התוכן השיווקי המנצח בחודש מרץ: המותג ניקול בתוכנית "המטבח"
חברת Effect-TV המפרסמת מדי חודש את מדד ה-BCE המדרג את התוכן השיווקי המוצלח ביותר בטלוויזיה קובע כי בחודש מרץ המותג ניקול בתכנית "המטבח" הוא המנצח של החודש החולף, במדד האיכות.
לדברי אורי אלמן, מנכ"ל Effect-TV, זכיית ניקול בדירוג נובעת מפעילות תוכן שיווקי רחבה שמתחילה בחיבור הנכון בין עולם התוכן של המותג לתוכן המשודר וממשיכה באינטגרציה חזקה בתוך התכנית.
הנראות והנוכחות של ניקול בולטות לאורך כל התכנית לרבות: השימוש במותג במהלך הכנת הארוחות ע"י המתמודדים (פעילות Product Placement), איזכור הפרסים המוענקים לזוכים מבין המתמודדים ולצופים מתנת ניקול ועוד.
את המקום השני בדירוג תופסת elite coffee עם תוכן שיווקי בתוכנית הדרמה "אבידות ומציאות" מבית רשת. אנשי Effect-TV מוסרים שפעילות המותג elite coffee ייחודית במובן שמדובר בפעילות תוכן שיווקי של מותג קמעונאי - עגלות הקפה של עלית (להבדיל ממוצר צריכה קלאסי), המשמשות כבתי קפה ניידים וממוקמות במגוון מקומות ומוסדות.
השמירה על טבעיות הפעילות נובעת מכך שהתכנית "אבדות ומציאות" עוסקת בהתרחשות הנערכת בתוך כתלי בית החולים ומדובר בעגלת הקפה של elite coffee הממוקמת בתוכו.
האינטגרציה החזקה של המותג לתוכן נוצרת באמצעות שילוב העגלה כמקום מפגש מרכזי לגיבורי התכנית ויצירת רומן בין אחד מעובדיה לאחת מגיבורות התכנית, גורמים שמעצימים מחד את הנוכחות של המותג בתוכן ומאידך יוצרים לו רלוונטיות וערכים של חווית מקום מפגש לצריכת הקפה בתוך בית החולים.
דירוג המובילים בתוכן שיווקי
1. המותג ניקול - "המטבח" 2. המותג elite coffee - "אבידות ומציאות" 3. המותג בארכה - "שגב במטבח" 4. המותג ערכת התרעננות: Oral B, Head&Shoulders, Gillette - "הישרדות" 5. המותג יינות ברקן - "קרב סכינים"