרות אוטובוסים, אך בהתחשב בכך שקו הרכבת לא יעבוד במשך יום שלם - נראה שאלו יספקו מענה חלקי בלבד. רכבת ישראל לא מספקת לנוסעים המגיעים לתחנות הרכבת שאטלים ליעדם, כך שהם יצטרפו לתחבורת הציבורית העמוסה גם היא. רבים נעזרים ברכבים פרטיים שמצטרפים לכבישים שבין כה וכה פקוקים בימי ראשון בבוקר, מה שיוצר מצב כאוטי ברוב הכבישים שמובילים מתל אביב צפונה ולהפך. לחיילי צה"ל כן מסופקות הסעות ייעודיות, אך ישנם מאות אלפי נוסעים נוספים ללא פתרון מצד הממשלה או מצד משרד התחבורה.ממשטרת ישראל התבקשו הנהגים שלא להגיע למחלפים ארלוזורוב וההגנה בתל אביב כדי לאפשר את זרימת האוטובוסים, וכמובן שלא לנסוע בנתיבי התחבורה הציבורית. שוטרים ופקחים יוצבו באזורי העומס כדי להעניק עדיפות לאוטובוסים. 
 
על אף שמרכבת ישראל נמסר שהצוותים הטכניים תוגברו כדי לסיים את עבודות התשתית מהר ככל האפשר, הקו שמחבר בין ישובי הצפון למרכז ולדרום צפוי לחדש את פעילותו רק בשעה 19:00, כך שצפויים פקקים חריגים גם בשעות העומס אחרי הצהריים. הקו לנתב"ג ממנו הושבת גם הוא אמש עד לשעות הבוקר, והרכבות מירושלים ובית שמש מגיעות רק עד לקו תל אביב ההגנה.




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

28 תגובות ב-15 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
15 שלמה 06/09/2016 09:18 הבעיה
שכח לומר שהוא נתניהו הוא ה ב ע י ה
14 כצובר 05/09/2016 09:49 העוכץ של ביבי
ישראל כץ לרשות הממשלה במקום ביבי העוכץ . חיים כץ יהיה סגנו . איך קוראים לך ? כצל'ה
13 קורמורן 05/09/2016 09:34 חחחה, יוצר המשברים מדבר.
ביבי יוצר עילות להעיף או לפחות לפגוע בכץ ולא אכפת לו כמה זה יפגע באזרחי המדינה. החרדים במשחק הזה הם כלי הניגוח שמקבל בכל הזדמנות תוספת כח. החרדים עצמם, כפי שלמדנו, מוצאים את הדרך לחלל שבת במסלול עוקף. בבתי מלון שמותאמים לחרדים, יש יהודים שעובדים בשבת אלא מה ? הם אינם מקבלים כביכול שכר ולכן זו איננה נחשבת עבודה. אל דאגה. הם אינם מפסידים פרוטה. או שהם "עובדים גלובאלי" או שמקבלים שכר תועפות על השעה שלפני כניסת השבת. אפשר להחיל סידורים דומים גם בתחומים נוספים ובא לציון גועל.
שינשין 05/09/2016 10:13 בועת נדל"ן -ביבי.ב1996 העלה מחיר קרקע למגורים ב-65%
לפיד עשה צדק עם ניצולי השואה ,שהגיעו אחרי 1957-ביבי ביטל.הפרוייקט הגרנדיוזי-"פתרון סופי-טבעי" לניצולי השואה(40 מתים כל שבוע גם בגלל מחסור בתרופות ומזון).גרנדיוזי-ביבי.ומה עם צוו הפלרת מי שתיה?שאנשים הופכים לזומביים ורצים להצביע כ-30% לביבי בלי הבחנה?
