אינטרקיור - יוצאת לעוד סיבוב?

אחרי מהלך עליות אגרסיבי, באמצע יוני החלה המניה בתיקון. המיקום הנוכחי שלה מאפשר בתנאים מסויימים גל עליות נוסף
|
(15)
אייל גורביץ', צילום: Bizportal, Istock
אחרי מהלך עליות אגרסיבי, באמצע יוני החלה המניה בתיקון. המיקום הנוכחי שלה מאפשר בתנאים מסויימים גל עליות נוסף.
אינטרקיור +0.58% אינטרקיור 433.8 +0.58% אינטרקיור בסיס:431.3 פתיחה:432 גבוה:457.1 נמוך:430 תמורה:2,238,550 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
בטווח הקצר
  1. אפשר לראות בבירור את הרצף העולה האחרון שנשא את המניה משפל של 6.2 שקלים למניה לשיא של 8.99 שקלים למניה. 
  2. מיד לאחר מכן יצא לדרך תיקון שדרדר את המניה עד לשפל של 6.80 שקלים למניה. 
  3. בימים האחרונים נדמה שהמניה עוברת לשלב 2 המתאפיין בדשדוש עם מחזורים נמוכים יחסית. 
  4. המניה מצויה על רצועת בולינגר התחתונה.
  5. מדד cci חצה את רמת 100- כלפי מטה ומראה על צבירה של מומנטום חיובי. 
  6. מדד rsi החזיק מעמד מעל לרמת 50% במהלך התיקון. 
  7. בהתייחס למחיר הקניה הרי שהסיכון עומד על כ-6% והסיכוי על כ- 25%. 
  8. מה שבעצם אומר שמדובר בעסקה עם יחס סיכוי סיכון של יותר מ-4:1.
הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    בזמן שאתם יושבים בחוץ הכסף החכם ממשיך להיכנס
    חיים 14/07/2019 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף חכם נכנס במנות קטנות ויגרוף עלייה של 45% לאחר מכן הכסף הטיפש ייכנס ייעלה עוד כ 5% ואז יתרסק ...
    סגור
  • 9.
    נכנסתי לביזפורטל רק לבדוקאם אתה עדיין כאן
    רונן 11/07/2019 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עוד לא החליפו אותך? יאללה כנראה זה לא מעניין, סתם כותבים ....
    סגור
  • 8.
    אין כלום ולא היה כלום
    סטיב 10/07/2019 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל תלוי בבירוקרטיה ובאפשרות של כל אזרח לגדל קאנביס
    סגור
  • 7.
    כל אחד מלך
    חשוורוש 2 08/07/2019 18:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני יודע לחזות את המניות איך? כל הזמן אגיד שהמניות יעלו למרות שהן יורדות ,עד שהם יעלו ,ואז אגיד ידעתי שהם יעלו
    סגור
  • 6.
    בהחלט שוה כניסה
    יודע דבר 08/07/2019 12:21
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אחרי שירדה מהשיא של 1100 זו השדמנןות טובה לחהכינס..לא לשכוח ש אהוד לא ברח והוא יודע למה
    סגור
  • פיתוי זול
    תמר 08/07/2019 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני מציעה לא לנסות למשוך אדם לקניה.עדיין לא \אולי בעוד שנה .
    סגור
  • 5.
    לא להאמין שהוא ממשיך לנתח עם הגרפים (ל"ת)
    אלין 08/07/2019 10:47
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 4.
    ככה מנתחים חברה?, איפה שווי שוק, רווחים, הון עצמי, צפי. (ל"ת)
    אלין 08/07/2019 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 3.
    חלל תקשורת
    גדי 08/07/2019 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אייל, זרוק כמה מילים על חלל תקשורת. האם היא בדרך לפריצה כמו שזה נראה כרגע?
    סגור
  • 2.
    שכחת לנתח בחמישי/שישי את השוק
    השואל 08/07/2019 08:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מעניין, כשהשוק עולה אתה "מתעלם" ואח"כ אומר בדיוק כמו שאמרתי תמשיך להאמין בשטויות שלך(וגם של בולינגר)
    סגור
  • 1.
    שניתוח טכני לא מתייחס כלל לדוחות
    הבעייה 08/07/2019 07:49
    הגב לתגובה זו
    4 4
    תבדוק את הדוחות ואת שווי השוק ואז נדבר. מניות שמסחרות 1/4 ממנה כמו מדיקל עם רווח נקי, צרחכות להסחר בשווי גבוה יותר. או שהיא עדיין מנופחת.
    סגור
  • אכן כי כן, אממה ומה שכחת? דוחות ושווי השוק מגולמים בגרף (ל"ת)
    Sassi6 08/07/2019 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • איך שווי שוק ודוחות מגולמים בגרף איך דביל? (ל"ת)
    אלין 08/07/2019 14:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • גם הראש שלו כנראה מגולם בגרף איזה גולם Sassi6 (ל"ת)
    1 11/07/2019 21:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ניתוח טכני
    י 10/07/2019 00:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זהו ניתוח טכני בלבד מה יש לכם??
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות