VOGUE בסטייל - מותג משקפי השמש משיק פעילות קיץ ב-2 מיליון שקל
חברת "לוקסאוטיקה ישראל" משווקת VOGUE בישראל מתכננת קיץ מושקע עבור המותג המזוהה עם הדוגמנית ג'יזל
חברת "לוקסאוטיקה ישראל" משקיעה 2 מיליון שקל בפעילות קיץ למותג משקפי השמש האופנתי VOGUE. פעילות מותג משקפי השמש VOGUE לעונה הנוכחית, המזוהה בעולם עם הטופ מודל ג'יזל, כוללת חסויות בתכניות אופנה, הקמת אתר אינטרנט מקומי ועוד. פעילות הקיץ של מותגי משקפי השמש האופנתי "VOGUE” כוללת את שיתוף הפעולה הענף שיצרה חברת "לוקסאוטיקה" ישראל" עם תכנית הריאליטי "הדוגמניות", במסגרתה היא נתנה חסות ראשית ושילבה תוכן שיווקי לאורך העונה כולה.
נועה ישר-אל, מנהלת השיווק של "לוקסאוטיקה ישראל": "ישראל נחשבת לאחת מהמדינות היותר- אסטרטגיות למותג VOGUE שפונה לקהל בעל אוריינטציה אופנתית מפותחת, ואנו משוכנעים שנמשיך לצמוח ולהוות דוגמא למדינות אירופאיות נוספות".