12 טראמפ ואדלסון לנצח 04/09/2016 15:56 כולכם שמאלנים מסריחים
מי שמעז לדבר נגד ביבי הוא לא יהודי שמאלן ומסריח...עכשיו תקפצו לי אני נוסע לקיסריה
שינשין 05/09/2016 10:06 ביבי הוא שמאל קיצוני.חבר של ערפאת לו נתן במתנה חצי חברו
לחמאס כל חודש 4 מיליון שקל דרך בנק ברקייס,מלט לבניית מנהרות וברזל,מים וחשמל,300 משאיות עם כל טוב כל יום דרך קרן שלום ביביאני-ביבי הןא שמאל קיצוני.וְהִנֵּה אַנְשֵׁי הָעִיר אַנְשֵׁי בְנֵי-בְלִיַּעַל נָסַבּוּ אֶת-הַבַּיִת כל השנאה לנתניהו נרכשה על ידו באישיותו החמדנית והביזארית לכסף... החמדנות זה הטענה /אשמה הקלה,מול נזקיו להרס חברתי ועושק... מי צריך אויבים אם יש נתניהו. משחית כל חלקה טובה... הוא פועל מתוך יצר הרס ורצון לחבל... הצמיחה לנפש אפסית, רמת החיים עומדת במקום, הפריון קפוא והשכר לא זז.. ב-2010 הזהיר מומחה המנהרות יוסי לנגוצקי את ידידו הוותיק נתניהו מפני "המחדל המדהים" שבהתעלמות מהאיום התת־קרקעי. התשובות שקיבל אז מעידות על אדישות רה"מ לנושא - עד שהיה מאוחר מדי. יאיר נתניהו, הלבין כספי תרומות פוליטיות עבור אביו. לשם כך, נעשה שימוש בדרכונים מזויפים, חברות קש בפנמה, ועו"ד של משפחת פשע בנו, יאיר נתניהו, קיבל לכאורה דרכון עם זהות
11 בר 04/09/2016 15:32 השיא של ביבי
ההצלחה הגדולה ביותר של ביבי בהפיכת ישראל למדינה הכי קפיטליסטית בקרוב אתם תיתגעגעו לחמים שהיתה כאן ערבות הדדית היום אנו מדינה של איש לנפשו גנוב ככל יכולתך במלחמה הבאה כל חייל יחשוב הרבה לפני שיקריב את עצמו
שינשין 04/09/2016 20:31 ביבי השחית כל חלקה טובה בארץ-לפי הוראות של CFR
באתר זה יראו את הפרצוף האמיתי של קליגולה ביבי, מה הוא באמת עושה: אם היו רואים ויודעים מה קורה בחצר של קליגולה ביבי – הייתה המדינה כולה רועדת מזעזוע! בתפקידו כראש שב"כ, יובל דיסקין יודע גם על ארועי הפורנוגרפיה המזעזעים שמתרחשים בחצרו של קליגולה ביבי ולכן הוא מודאג, מזועזע ולא סומך על ביבי גם לא על אהוד ברק! לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו
10 t 04/09/2016 14:06 אם ביבי העלוב היה זורק את החרדים,לאן היו הולכים?ללפיד? (ל"ת)
שינשין 04/09/2016 20:28 ביבי דואג לעתידו.
להסתכסך עם חרדים? עם חברה קדישה? שיקברו את ביבי מחוץ לגדר.אוי ואי!!!!!את החרדים צריכים ל"מנוחה נכונה"....נכון ביבוש?
9 יעקב 04/09/2016 13:34 ביבי ימכור המדינה לחרדים ויכסח את כץ העיקר להיות המלך. (ל"ת)
שינשין 04/09/2016 20:25 הסקיוריטתה-שטזי של ביבי
כץ: אני בעד הסטטוס קוו; הח"כים החרדים צריכים להחליט אם לשתק את ישראל בשבת שר התחבורה התייחס לקריאות לפיטוריו בעקבות העבודות ברכבת בשבת; במערכת הפוליטית מעריכים כי רה"מ לא יפטר אותו
8 tha019 04/09/2016 12:32 כץ שליח השמאל אפשר לתגבר עבודה בלילה יש פה רב מסורתי דת
כץ כל מה שבנית לחינם סוף מעשה במחשבה תחילה
שינשין 04/09/2016 20:23 כ"ץ ישראל.ביבי הזקן ויפנה לי מקום BY HOOK AND BY KRUCK
ביבי סוכן מס. 2804 ב-CFR ונחשו מיהו חבר מס. 2894 –ניחשתם נכון-אולמרט -,CFR -Council of Foreign Relations – מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ?? פוטר והועף... דני דנון?? לפיד ?? ציפי?הגיע תורו של סטיבי?גם בנט על הכוונת... וכחלון גם..ומי בתור?כ"ץ ישראל(עזר לביבי להעיף את גדעון סער-אבן)כ"ץ הטרוריסט...של 350 מהרוגי ם בכישים לשנה??? ...והלייצן -סרסור חזן??עכשיו סרנדה של ביבי תחת חלונו של סירנה-?(שגילה כיצד שרה העיפה את ביבי בכביש 1 בלילה)......כי הסקיוריטתה-שטזי של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות. ראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו..גם יעלון ואבי גבאי על כוונת????.נסה לדובב את אחד מעוזריו שמתפטרים כל מספר חודשים ותשמע את כל האמת. ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
7 שוחמר 04/09/2016 12:30 גם רשות התעופה הנמלים חשמל תסגרו את ההסתדרות בשבת
נראה אתכם....פוליטיקה הגרוש והכסא של ביביהו מלך ישראל .
6 שוחמר 04/09/2016 12:29 גם רשות התעופה הנמלים חשמל תסגרו את ההסתדרות בשבת
נראה אתכם....פוליטיקה הגרוש והכסא של ביביהו מלך ישראל .
שינשין 05/09/2016 10:02 אחרי שיסגרו את מכסה ארונך.אמן (ל"ת)
שינשין 04/09/2016 20:19 הידעתם ש-ניסנקורן שייך ללהקת פודלים של ביבי הטרוריסט? (ל"ת)
5 יש ר א לי 04/09/2016 10:21 ביביזיון (ל"ת)
דורון מחולון 04/09/2016 20:18 הוא יכל לגלות גם שישראל משתפת פעולה עם אסד: אסד קשור לפ
מולכו התרעם על מה שנראה בעיניו כ"זגזוג" מצד נתניהו, והסכמה מצידו לויתורים מרחיקי לכת לטובת הרשות הפלשתינית בכלל והחמאס בפרט
4 ביבי=המן 04/09/2016 10:11 ביבי ראש הממשלה המושחת בתולדות המדינה
הוא נוסע ברכב שמממנים לו משלמי המיסים, אותם משלמי מיסים שהוא החליט למנוע מהם רכבת בגלל שיקולים קואליציוניים של השרדות שלטונו. מקווה שכל מי שתקוע בפקק והצביע לביבי מבין שהצביע בקלפי להמשך האבסורד הזה
דורון מחולון 04/09/2016 20:16 Putin Says Israel is Training ISIS Jihadists
גם לאנשים קיצוניים ופזיזי דעת יש מקום בכל חברה, אך כל זה בתנאי שהם יהיו מתי מעט, בשוליים. שכן ברגע שהם יתפסו את תפקיד ההנהגה, הם עלולים להביא לאסון וחורבן לחברה כולה.
3 simon 04/09/2016 10:07 רכבת
לא מספיק שהם עוכרי ישראל וערפדי האוצר הם גם יכתיבו למדינה שלמה מה לעשות .
דורון מחולון 04/09/2016 20:15 להסתתר מאחורי "קאפוטה"ולרתום מזימות-אלופים !!!!!!!!!! (ל"ת)
2 עד מתי העונש הזה 04/09/2016 10:01 ביבי הוא כמו דיקטטור של רפובליקת בננה
מנהל את המדינה על פי מה שמשרת את יציבות שלטונו גם אם זה בניגוד לאינטרס של המדינה והאזרחים.
דורון מחולון 04/09/2016 20:14 דאע"ש משמש היטב את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו
נתניהו אפילו מוכן לסייע לדאע"ש, אם אכן היו אלה כוחות ישראליים שביצעו את הפעולה האחרונה בסוריה.....בסוריה. ישראל פעילה ומסייעת - בניגוד לאינטרס האמריקאי –דאע"ש(ששש...) את המטרות האסטרטגיות, לפחות כפי שרואה אותם הממשלה הנוכחית בישראל, זה משר
1 אזרח 04/09/2016 09:59 לא יאמן כמה נזק נתניהו הזה גורם
עוד לא היה ראש ממשלה ששלט כל הרבה , עשה כל כך מעט , וגרם כל כך הרבה נזק.
דורון מחולון 04/09/2016 20:12 מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ???? -סטיבי-גבאי-בוגי???פוטר
בהיסטוריה היו די הרבה מקרים של מנהיגים שהתחרפנו ואיבדו את הקשר עם המציאות (לדוגמא: קליגולה, צ`אוצסקו ואידי אמין בעבר, ארדואן ונתניהו בהווה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש